quote:
quote:
Easyquote:Op woensdag 19 april 2017 22:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoop Monaco. X easy is wel fijn. Anders maar Real
jaquote:
Dat zei ik net ook al, ik kan daar ook niet tegen.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
Nog steeds die kuttoeristen van Barcelona die lachend in de camera kijken
Ik kan daar echt mad om worden.
Waar maak je je druk om. Kan jou het schelenquote:Op woensdag 19 april 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
Nog steeds die kuttoeristen van Barcelona die lachend in de camera kijken
Ik kan daar echt mad om worden.
Caland is een eckte ecktequote:Op woensdag 19 april 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om. Kan jou het schelen
Ibiza.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:28 schreef Joezi het volgende:
Wat is de leukste stad in Spanje, vind Barcelona nie veel aan eigenlijk
Waarom zal een toerist t ook wat uitmakenquote:Op woensdag 19 april 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om. Kan jou het schelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wel een pilletje nemen.quote:
Kunnen net zo goed voor Juventus zijn inderdaad. Of neutraalquote:Op woensdag 19 april 2017 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zal een toerist t ook wat uitmaken
Sevillaquote:Op woensdag 19 april 2017 22:28 schreef Joezi het volgende:
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op naar Het kan nog topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valenciaquote:Op woensdag 19 april 2017 22:28 schreef Joezi het volgende:
Lijkt mij vooral vermoeiend als je redelijk fanatiek Barcelona supporter bent en je ziet elke week hordes spleetogen de tribune bestijgen.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me vermoeiend om de hele tijd bezig te zijn met hoe andere mensen voetbal beleven.
Daarom. Zal mij ook geen reet uitmaken als ik bijvoorbeeld bij Dortmund komquote:Op woensdag 19 april 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen net zo goed voor Juventus zijn inderdaad. Of neutraal
Boeiend, dan bekijk je het met een ander groepje fanatieke lui. En dat weet je als je fan bent van Barça, dat het veel toeristen trekt.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt mij vooral vermoeiend als je redelijk fanatiek Barcelona supporter bent en je ziet elke week hordes spleetogen de tribune bestijgen.
Je moet je spanning ergens vandaan halen in een wedstrijd als deze.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me vermoeiend om de hele tijd bezig te zijn met hoe andere mensen voetbal beleven.
Is Rene op de webcam ja?quote:
Die bestaan niet eensquote:Op woensdag 19 april 2017 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt mij vooral vermoeiend als je redelijk fanatiek Barcelona supporter bent en je ziet elke week hordes spleetogen de tribune bestijgen.
Barcelona supporters?quote:Op woensdag 19 april 2017 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
7/10twitter:keeskwakman14 twitterde op woensdag 19-04-2017 om 22:32:08Haha die Barca-spelers, alsof Makkelie even zomaar een penalty geeft ofzo!.. reageer retweet
Waarom?quote:Op woensdag 19 april 2017 22:33 schreef Caland het volgende:
Kuipers zal na vandaag wel van de internationale scheidsrechterslijst worden gehaald.
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als dat gebeurt geef ik jou mijn huis
Kuipie deed het prima.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:33 schreef Caland het volgende:
Kuipers zal na vandaag wel van de internationale scheidsrechterslijst worden gehaald.
Heb jij een huis?quote:Op woensdag 19 april 2017 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
van mij ookquote:Op woensdag 19 april 2017 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met vlaggetjes zwaaien terwijl je roemloos eruit gaat
Je zal je ploeg maar steunen :Squote:Op woensdag 19 april 2017 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:35 schreef Joezi het volgende:
Piqué heeft de hoofdprijs al: Shakira hahah
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha eerder naar huis bij een CL duel.
Barca supporters
Daar moest ik ook om lachenquote:Op woensdag 19 april 2017 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
VBL / FC Barcelona Topic #43 Atleti uitquote:Op woensdag 19 april 2017 22:36 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET BARÇATOPIC!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben er alquote:Op woensdag 19 april 2017 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Die paal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat topic is nog geopend door Rickertmanquote:Op woensdag 19 april 2017 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VBL / FC Barcelona Topic #43 Atleti uit
Welke haat?quote:Op woensdag 19 april 2017 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Barcelona terecht uitgeschakeld, maar ehm waar komt die Barcelona haat ineens vandaan?
UEFA Mafiaquote:Op woensdag 19 april 2017 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Barcelona terecht uitgeschakeld, maar ehm waar komt die Barcelona haat ineens vandaan?
nou kampquote:Op woensdag 19 april 2017 22:37 schreef Zipportal het volgende:
Het Camp Nou of Nou Camp is weer van Kuipers.
Ineens? Onder welke steen leef jij?quote:Op woensdag 19 april 2017 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Bij mij sinds Chelsea - Barcelona.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Dat was zo onterechtquote:Op woensdag 19 april 2017 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen moest ik nog juichen, vooral omdat Chelsea eruit ging.
Terechtquote:Op woensdag 19 april 2017 22:40 schreef Joezi het volgende:
Mooie complimenten naar Juventus toe van Heitinga
Sinds Inter-Barcaquote:Op woensdag 19 april 2017 22:38 schreef Shreyas het volgende:
ahhhquote:Op woensdag 19 april 2017 22:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laatste seizoen barca, volgend jaar naar Chelsea
Ties zei dat de CL hem niet meer boeit dus dat ga ik niet doenquote:Op woensdag 19 april 2017 22:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stuur jij Ties een appje dat Barca niet door is
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:41 schreef Caland het volgende:
Alle complimenten naar Juventus, wederom een clean sheet. Dus ja, zeg het maar.
- John Heitinga
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
Het doet pijn om te zeggen, maar ik vind Heitinga best een aardige analist.
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
UEFA Mafia
Constant schwalbes
Janken
Onder andere
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:42 schreef Vasion het volgende:
Na gisteren zal de Real-haat ook gestegen zijn.
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties zei dat de CL hem niet meer boeit dus dat ga ik niet doen
quote:
quote:
Hij maakte toen volgens mij een best aardig debuut. Snel bergafwaarts gegaan zeg.quote:
Ik gun het beide ploegenquote:Op woensdag 19 april 2017 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie Juve alleen verliezen van Atleti
Ben jij ook al zo'n postbewaarder?quote:
Zijn hier altijd al van die hypocriete jankers geweest.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb slechts een heel goed geheugen voor nutteloze feitjesquote:Op woensdag 19 april 2017 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n postbewaarder?
Goh, dit zeiden Barca-kenners al in oktoberquote:Op woensdag 19 april 2017 22:44 schreef franske19 het volgende:
L. Enrique totaal ontmaskerd. Tactisch onbenul die gewoon te lang heeft geleund op Messi, Neymar en Suarez.
[..]
Zijn hier altijd al van die hypocriete jankers geweest.
#autismestrugglesquote:Op woensdag 19 april 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb slechts een heel goed geheugen voor nutteloze feitjes
Deze is wel heel erg.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb slechts een heel goed geheugen voor nutteloze feitjes
Juventus is volstrekt kansloos tegen Real Madridquote:Op woensdag 19 april 2017 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Ken hem door zijn vete met onze Mauriquote:Op woensdag 19 april 2017 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent zeker geabonneerd op Kwartier Granzier
Als je redelijk goede resultaten blijft halen dan kom je er gewoon mee weg. Nu wordt het eindelijk eens keihard afgestraft.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goh, dit zeiden Barca-kenners al in oktober
Dat is juist de makkelijkste loting.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Juventus is volstrekt kansloos tegen Real Madrid
watquote:Op woensdag 19 april 2017 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Als Juve maar niet Barca straks loot.
Persoonlijk alleen tegen Real, hoewel Real altijd goed ligt voor Juve is dat wel een ploeg dat als het goed draait het gewoon een hele goede ploeg is.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Net vond je Monaco juist nog een easy lotingquote:Op woensdag 19 april 2017 22:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is juist de makkelijkste loting.
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is juist de makkelijkste loting.
Gvd laat sheyras ff happen joh. Iedereen weet dat Monaco het makkelijkst isquote:Op woensdag 19 april 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net vond je Monaco juist nog een easy loting
thanks hansquote:
lichtquote:Op woensdag 19 april 2017 22:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Persoonlijk alleen tegen Real, hoewel Real altijd goed licht voor Juve is dat wel een ploeg dat als het goed draait het gewoon een hele goede ploeg is.
Atletico is kwalitatief gewoon niet goed genoeg.
Monaco al helemaal niet.
trol.rarquote:
Ik ben ook klaar met de CL na dit seizoen, tenzij er iets bijzonders gaat gebeuren.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties zei dat de CL hem niet meer boeit dus dat ga ik niet doen
quote:Juve-duo ruziet na verzoek om shirt Messi'
Vandaag, 12:24
Een bijzonder opmerkelijk moment tijdens Barcelona - Juventus. Het shirt van Lionel Messi blijkt ook bij de Italianen bijzonder gewild...
De Spaanse sportkrant Marca toont beelden waarop te zien is hoe de robuuste Italiaanse verdediger Leonardo Bonucci al voor het einde van het kwartfinaleduel in de Champions League aan Messi vraagt of hij zijn shirt mag hebben. Dit valt niet goed bij Giorgio Chiellini die zijn landgenoot tot de orde roept en zelfs een stomp geeft.
Het weerhoudt Bonucci er niet van de vraag nog een keer aan de Argentijn te stellen. En met succes, want na afloop van de wedstrijd ruilen de twee hun shirtjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |