quote:De selectie van het Nederlands Elftal
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Jeroen Zoet
Rick Karsdorp
Joël Veltman
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Timo Letschert
Daley Blind
Jetro Willems
Patrick van Aanholt
Wesley Sneijder
Ibrahim Afellay
Georginio Wijnaldum
Jordy Clasie
Davy Klaassen
Riechedly Bazoer
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Luciano Narsingh
Luuk de Jong
Quincy Promes
Vincent Janssen
Vrijdag 25 maartquote:De selectie het Frans voetbalelftal
Hugo Lloris
Steve Mandanda
Benoît Costil
Christophe Jallet
Patrice Evra
Raphaël Varane
Mamadou Sakho
Jérémy Mathieu
Bacary Sagna
Lucas Digne
Laurent Koscielny
Yohan Cabaye
Lassana Diarra
Blaise Matuidi
Moussa Sissoko
Paul Pogba
N'Golo Kanté
Antoine Griezmann
Dimitri Payet
Olivier Giroud
André-Pierre Gignac
Anthony Martial
Kingsley Coman
Vriend Koffieplanter ziet ze het EK winnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Gaan de Fransen het ver schoppen op het EK jongens
Non.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Nee, tegen een Duitsland of België zie ik ze niet winnen. Ik wil ze wel tegen Spanje of Italië zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Kan. Aan de andere kant zie ik genoeg potentiële muitertjes die zich goed genoeg vinden voor een basisplek. Wel érg veel goede spelers natuurlijk, en zolang dat goed gaat gaan ze een heel eind komenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 22:48:57Laatste keer dat Oranje 4 thuisduels op rij verloor was Cruijff -14 jaar oud; in 1933. #nedfra reageer retweet
1947-1933 = 14 Half-Life 3 confirmed.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:58 schreef Slobeend het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 22:48:57Laatste keer dat Oranje 4 thuisduels op rij verloor was Cruijff -14 jaar oud; in 1933. #nedfra reageer retweet
Absoluut.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
En België ook toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen meer moeite hebben met Spanje of Duitsland.
Hij doet het ook met oprecht plezier. Een Waterreus zat bijvoorbeeld bij Atletico - PSV en wist niet zoveel te melden omdat hij vrij weinig naar Atletico keek (zei hij ook echt zelf). Serieus, zeg dan gewoon aan het begin van de uitzending dat je alleen voor het geld komt en voor niets anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
Het doet pijn om te zeggen, maar ik vind Heitinga best een aardige analist.
Ligt eraan in welk opzicht, het is vooral de matige coaching die hen gaat weerhouden van een goed toernooi. Individueel hebben ze heel wat aardige voetballers. De Bruyne, Carrasco, Alderweireld, Dembele, Batshuayi. Hazard noem ik dan maar even niet, want die heeft de gave om in elke wedstrijd van enig belang volledig onzichtbaar te zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Belgjes worden schromelijk overschat.
1 topper.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Bruyne, Carrasco, Alderweireld, Dembele, Batshuayi.
Je kan zeggen over Alderweireld en Dembele wat je wil, het zijn ook niet mijn favoriete spelers, maar die behoren dit seizoen op hun posities gewoon tot de besten van de Premier League. Carrasco is bij Atleti de enige niet aanvaller die zorgt voor creativiteit en iemand regelmatig wedstrijden beslist. Die zou er bij Spanje ook zomaar instaan. Of zijn Nolito, Pedro en Mata beter?quote:
Mijn god, hij speelde prima maar hier slaat hij echt volkomen onzin uit.quote:Ibrahim Afellay heeft direct na zijn optreden tegen Frankrijk (2-3 verlies) benadrukt dat het niveau waarop hij wekelijks acteert niet onderschat mag worden. De 29-jarige middenvelder van Stoke City zegt weinig waarde te hechten aan meningen van critici.
'Voor mij is het niet belangrijk wat anderen zeggen en vinden', aldus Afellay bij FOX Sports. Bondscoach Danny Blind hield de maker van de 2-2 in eerste instantie buiten zijn selectie, maar riep hem na het afhaken van Davy Pröpper alsnog op. 'Met alle respect, maar ik speel wekelijks in de allersterkste competitie. De criteria zijn dat je altijd moet spelen en in vorm moet zijn.'
Beste Syntix, al speel je onder Danny Blind in een 6-1-2-1 formatie, nog steeds zal Danny Blind er geen tactiek of idee achter brengen. Hij schrijft elf namen op en voor de rest doet hij niets. Lekker schreeuwen tegen de media dat er wordt gebouwd en we in een proces zitten. Geld vangen met onzin.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:46 schreef Syntix het volgende:
Gewoon 4-3-3 beginnen. Dat zag er stukken beter uit dan dat 5-3-2
Oh en Depay een paar klappen verkopen, want wat maakte die weer een lamlendige indruk
Gelukkig maar, ik wil geen bondscoach met ambitie.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Ah Blind kan best leven met een nederlaag, mooi
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Ah Blind kan best leven met een nederlaag, mooi
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wil geen bondscoach met ambitie.
twitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 23:26:09Blind over 5-3-2. 'Het is lastig als je dat niet gewend bent. We hadden maar één training. Het is een kwestie van oefenen.' reageer retweet
Eens lijkt me ook niet eenvoudig om zomaar in te voerenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 23:26:09Blind over 5-3-2. 'Het is lastig als je dat niet gewend bent. We hadden maar één training. Het is een kwestie van oefenen.' reageer retweet
Waarom in godsnaam ga je er dan mee spelen als je er maar een keer mee hebt kunnen oefenen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:59 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Eens lijkt me ook niet eenvoudig om zomaar in te voeren
Geen visie?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam ga je er dan mee spelen als je er maar een keer mee hebt kunnen oefenen.
Visie heb je niet nodig om juist niet met een systeem te gaan spelen waar je één keer op hebt kunnen oefenen.quote:
Ik vind dat hij wel een punt heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn god, hij speelde prima maar hier slaat hij echt volkomen onzin uit.
kun je ff normaal schrijven zonder dubbele 'niets'.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Visie heb je niet nodig om juist niet met een systeem te gaan spelen waar je één keer op hebt kunnen oefenen.
Mwuh, de sterkste competitie is al jaren de Spaanse. Dat gedoe van hem alsof hij een onbetwist autoriteit is. Doe dat eens lekker niet. Je hebt tot aanvang van dit seizoen vier ongelofelijke boutjaren gehad. Presteer je dit seizoen weer eens redelijk, probeer je gelijk verongelijkt naar de media toe te rennen en te schrijven dat ieders negatieve mening kudt is.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:12 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
kun je ff normaal schrijven zonder dubbele 'niets'.
Dat is jouw probleem.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:16 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
thx ga anders maar terug naar je ajax topic ofzo. Trouwens, ik haat Ajax laat dat wel zijn en je username stoort me eerlijk gezegd.
Oh zo, doelde meer op het feit dat Afellay inderdaad best wat meer krediet mag krijgen. En boven een Propper (of Klaassen voor mijn part) verkozen mag worden. Een speler in zijn leeftijdscategorie mist oranje toch een beetje en hij maakt gewoon een goed seizoen door in de PL.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwuh, de sterkste competitie is al jaren de Spaanse. Dat gedoe van hem alsof hij een onbetwist autoriteit is. Doe dat eens lekker niet. Je hebt tot aanvang van dit seizoen vier ongelofelijke boutjaren gehad. Presteer je dit seizoen weer eens redelijk, probeer je gelijk verongelijkt naar de media toe te rennen en te schrijven dat ieders negatieve mening kudt is.
Dan ben je van God los, vind ik althans.
Hertog Jan is walgelijk, jij irriteert mij.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:16 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
thx ga anders maar terug naar je ajax topic ofzo. Trouwens, ik haat Ajax laat dat wel zijn en je username stoort me eerlijk gezegd.
Neger watquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:19 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
klopt deels maar als jij door onduidelijke zinnen of statements een topic probeert om zeep te helpen vind ik eigelijk dat je beter terug kan gaan naar je ajax ding. Dit topic gaat niet over Ajax maar over het NLD elftal.
dat is je goed recht.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hertog Jan is walgelijk, jij irriteert mij.
probeer je grappig te zijn? Dat ben je namelijk niet echt maar who care's.quote:
Nee, ik probeer de onzin die je uitkraamt te begrijpenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:23 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
probeer je grappig te zijn? Dat ben je namelijk niet echt maar who care's.
Afellay verdient zeker meer kansen, veel meer dan een Depay en consort, maar ik denk momenteel niet dat het een leeftijdskwestie is. Ik heb goede hoop dat je er na de interlands eind mei wat meer over kunt zeggen. Dan spelen ze drie wedstrijden en mag je inmiddels wel een patroon of een duidelijk beeld van Blinds ideeën verwachten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh zo, doelde meer op het feit dat Afellay inderdaad best wat meer krediet mag krijgen. En boven een Propper (of Klaassen voor mijn part) verkozen mag worden. Een speler in zijn leeftijdscategorie mist oranje toch een beetje en hij maakt gewoon een goed seizoen door in de PL.
Zeer goede post.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:19 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
klopt deels maar als jij door onduidelijke zinnen of statements een topic probeert om zeep te helpen vind ik eigelijk dat je beter terug kan gaan naar je ajax ding. Dit topic gaat niet over Ajax maar over het NLD elftal.
ik vind jou stoer dat je zo maar even 3 posts achter elkaar doet.quote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:31 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
ik vind jou stoer dat je zo maar even 3 posts achter elkaar doet.
Rasoptimist.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb goede hoop dat je er na de interlands eind mei wat meer over kunt zeggen. Dan spelen ze drie wedstrijden en mag je inmiddels wel een patroon of een duidelijk beeld van Blinds ideeën verwachten.
Ach, zolang Bert en Blind er zitten, verwacht ik niets. Systematisch gezwets over BOUWEN en het vage PROCES. Niemand snapt wat het proces is, zelfs Blind niet. Is het nou 5-3-2 of 4-3-3, hij snapt het niet. Wat hij allemaal uitvoert buiten de periodes in september, oktober, november. Ik zou het niet weten. Ik wil weten wat zijn visie op voetbal is, hoe denkt hij na over voetbal, hoe stelt hij selecties samen?quote:
Je weet dat er in september, oktober en november ook gevoetbald issssss?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:39 schreef Sked het volgende:
Je maakt je wel erg druk, Stijn. Het was maar een oefenpotje tegen een veel beter team hoor.
Ik heb wel echt genoten van die Fransen, wat een geweldig team hebben die. Spelen ze nu niet eens met de beste 11.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:39 schreef Sked het volgende:
Je maakt je wel erg druk, Stijn. Het was maar een oefenpotje tegen een veel beter team hoor.
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat er in september, oktober en november ook gevoetbald issssss?
Die kunnen heerlijk ballen, ja. Zijn nu ook van rotte appels als Nasri af. Kunnen ook gewoon zomaar Europees Kampioen wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel echt genoten van die Fransen, wat een geweldig team hebben die. Spelen ze nu niet eens met de beste 11.
Zit echt nagenoeg alles in, hopelijk gaan ze nu een keer een toernooi niet rollebollend over straat.
Met die instelling komen we nooit van hem af. De lat mag ondanks de matige selectie echt wel wat omhoog. Deze wedstrijd tegen Frankrijk is qua uitslag niet heel slecht, maar er zit al maanden geen progressie in het spel (inb4 ze hebben ook sinds november niet meer gespeeld). Met Blind gaat Oranje zich niet kwalificeren voor het WK.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afellay verdient zeker meer kansen, veel meer dan een Depay en consort, maar ik denk momenteel niet dat het een leeftijdskwestie is. Ik heb goede hoop dat je er na de interlands eind mei wat meer over kunt zeggen. Dan spelen ze drie wedstrijden en mag je inmiddels wel een patroon of een duidelijk beeld van Blinds ideeën verwachten.
Nee maar ook als het tegen Frankrijk is, mag je gewoon iets verwachten of in ieder geval meer een duidelijk spelbeeld zien. Oké, je hebt profeet Arjen Robben niet tot je beschikking, er is heibel in defensief opzicht. Maar zorg dat je in ieder geval noodoplossingen hebt.quote:
Ik snap ook zelf niet wat ik in die post geschreven heb, excuus. Zie #61quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die instelling komen we nooit van hem af. De lat mag ondanks de matige selectie echt wel wat omhoog. Deze wedstrijd tegen Frankrijk is qua uitslag niet heel slecht, maar er zit al maanden geen progressie in het spel (inb4 ze hebben ook sinds november niet meer gespeeld). Met Blind gaat Oranje zich niet kwalificeren voor het WK.
Er is gewoon een gebrek aan kwaliteit, zeker nu Janmaat (toch de vaste rechtsback), De Vrij, Pieters en Robbben er niet waren. Strootman wordt al jaren gemist, Memphis is hopeloos uit vorm, Huntelaar heeft een matige periode. Gasten als Martins Indi, Van Persie en Lens kan je niet meer op rekenen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar ook als het tegen Frankrijk is, mag je gewoon iets verwachten of in ieder geval meer een duidelijk spelbeeld zien. Oké, je hebt profeet Arjen Robben niet tot je beschikking, er is heibel in defensief opzicht. Maar zorg dat je in ieder geval noodoplossingen hebt.
Is het juist dan op die moeilijke momenten niet belangrijk om een duidelijk spelsysteem uit te schrijven. Oké: je weet dat het lang niet altijd even vast is, die selectie: dan moet je dus iets vinden waarvanuit je wel vastigheid kunt creëren als je de conclusie trekt dat je niet periode na periode je elftal op het materiaal af kan stellen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is gewoon een gebrek aan kwaliteit, zeker nu Janmaat (toch de vaste rechtsback), De Vrij, Pieters en Robbben er niet waren. Strootman wordt al jaren gemist, Memphis is hopeloos uit vorm, Huntelaar heeft een matige periode. Gasten als Martins Indi, Van Persie en Lens kan je niet meer op rekenen.
Eigenlijk mis je gewoon bijna een heel elftal aan spelers die er ~2 jaar geleden nog vast bijzaten en ik vind het niet zo heel gek dat je dan gaat schuiven en gek gaat doen als je die jongens elke keer maar een weekje hebt en door allerlei redenen elke keer 10 anderen moet selecteren.
Je kan geen spelers kopen voor een bepaald systeem hè, je zal naar een systeem moeten waarin je bepalende spelers in hun kracht kunnen spelen, alleen dat kan niet als je elke keer een half elftal mist. Met Willems en Janmaat bijv. kan je prima 5-3-2 spelen, alleen als je toevallig een keer alleen Veltman en Pieters hebt kan dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het juist dan op die moeilijke momenten niet belangrijk om een duidelijk spelsysteem uit te schrijven. Oké: je weet dat het lang niet altijd even vast is, die selectie: dan moet je dus iets vinden waarvanuit je wel vastigheid kunt creëren als je de conclusie trekt dat je niet periode na periode je elftal op het materiaal af kan stellen.
Voor het EK 2012 was iedereen toch gewoon heel positief? Er was weinig wat erop wees dat het een complete mislukking zou worden als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:55 schreef Sked het volgende:
En voordat Louis derde werd op het WK gingen daar ook al vier gewoon hele moeilijke jaren aan vooraf (ook onder Louis)
Verliespartijen tegen Zweden, Duitsland, Bulgarije, paar gelijkspelletjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor het EK 2012 was iedereen toch gewoon heel positief? Er was weinig wat erop wees dat het een complete mislukking zou worden als ik het me goed herinner.
Blind zit er alleen nog maar omdat Bert die vage constructie met Hiddink destijds heeft bedacht. Nu kan die daar niet meer van terugkrabbelen, want dan is hij helemaal ongeloofwaardig. Bert hoopt nog steeds dat het kwartje een keer valt bij Oranje en hij zijn gelijk kan halen over Blindquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, zolang Bert en Blind er zitten, verwacht ik niets. Systematisch gezwets over BOUWEN en het vage PROCES. Niemand snapt wat het proces is, zelfs Blind niet. Is het nou 5-3-2 of 4-3-3, hij snapt het niet. Wat hij allemaal uitvoert buiten de periodes in september, oktober, november. Ik zou het niet weten. Ik wil weten wat zijn visie op voetbal is, hoe denkt hij na over voetbal, hoe stelt hij selecties samen?
Hij heeft er ook vijf maanden over na mogen denken en nog heeft hij niets bereikt. Met je een seizoen boutervaring bij Ajax in 2005. Hoe verzin je het überhaupt om hem bondscoach te maken.
Ja wie stoort zich er niet aan he?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:16 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Ik vind dit een grappige postquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:16 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Waarom noem je Lukaku, Kompany, Courtois en Nainggolan niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk opzicht, het is vooral de matige coaching die hen gaat weerhouden van een goed toernooi. Individueel hebben ze heel wat aardige voetballers. De Bruyne, Carrasco, Alderweireld, Dembele, Batshuayi. Hazard noem ik dan maar even niet, want die heeft de gave om in elke wedstrijd van enig belang volledig onzichtbaar te zijn.
Echter, ze zitten ook met Wilmots opgescheept, en die houdt de vreemdste regels aan. Ik zal een voorbeeld geven: Musonda, echt een openbaring bij Betis, speelt al vreselijk volwassen en is in technisch opzicht een talent van de hoogste klasse, moet eerst maar vijf maanden spelen in Spanje, terwijl Bakkali eerder, na drie redelijke wedstrijden bij Valencia, direct weer werd opgeroepen. Tactisch zijn z'n keuzes ook niet al te best, dan komt het feestje al vroeg ten einde.
Omdat ik die niet heel vaak zie voetballen, dan kan ik er ook niets zinnigs over zeggen. In het geval van Kompany omdat hij vaker geblesseerd dan fit is, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom noem je Lukaku, Kompany, Courtois en Nainggolan niet?
Eensquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:16 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:16 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
quote:
no problem.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:50 schreef Caland het volgende:
Eindelijk iemand die de waarheid durft te zeggen. Bedankt hertogjan_lekkerman
ik moest lachen om je posts de afgelopen tijd (van medelijden)quote:
TOETERTJES!!!quote:Op zondag 27 maart 2016 13:41 schreef Pino112 het volgende:
Cil heeft z'n neus gebroken, gaat niet mee naar Engeland
quote:Op zondag 27 maart 2016 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorm en Van Ginkel toegevoegd aan selectie Oranje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |