Je begint steeds meer op je UI te lijken. Man man man...quote:Op donderdag 20 april 2017 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou veel plezier. Komende verkiezingen lekker PVV of FvD stemmen of een van die andere nationalistische gekken. Lekker samen de vlag wapperen en het volkslied zingen enzo. Ik word er niet warm van, die 'verbondenheid'
Ecktequote:Op donderdag 20 april 2017 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een aidspot leg Ajax neer. Die verlenging hoef ik echt niet te zien.
hij heeft z'n eigen toch ook niet gemaakt? als hij had mogen kiezen was hij wel zlatan geweest ofzoquote:Op donderdag 20 april 2017 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. En hij is superlelijk. Niet dat dat er iets mee te maken heeft maar het is wel zo.
Hier moest ik geenszins niet even over nadenken.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik niet rustig was, had ik hier niet geweest.
Je moeder was ook raar vanachtquote:Op donderdag 20 april 2017 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles wat uit jouw toetsenbord komt is raar. Dan kan dat er ook nog wel bij.
Zijn eigenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
hij heeft z'n eigen toch ook niet gemaakt? als hij had mogen kiezen was hij wel zlatan geweest ofzo
10e dacht ikquote:Op donderdag 20 april 2017 22:39 schreef Joezi het volgende:
Hoeveel staat Schalke in de Duitse versie van de PTT Telecompetitie?
geef opquote:Op donderdag 20 april 2017 22:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat ik bepleit is het tegenovergestelde daarvan. Positieve uitstraling ipv het PVV voetbal van WK 2010.
Lindenbergh is toch wel de slechtste Ajacied ooit voor 4 miljoen.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Doet me denken aan de Uefa cup confrontatie met Werder Bremen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |