Beter dan die graftakkenstemming die Remlofs TT's in het leven roept.quote:
Past wel weer in het straatje dat je een kenner van alt rechts bent.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
Overigens heeft Spencer maar een zeer kleine fanbase trouwens.
Mensen die denken dat hij de "leider is van alt rechts" snappen er niets van.
Beter dan de zoveelste roeptoeter in pol die geen kennis van zake heeft.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Past wel weer in het straatje dat je een kenner van alt rechts bent.
Jammer dat ze je hebben weggepest uit de KLB SC.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Beter dan die graftakkenstemming die Remlofs TT's in het leven roept.
KLB / Niet in Rotterdam wonen?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pleur dan lekker op naar Rotterdam, kloon
Mis je me soms in je stam-SC?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer dat ze je hebben weggepest uit de KLB SC.
Is gewoon Steve toch?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
Overigens heeft Spencer maar een zeer kleine fanbase trouwens.
Mensen die denken dat hij de "leider is van alt rechts" snappen er niets van.
Ben jij het Ash?quote:
Dat is hoe het moet. Al je topics zijn voorlopig ruk. Van wie ben je nou een kloon? Niemand komt direct hier.quote:
Ik kom nooit in de oude zure mannen SC hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil juist dat je uit m'n stam-SC oprot.
Met je domme puberhumor.
Bier en ab al gevonden?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:52 schreef Kaas- het volgende:
Niveau zakt tot een dieptepuntje, tijd om af te taaien.
Ik ben ook weg, laat die kutpubers dit deel maar weer volbaggeren.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:52 schreef Kaas- het volgende:
Niveau zakt tot een dieptepuntje, tijd om af te taaien.
Zijn hier geen Trumpersquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:52 schreef combina het volgende:
Wat vinden de Trump'ers hier overigens van zijn aggresieve buitenlandbeleid?
De argumentatie klinkt mijn inziens wel een beetje als iemand die crack gaat roken puur omdat de rest van zijn familie en vrienden dat niet doen zodat in drugsdiscussies de kwestie voortaan tenminste van twee kanten bekeken wordt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beter dan de zoveelste roeptoeter in pol die geen kennis van zake heeft.
Quequote:Op dinsdag 18 april 2017 23:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
De argumentatie klinkt mijn inziens wel een beetje als iemand die crack gaat roken puur omdat de rest van zijn familie en vrienden dat niet doen zodat in drugsdiscussies de kwestie voortaan tenminste van twee kanten bekeken wordt.
quote:
Hoeveel puberhumor wil jij nog hebben?quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Thierry heeft vooral geen knaken omdat ie nog nooit een normale baan heeft gehad.
Rustig, met jou? Ga overigens aanmelden voor jongerenbeweging van Baudet, wordt een echte beweging itt PVV.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
officieel busted
Hey ash, hoe is het
Dat ik je beredenering van "Ja het is belangrijk om het van twee kanten te zien en daarom begeef ik me op altright-sites" niet zo kan volgen.quote:
Ga je dan ook nog die boel opzetten in Roosendaal.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:55 schreef combina het volgende:
[..]
Rustig, met jou? Ga overigens aanmelden voor jongerenbeweging van Baudet, wordt een echte beweging itt PVV.
Heuj!quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook weg, laat die kutpubers dit deel maar weer volbaggeren.
Dus jij bent erin gestonken en ziet van een rechtszaak af?quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:13 schreef remlof het volgende:
Nou, twee gratis loten van de Staatsloterij om me te compenseren voor de X keer dat ik tussen 2000 en 2007 een Staatslot heb gekocht en ze vrolijk de de prijzen ook op niet verkochte loten lieten vallen.
Ben benieuwd naar de trekking op 27 mei
Dat heb ik volgens mij net niet gezegd?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat ik je beredenering van "Ja het is belangrijk om het van twee kanten te zien en daarom begeef ik me op altright-sites" niet zo kan volgen.
Was een grap.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga je dan ook nog die boel opzetten in Roosendaal.
Je realiseert je trouwens wel dat je hier je verdere carriere in andere vakgebieden best last van kan ondervinden
Volgens Erik Mouthaan.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]Arabisch?twitter:AP twitterde op dinsdag 18-04-2017 om 22:34:02Fresno police say suspect in triple slaying told them he hates white people, shouted "God is great" before killings. https://t.co/rrSOzfEXaB reageer retweet
Het is natuurlijk een veel nettere partij dan PVV, maar geloof me nou maar dit wil je echt niet op je CV hebben later.quote:Op woensdag 19 april 2017 00:00 schreef combina het volgende:
[..]
Was een grap.
Waarom denk je dat overigens? PVV is een ding maar dit is toch een nette partij, los van wat je van hun standpunten vind. Ga je je eveneens aanmelden?
Zelfs niet indien je parlementariër kunt worden voor die partij?quote:Op woensdag 19 april 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een veel nettere partij dan PVV, maar geloof me nou maar dit wil je echt niet op je CV hebben later.
Euri wat denk jij?
En nee ik ga me niet aanmelden, ik ben dan wel zeer eurosceptisch, maar uit de EU wil ik zeer zeker niet, laat staan dat ik af wil van de euro.
Nouja dan heb je natuurlijk wel een prima betalende baan bij het FvDquote:Op woensdag 19 april 2017 00:05 schreef combina het volgende:
[..]
Zelfs niet indien je parlementariër kunt worden voor die partij?
Er is verder niet echt een partij die op bepaalde punten zo overeenkomt met mijn ideologie of überhaupt een mening heeft over die onderwerpen.
Jezelf verbinden aan een extreme partij is carrièretechnisch überhaupt een slecht idee. Hoe "netjes" ze ook zijn. Kleur bekennen is niet per se erg, maar je loopt onnodig risico door organisaties af te schrikken.quote:Op woensdag 19 april 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een veel nettere partij dan PVV, maar geloof me nou maar dit wil je echt niet op je CV hebben later.
Euri wat denk jij?
En nee ik ga me niet aanmelden, ik ben dan wel zeer eurosceptisch, maar uit de EU wil ik zeer zeker niet, laat staan dat ik af wil van de euro. (among a lot of other things)
Ze ageren wel tegen partijcarrouselen waar bedrijven van profiteren dus wellicht heb je een punt.quote:Op woensdag 19 april 2017 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja dan heb je natuurlijk wel een prima betalende baan bij het FvD
welke punten vind je dan zo goed bij het FvD? Waarom bijv. niet VVD?
Vraag is in hoeverre dat een extreme partij is.quote:Op woensdag 19 april 2017 00:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jezelf verbinden aan een extreme partij is carrièretechnisch überhaupt een slecht idee. Hoe "netjes" ze ook zijn. Kleur bekennen is niet per se erg, maar je loopt onnodig risico door organisaties af te schrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |