quote:Op woensdag 19 april 2017 22:42 schreef Vasion het volgende:
Na gisteren zal de Real-haat ook gestegen zijn.
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties zei dat de CL hem niet meer boeit dus dat ga ik niet doen
quote:
quote:
Hij maakte toen volgens mij een best aardig debuut. Snel bergafwaarts gegaan zeg.quote:
Ik gun het beide ploegenquote:Op woensdag 19 april 2017 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie Juve alleen verliezen van Atleti
Ben jij ook al zo'n postbewaarder?quote:
Zijn hier altijd al van die hypocriete jankers geweest.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Barcelona terecht uitgeschakeld, maar ehm waar komt die Barcelona haat ineens vandaan?
Ik heb slechts een heel goed geheugen voor nutteloze feitjesquote:Op woensdag 19 april 2017 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n postbewaarder?
Goh, dit zeiden Barca-kenners al in oktoberquote:Op woensdag 19 april 2017 22:44 schreef franske19 het volgende:
L. Enrique totaal ontmaskerd. Tactisch onbenul die gewoon te lang heeft geleund op Messi, Neymar en Suarez.
[..]
Zijn hier altijd al van die hypocriete jankers geweest.
#autismestrugglesquote:Op woensdag 19 april 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb slechts een heel goed geheugen voor nutteloze feitjes
Deze is wel heel erg.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb slechts een heel goed geheugen voor nutteloze feitjes
Juventus is volstrekt kansloos tegen Real Madridquote:Op woensdag 19 april 2017 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie Juve alleen verliezen van Atleti
Ken hem door zijn vete met onze Mauriquote:Op woensdag 19 april 2017 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent zeker geabonneerd op Kwartier Granzier
Als je redelijk goede resultaten blijft halen dan kom je er gewoon mee weg. Nu wordt het eindelijk eens keihard afgestraft.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goh, dit zeiden Barca-kenners al in oktober
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |