Rustig blijven, maatje.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt met de dag pijnlijker met jou.
Log uit. Idioot.
Die zit nu angstvallig te wachten op een Haxball-server.quote:
Ga je strop maar vast leggen.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het trieste is nog. Dit Schalke kan er helemaal niks van
quote:Op donderdag 20 april 2017 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit nu angstvallig te wachten op een Haxball-server.
En er komt niemand. En er komt niemand. En er komt niemand.
nounouquote:
Dat is nog het meest triest inderdaadquote:Op donderdag 20 april 2017 23:15 schreef Themeparktommy het volgende:
had je godverdomme thuis met 4-0 kunnen winnen...
Als Ajax erin stond was het zeker wel leuk geweest.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
Let op Schalke loot Celta wat een kut finale krijg je dan
Guidetti die de EL wint.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
Let op Schalke loot Celta wat een kut finale krijg je dan
Uiteraardquote:Op donderdag 20 april 2017 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Ajax erin stond was het zeker wel leuk geweest.
?quote:Op donderdag 20 april 2017 23:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maatje. Werd een eitje vanavond hé.
Klaassen. Sowieso.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:15 schreef leolinedance het volgende:
Wie gaat er nog rood pakken? Ziyech of 4gever?
Ook 2 ballen gehad ofzo lolquote:Op donderdag 20 april 2017 23:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Dolberg heeft ook geen pepernoot geraakt
2 ballen? Wordt iedere keer gezocht.quote:
Celta is een prima ploeg.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:15 schreef Coco. het volgende:
Het is wachten op het twitter bericht van Pauw.
Vanuit de lucht met een fysiek sterker Schalke, dus dat is niet zo gek.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
2 ballen? Wordt iedere keer gezocht.
En al die kut moffen weer lachenquote:Op donderdag 20 april 2017 23:17 schreef Lean_Machine het volgende:
Terug naar de realiteit, we worden weer gewoon uitgeschakeld door een subtopper (?) uit Duitsland... En Ajax fans vorig jaar maar roepen dat PSV in de CL een makkelijke groep had met o.a. Wolfsburg
Ook dat nogquote:Op donderdag 20 april 2017 23:17 schreef SevD het volgende:
Ondertussen kan die oud-Ajacied Ibrahimovic voetbal in Europa (of überhaupt) dit seizoen ook wel vergeten
http://m.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=8706
Kan ook meevallen als de rest nog beter is.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:17 schreef Lean_Machine het volgende:
Terug naar de realiteit, we worden weer gewoon uitgeschakeld door een subtopper (?) uit Duitsland... En Ajax fans vorig jaar maar roepen dat PSV in de CL een makkelijke groep had met o.a. Wolfsburg
quote:Op donderdag 20 april 2017 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax klaarde het klusje toch eenvoudig vanavond? Voorlopig lijkt het daar niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuker dan de CLquote:Op donderdag 20 april 2017 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spannend wel, zo die kwartfinales
Quote mij even waar ik dat zei?quote:Op donderdag 20 april 2017 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax klaarde het klusje toch eenvoudig vanavond? Voorlopig lijkt het daar niet op.
Wat een messcherpe observatie zeg daar moet je iets mee doen johquote:Op donderdag 20 april 2017 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeer agressieve watervogel gesignaleerd in de Maas. Het gaat vermoedelijk om de hooligans.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dus? Is een duel winnen teveel gevraagd? Is toch zo'n bar complete spits tevens TOPtalent?quote:Op donderdag 20 april 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanuit de lucht met een fysiek sterker Schalke, dus dat is niet zo gek.
Ik zie enige gelijkenis.quote:
dat zeg ikquote:
quote:Op donderdag 20 april 2017 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wij boycotten die club nog steeds DavySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#justice4louisgraag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor dit vaker. Dank je.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een messcherpe observatie zeg daar moet je iets mee doen joh
Dat sowiesoquote:Op donderdag 20 april 2017 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij boycotten die club nog steeds Davy
#justice4louis
is er een video van?quote:
Leo kwam vroeger in zelfde stramkroeg, in die tijd presenteerde hij alleen funny home videos en werd hij daar nogal in zeik genomen.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2017 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjaak Swart: Ik hoop dat Schalke degradeert
quote:Op donderdag 20 april 2017 23:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ziyech geeft in standaardsituaties alleen maar kutballen vanavond
Omdat ze ze nog niet hebben verschalkt.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom weet Ajax die Duitsers niet te verSCHALKEn?
Die hoopt inmiddels dat Schalke de volgende Duitse ploeg is van wie de spelersbus wordt opgeblazen, vermoed ikquote:Op donderdag 20 april 2017 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjaak Swart: Ik hoop dat Schalke degradeert
Hij verdiende wel het driedubbele van de gemiddelde kroegganger waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Leo kwam vroeger in zelfde stramkroeg, in die tijd presenteerde hij alleen funny home videos en werd hij daar nogal in zeik genomen.
quote:Op donderdag 20 april 2017 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die hoopt inmiddels dat Schalke de volgende Duitse ploeg is van wie de spelersbus wordt opgeblazen, vermoed ik
quote:Op donderdag 20 april 2017 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom weet Ajax die Duitsers niet te verSCHALKEn?
Zeg het eensquote:Op donderdag 20 april 2017 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Tagliano aanwezig? Ik wil wel een betje met hem doen
Ja, soms gaan ze een kopduelletje aan. Zijn ze eventjes in de lucht en dan weer met beide benen op aarde.quote:
Hij ga niet echt veel rondjes weg anders.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij verdiende wel het driedubbele van de gemiddelde kroegganger waarschijnlijk.
Weet je. Dit zal je niet vaak gebeuren. Maar ik ben je een excuus schuldigquote:
quote:
Ik krijg een halve maand UI-vermindering als Ajax niet door gaat.quote:
quote:
Genot. Heel de week aan moeten horen hoe geweldig dit Ajax is, en dat Feyenoord niet de verdiende kampioen zou zijn. Eruit in Europa, geen kampioen.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2017 23:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Genot. Heel de week aan moeten horen hoe geweldig dit Ajax is, en dat Feyenoord niet de verdiende kampioen zou zijn. Eruit in Europa, geen kampioen.
Reality is a bitch.
HAHQHAHAHAHAquote:Op donderdag 20 april 2017 23:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Genot. Heel de week aan moeten horen hoe geweldig dit Ajax is, en dat Feyenoord niet de verdiende kampioen zou zijn. Eruit in Europa, geen kampioen.
Reality is a bitch.
Is goed.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg een halve maand UI-vermindering als Ajax niet door gaat.
Ik moet mijn UI tot 1 december dragen als Ajax doorgaat.
Sportief van je. Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je. Dit zal je niet vaak gebeuren. Maar ik ben je een excuus schuldig
Ik heb de verkeerde persoon voor me.
Dus bij deze : Mijn excuus
Ik had deze bet al bedacht toen het 2-0 was (start vd verlenging), dus ik moet m nu ook doorzettenquote:
Dit is net zo blind als "MET DE PUNT VAN DE SCHOEN"quote:Op donderdag 20 april 2017 23:24 schreef Nober het volgende:
Eigen doelpunt, Schalleke helpt een handje.
Kut Foxsports livestream vertraging.quote:
Ik heb niet gejuiched (in het topic, mijn stembanden kan ik de komende dagen geen beroep meer op doen)quote:
Als je wil kun je clementie krijgen hoorquote:Op donderdag 20 april 2017 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had deze bet al bedacht toen het 2-0 was (start vd verlenging), dus ik moet m nu ook doorzetten
Leo Driessen = aidsquote:Op donderdag 20 april 2017 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is net zo blind als "MET DE PUNT VAN DE SCHOEN"
3-4. Het kan nog.quote:
Moet jij eens oplettenquote:Op donderdag 20 april 2017 23:25 schreef timmmmm het volgende:
Dit kan Ajax niet meer uit handen geven zou je denken
Ik ook niet. 8 mei maakt je een verstandiger mens.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb niet gejuiched (in het topic, mijn stembanden kan ik de komende dagen geen beroep meer op doen)
ja jinx het even timmmmmnquote:Op donderdag 20 april 2017 23:25 schreef timmmmm het volgende:
Dit kan Ajax niet meer uit handen geven zou je denken
wie top of bottom wordtquote:Op donderdag 20 april 2017 23:26 schreef Coco. het volgende:
Wat was nou die bet tussen Mexicanobakker en Tagliano?
Neuh we gaan ervoorquote:Op donderdag 20 april 2017 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je wil kun je clementie krijgen hoor
Klinkt goed, kan dat douchen niet wat eerder voortaan?quote:Op donderdag 20 april 2017 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
VELTMAN KRIJGT STRAKS TRAORE IN ZN KONT onder de douche
8 mei 2002?quote:Op donderdag 20 april 2017 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet. 8 mei maakt je een verstandiger mens.
Nou en. dit is genieten man.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:26 schreef Almerian het volgende:
Haha wel moe maar toch door. Het is ze gegund. En nu zondag wat puntjes verspelen
Zeer zeker Kapoquote:Op donderdag 20 april 2017 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi dat het verlenging is. Als ze nu nog doorgaan is het ideale scenario.
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2017 21:11 schreef Bronson_ het volgende:
Achja, zo begon het ook tegen Heerenveen. We weten allemaal hoe die alle hoeken van het veld te zien kregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
8 mei 2016, Napper. Weet je wat er toen gebeurde?quote:
Mentale boost als ze doorgaan joh.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi dat het verlenging is. Als ze nu nog doorgaan is het ideale scenario.
Ahaquote:Op donderdag 20 april 2017 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax red het Nederlands voetbal wel zo een beetje
Rare bodycheckquote:Op donderdag 20 april 2017 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Was de rode kaart van Veltheer terecht?
Mwa mwa maar Bosz had hem al eerder moeten wisselen. Speelde weer als een cuckquote:Op donderdag 20 april 2017 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Ja hahaha.quote:
Nah, vond ik niet echtquote:Op donderdag 20 april 2017 23:27 schreef Mani89 het volgende:
2002 was mooierquote:Op donderdag 20 april 2017 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
8 mei 2016, Napper. Weet je wat er toen gebeurde?
Nou?
Nou?
TOEN SPEELDE AJAX GELIJK BIJ DE GRAAFSCHAP![]()
![]()
[insertbansheeboyemoticon]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |