Nou veel plezier. Komende verkiezingen lekker PVV of FvD stemmen of een van die andere nationalistische gekken. Lekker samen de vlag wapperen en het volkslied zingen enzo. Ik word er niet warm van, die 'verbondenheid'quote:Op donderdag 20 april 2017 22:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een goede status van het land brengt trots, verbondenheid, welvaart, en een positief doel om naar te streven. Trots op een progressief voetballand.
Dat staat er volledig los van .quote:Op donderdag 20 april 2017 22:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een gelul. Het is gelijkwaardig.
quote:Op donderdag 20 april 2017 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sluit het een het ander uit? Nederland als geheel boeit mij geen kut. Het Nederlands Elftal ook niet. De uitstraling van het land Nederland dus ook niet. Deze flopjoden vertegenwoordigen mij dan ook niet, maar de Ajacieden. Als mijn club het maar goed doet, vind ik het best. En daarvoor is het beter als Ajax na verlenging tegen een zeperd oploopt
Xboxquote:
Nog een tijdje wachten dan heb je genoeg penantiesquote:Op donderdag 20 april 2017 22:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Ajax heeft een penalty nodig...
Ik heb al een tijd geen goatse meer gezienquote:Op donderdag 20 april 2017 22:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat moet je doen om 48 uur gebanned te worden?
Verder alles goed?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sluit het een het ander uit? Nederland als geheel boeit mij geen kut. Het Nederlands Elftal ook niet. De uitstraling van het land Nederland dus ook niet. Deze flopjoden vertegenwoordigen mij dan ook niet, maar de Ajacieden. Als mijn club het maar goed doet, vind ik het best. En daarvoor is het beter als Ajax na verlenging tegen een zeperd oploopt
Dat zei ik toevallig ook tegen mijn lerares, toen ik mijn propje papier in de prullenbak gooide.quote:
Voor jouw club - voor ieders club - is het van belang dat de Nederlandse clubs het goed doen. Anders mogen we straks in de derde voorronde beginnen net als Luxemburg.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grappig heyquote:Op donderdag 20 april 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Schalleke valt wat tegen sinds de 2-0.
[SPOILRE]
DAN ZAL DE 3-0 WEL ZO KOMEN HA HA HA
[/SPOILER]
SPOILREquote:Op donderdag 20 april 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[SPOILRE]
[/SPOILER]
Hoe beleef jij deze wedstrijd?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[SPOILRE]
[/SPOILER]
Beter dan Traore.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:36 schreef Caland het volgende:
Wat deed Viergever daar dan?Wat een aanname.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |