quote:De selectie van het Nederlands Elftal
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Jeroen Zoet
Rick Karsdorp
Joël Veltman
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Timo Letschert
Daley Blind
Jetro Willems
Patrick van Aanholt
Wesley Sneijder
Ibrahim Afellay
Georginio Wijnaldum
Jordy Clasie
Davy Klaassen
Riechedly Bazoer
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Luciano Narsingh
Luuk de Jong
Quincy Promes
Vincent Janssen
Vrijdag 25 maartquote:De selectie het Frans voetbalelftal
Hugo Lloris
Steve Mandanda
Benoît Costil
Christophe Jallet
Patrice Evra
Raphaël Varane
Mamadou Sakho
Jérémy Mathieu
Bacary Sagna
Lucas Digne
Laurent Koscielny
Yohan Cabaye
Lassana Diarra
Blaise Matuidi
Moussa Sissoko
Paul Pogba
N'Golo Kanté
Antoine Griezmann
Dimitri Payet
Olivier Giroud
André-Pierre Gignac
Anthony Martial
Kingsley Coman
Vriend Koffieplanter ziet ze het EK winnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Gaan de Fransen het ver schoppen op het EK jongens
Non.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Nee, tegen een Duitsland of België zie ik ze niet winnen. Ik wil ze wel tegen Spanje of Italië zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Kan. Aan de andere kant zie ik genoeg potentiële muitertjes die zich goed genoeg vinden voor een basisplek. Wel érg veel goede spelers natuurlijk, en zolang dat goed gaat gaan ze een heel eind komenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 22:48:57Laatste keer dat Oranje 4 thuisduels op rij verloor was Cruijff -14 jaar oud; in 1933. #nedfra reageer retweet
1947-1933 = 14 Half-Life 3 confirmed.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:58 schreef Slobeend het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 22:48:57Laatste keer dat Oranje 4 thuisduels op rij verloor was Cruijff -14 jaar oud; in 1933. #nedfra reageer retweet
Absoluut.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
En België ook toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen meer moeite hebben met Spanje of Duitsland.
Hij doet het ook met oprecht plezier. Een Waterreus zat bijvoorbeeld bij Atletico - PSV en wist niet zoveel te melden omdat hij vrij weinig naar Atletico keek (zei hij ook echt zelf). Serieus, zeg dan gewoon aan het begin van de uitzending dat je alleen voor het geld komt en voor niets anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
Het doet pijn om te zeggen, maar ik vind Heitinga best een aardige analist.
Ligt eraan in welk opzicht, het is vooral de matige coaching die hen gaat weerhouden van een goed toernooi. Individueel hebben ze heel wat aardige voetballers. De Bruyne, Carrasco, Alderweireld, Dembele, Batshuayi. Hazard noem ik dan maar even niet, want die heeft de gave om in elke wedstrijd van enig belang volledig onzichtbaar te zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Belgjes worden schromelijk overschat.
1 topper.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Bruyne, Carrasco, Alderweireld, Dembele, Batshuayi.
Je kan zeggen over Alderweireld en Dembele wat je wil, het zijn ook niet mijn favoriete spelers, maar die behoren dit seizoen op hun posities gewoon tot de besten van de Premier League. Carrasco is bij Atleti de enige niet aanvaller die zorgt voor creativiteit en iemand regelmatig wedstrijden beslist. Die zou er bij Spanje ook zomaar instaan. Of zijn Nolito, Pedro en Mata beter?quote:
Mijn god, hij speelde prima maar hier slaat hij echt volkomen onzin uit.quote:Ibrahim Afellay heeft direct na zijn optreden tegen Frankrijk (2-3 verlies) benadrukt dat het niveau waarop hij wekelijks acteert niet onderschat mag worden. De 29-jarige middenvelder van Stoke City zegt weinig waarde te hechten aan meningen van critici.
'Voor mij is het niet belangrijk wat anderen zeggen en vinden', aldus Afellay bij FOX Sports. Bondscoach Danny Blind hield de maker van de 2-2 in eerste instantie buiten zijn selectie, maar riep hem na het afhaken van Davy Pröpper alsnog op. 'Met alle respect, maar ik speel wekelijks in de allersterkste competitie. De criteria zijn dat je altijd moet spelen en in vorm moet zijn.'
Beste Syntix, al speel je onder Danny Blind in een 6-1-2-1 formatie, nog steeds zal Danny Blind er geen tactiek of idee achter brengen. Hij schrijft elf namen op en voor de rest doet hij niets. Lekker schreeuwen tegen de media dat er wordt gebouwd en we in een proces zitten. Geld vangen met onzin.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:46 schreef Syntix het volgende:
Gewoon 4-3-3 beginnen. Dat zag er stukken beter uit dan dat 5-3-2
Oh en Depay een paar klappen verkopen, want wat maakte die weer een lamlendige indruk
Gelukkig maar, ik wil geen bondscoach met ambitie.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Ah Blind kan best leven met een nederlaag, mooi
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Ah Blind kan best leven met een nederlaag, mooi
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wil geen bondscoach met ambitie.
twitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 23:26:09Blind over 5-3-2. 'Het is lastig als je dat niet gewend bent. We hadden maar één training. Het is een kwestie van oefenen.' reageer retweet
Eens lijkt me ook niet eenvoudig om zomaar in te voerenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 23:26:09Blind over 5-3-2. 'Het is lastig als je dat niet gewend bent. We hadden maar één training. Het is een kwestie van oefenen.' reageer retweet
Waarom in godsnaam ga je er dan mee spelen als je er maar een keer mee hebt kunnen oefenen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:59 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Eens lijkt me ook niet eenvoudig om zomaar in te voeren
Geen visie?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam ga je er dan mee spelen als je er maar een keer mee hebt kunnen oefenen.
Visie heb je niet nodig om juist niet met een systeem te gaan spelen waar je één keer op hebt kunnen oefenen.quote:
Ik vind dat hij wel een punt heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn god, hij speelde prima maar hier slaat hij echt volkomen onzin uit.
kun je ff normaal schrijven zonder dubbele 'niets'.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Visie heb je niet nodig om juist niet met een systeem te gaan spelen waar je één keer op hebt kunnen oefenen.
Mwuh, de sterkste competitie is al jaren de Spaanse. Dat gedoe van hem alsof hij een onbetwist autoriteit is. Doe dat eens lekker niet. Je hebt tot aanvang van dit seizoen vier ongelofelijke boutjaren gehad. Presteer je dit seizoen weer eens redelijk, probeer je gelijk verongelijkt naar de media toe te rennen en te schrijven dat ieders negatieve mening kudt is.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:12 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
kun je ff normaal schrijven zonder dubbele 'niets'.
Dat is jouw probleem.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:16 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
thx ga anders maar terug naar je ajax topic ofzo. Trouwens, ik haat Ajax laat dat wel zijn en je username stoort me eerlijk gezegd.
Oh zo, doelde meer op het feit dat Afellay inderdaad best wat meer krediet mag krijgen. En boven een Propper (of Klaassen voor mijn part) verkozen mag worden. Een speler in zijn leeftijdscategorie mist oranje toch een beetje en hij maakt gewoon een goed seizoen door in de PL.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwuh, de sterkste competitie is al jaren de Spaanse. Dat gedoe van hem alsof hij een onbetwist autoriteit is. Doe dat eens lekker niet. Je hebt tot aanvang van dit seizoen vier ongelofelijke boutjaren gehad. Presteer je dit seizoen weer eens redelijk, probeer je gelijk verongelijkt naar de media toe te rennen en te schrijven dat ieders negatieve mening kudt is.
Dan ben je van God los, vind ik althans.
Hertog Jan is walgelijk, jij irriteert mij.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:16 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
thx ga anders maar terug naar je ajax topic ofzo. Trouwens, ik haat Ajax laat dat wel zijn en je username stoort me eerlijk gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |