Laat je dan weinig van zien.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:41 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben trouwens -vermoedelijk- deels Frans, van adel zelfs.
Dus als van adel hoef jij niet zelf te schijten?quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:41 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben trouwens -vermoedelijk- deels Frans, van adel zelfs.
Ik bedacht me juist dat het misschien daardoor zo is dat ik zo'n weerzin jegens werken ervaar. Genetisch geheugen en zo. Misschien een argument om maandag aan te dragen bij het UWV?quote:
Ik vind Duits sowieso wel een mooie taalquote:
Nee, maar ik doe het graag. Zonder bidet echter.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus als van adel hoef jij niet zelf te schijten?
Heeft dat niet iedereen dan weerzin, echter als men meer wil als weinig zal men toch moeten gaan is het niet?quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik bedacht me juist dat het misschien daardoor zo is dat ik zo'n weerzin jegens werken ervaar. Genetisch geheugen en zo. Misschien een argument om maandag aan te dragen bij het UWV?
Bij Adel heet het dan ook schijten of fecaliën droppen?quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe het graag. Zonder bidet echter.
Mijn topics hebben maar maximaal 3 pagina's. En de laatste crashte niet.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:44 schreef Bart2002 het volgende:
Op de 1 of andere manier laat pagina 6 van het vorige deel mijn browser crashen. Chrome, heel consequent. Nadat die tettenfoto was geplaatst. Iemand anders daar ook last van?
Gebruik geen Chrome, ik ben ven mening dat die mijn comp vol spyware pleuren doet, ik houd het op firefox!quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:44 schreef Bart2002 het volgende:
Op de 1 of andere manier laat pagina 6 van het vorige deel mijn browser crashen. Chrome, heel consequent. Nadat die tettenfoto was geplaatst. Iemand anders daar ook last van?
Dat is een probeersel. Ik zet hem op 100 per pagina.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn topics hebben maar maximaal 3 pagina's. En de laatste crashte niet.
Internet Explorer!quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gebruik geen Chrome, ik ben ven mening dat die mijn comp vol spyware pleuren doet, ik houd het op firefox!
Casser la voix ookquote:
Oooh, die zette ik altijd op repeat vroegerquote:
Ja, dat is ook zo. Alhoewel ik, toen ik nog wel werkte, collega's heb meegemaakt die bij lange na niet zoveel weerzin uitte als ik. Sommige leken 's ochtends, tijdens de ochtendkoffie, zelfs uit te kijken naar een lange dag van allerlei vermoeiende taken.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heeft dat niet iedereen dan weerzin, echter als men meer wil als weinig zal men toch moeten gaan is het niet?
Slechts weinige is het gegund met weinig werken veel te hebben.
Wanneer zou dat dan zijn?quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:48 schreef Yiha3 het volgende:
Trump zal te boek komen staan als de beste VS president ooit.
Laura Pausiniquote:Op zaterdag 22 april 2017 17:49 schreef Samzz het volgende:
Over tof gesproken, ik vind La Solitudine van Laura Pausini ook zo mooi.
We noemen dat 'de aarde voeden.'quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bij Adel heet het dan ook schijten of fecaliën droppen?
Mooie muziekquote:Op zaterdag 22 april 2017 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Laura Pausinidat draaiden m'n ouders altijd in de auto op vakantie vroeger
Mijne ookquote:Op zaterdag 22 april 2017 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dat is Italiaans.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:49 schreef Samzz het volgende:
Over tof gesproken, ik vind La Solitudine van Laura Pausini ook zo mooi.
Dus die hielden geen rekening met de kinderen, rookten ze ook in de auto?quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb eerder vandaag in 5 minuten twee tickets gekocht. Schiphol - Linate met EasyJet en Linate-Schiphol met KLM. Het verblijf in Milaan wordt me gratis aangeboden. De seks ook.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:53 schreef Drugshond het volgende:
Done. Mijn kunstwerkje is op tijd af.
5,2 dagen. 2 hoge snelheidslijnen 1x4 sterren hotel + 2xhostels, Bezoek aan 4,5 of 6 steden. Alle aansluitingen kloppen. Interne reisafstand 660 km.
Bij elkaar +/- 420 euro. Maar dan zie je ook wat. En nog redelijk goed weer ook (20-25 graden). In elke plaats valt op dat moment geen regen.
Dus niet altijd maar als ze deze niet afspeelden!quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
M'n ouders hadden ook Albano en Romina Power. En Boney M. En BZN
Vanavond? Bedoel je morgen?quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:55 schreef vigen98 het volgende:
Vanavond zullen we de EU zien sterven. Nadat Le Pen de 1e rond wint en de 2e ronde zullen de eurofielen opgepakt worden
Vanavond gebeurt er helemaal niets.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:55 schreef vigen98 het volgende:
Vanavond zullen we de EU zien sterven. Nadat Le Pen de 1e rond wint en de 2e ronde zullen de eurofielen opgepakt worden
Doe dat nou niet je weet toch wat er van komt als jij iets voorspellen doet!quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanavond gebeurt er helemaal niets.
Morgenavond ook niet trouwens, al zal Le Pen de eerste ronde wel winnen. De tweede zal ze verliezen.
Ik zou er geen geld op in durven te zetten.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Morgenavond ook niet trouwens, al zal Le Pen de eerste ronde wel winnen. De tweede zal ze verliezen.
Nee de 2e zal ze ook winnen. Denk je dat mensen nog 4 jaar hetzelfde willen? Denk je dat ze weer 4 jaar Hollande willen hebben? Want dat krijg je met Macron. Mensen in Frankrijk zijn het zatquote:Op zaterdag 22 april 2017 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is gewoon geen meerderheid voor Le Pen. C'est simple.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe dat nou niet je weet toch wat er van komt als jij iets voorspellen doet!
Ja, ik kende 'mquote:Op zaterdag 22 april 2017 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Klassieker uit Fotoboek van Biogarde
Dachten ze bij Trump en het Britse EU referendum ook.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Serieus: dat weet je toch nog wel?quote:
Er zal sowieso niet nog vijf jaar een president van PS komen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee de 2e zal ze ook winnen. Denk je dat mensen nog 4 jaar hetzelfde willen? Denk je dat ze weer 4 jaar Hollande willen hebben? Want dat krijg je met Macron. Mensen in Frankrijk zijn het zat
Niet zozeer ze maar Remlof dacht dat, daarom geef ik aan doe het nou niet!quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dachten ze bij Trump en het Britse EU referendum ook.
Dus die zijn voor Homos en voor het moslim tuig met betonscharen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:58 schreef LelijKnap het volgende:
Sulletjes en vrouwen protesteren voor de ondergang van Duitsland.
Ik neem m'n eerste Stella. Straks wel wat speciaalbier, maar dat moet ik wat zuinig mee doenquote:Op zaterdag 22 april 2017 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat, ik neem mijn tweede Leffe Blond
Daar ga je op stemmen neem ik aan?quote:
Ik kan nog hoppen Om via 1 kustplaats de andere te gaan bezoeken. Als ik heel eerlijk ben ga ik dat zeer waarschijnlijk ook niet doen. Ik wil nog een beetje mijn krachten sparen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Serieus: dat weet je toch nog wel?
De Guillotine terugquote:Op zaterdag 22 april 2017 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar ga je op stemmen neem ik aan?
Ah wat leuk, een open sollicitatie van een rechts-extremist.quote:
Ik was er van overtuigd dat 't satire wasquote:Op zaterdag 22 april 2017 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah wat leuk, een open sollicitatie van een rechts-extremist.
Vooral dat "no sex education in school" lijkt me een fantastich standpunt
Proost.quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:04 schreef LelijKnap het volgende:
Intellectuele volwassenheid ontstaat pas zodra het individu zichzelf en zijn diepste neigingen in de spiegel durft te aanschouwen.
Nog wel. Over twee jaar moet je daarover weer invoerrechten betalen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik neem m'n eerste Stella. Straks wel wat speciaalbier, maar dat moet ik wat zuinig mee doenAlthans, we gaan over 2 weken op vakantie, en kunnen uit Frankrijk vast wel wat speciaalbier weer meenemen voor 'n vriendelijker prijs
Jup. Ze houden van bloed en conflict, klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:59 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus die zijn voor Homos en voor het moslim tuig met betonscharen.
O wacht. Je moet nog. Sorry.quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kan nog hoppen Om via 1 kustplaats de andere te gaan bezoeken. Als ik heel eerlijk ben ga ik dat zeer waarschijnlijk ook niet doen. Ik wil nog een beetje mijn krachten sparen.
Tegen die tijd hebben we hopelijk een hogere zelfbrouwcapaciteitquote:Op zaterdag 22 april 2017 18:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog wel. Over twee jaar moet je daarover weer invoerrechten betalen.
Engelsen en bier brouwen. Dat is nog nooit echt geluktquote:Op zaterdag 22 april 2017 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben we hopelijk een hogere zelfbrouwcapaciteit![]()
Alleen is veel van dat spul gewoon dodelijkquote:Op zaterdag 22 april 2017 18:08 schreef LelijKnap het volgende:
De Russen kunnen al jarenlang hun eigen alcoholgoedjes brouwen. Daar hebben ze geen EU voor nodig.
Ja, nee, ik, zelf, thuisquote:Op zaterdag 22 april 2017 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Engelsen en bier brouwen. Dat is nog nooit echt gelukt
Ik weet! Wij hebben zelf een keer 1 batch gedaan, daarna niet veel tijd gehad en we moeten wat grotere pannen hebben enzo, maar het beviel aardig!quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, dan heeft Vork nog wel tips voor je, die doet dat al een paar jaar.
Ja, da's dan wel weer een minuscuul nadeel.quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen is veel van dat spul gewoon dodelijk
Dat krijg je als je kerosine als hoofdbestanddeel gebruikt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, da's dan wel weer een minuscuul nadeel.
Nu je dat zo zegt, is er eigenlijk nooit een poging gedaan om alcohol en cocaïne te mixen in een drankje? Ik bedoel, als je toch al bezig bent met kerosine...quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je als je kerosine als hoofdbestanddeel gebruikt.
Gekke Russen.
D66'er zeker? Of kom je gewoon uit Volendam?quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:16 schreef Yiha3 het volgende:
heb hier 8 dikke lijnen liggen die vanavond nog op moeten
gwn schijt hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2017 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
D66'er zeker? Of kom je gewoon uit Volendam?
Stoer man.quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:16 schreef Yiha3 het volgende:
heb hier 8 dikke lijnen liggen die vanavond nog op moeten
De onversneden waarheid eindelijk geopenbaard in deze SC.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:48 schreef Yiha3 het volgende:
Trump zal te boek komen staan als de beste VS president ooit.
Visionairs.quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De onversneden waarheid eindelijk geopenbaard in deze SC.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |