Eens.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:57 schreef Roland_Deschain het volgende:
Bijlmer, BoLo en OostDaar wonen meer allochtonen dan in het Rifgebergte.
Dankuquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:02 schreef LompeHork het volgende:
Karina is trouwens wel een goed iets wat uit Amsterdam komt. MYTH BUSTED.
Lol ik zie nu pas je 'tagje'quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tips fedora.
Oh for fucks sake.
Het is een soort van shame-tag, ik hoor niet meer thuis bij de mods, ik hoor niet meer thuis bij de usersquote:
"stad" en "Maastricht" in een volzinquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:08 schreef Wotte het volgende:
Iedereen weet dat Maastricht de mooiste stad van het land is
We weten allebei dat je op een dag gewoon weer terug komt als modquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is een soort van shame-tag, ik hoor niet meer thuis bij de mods, ik hoor niet meer thuis bij de usershet is één complete tyfuszooi.
Ik solliciteer nog elke keerquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
We weten allebei dat je op een dag gewoon weer terug komt als modIs het niet vandaag dan wel volgend jaar.
Een half miljoen inwoners is ook zo'n ontzettende dynamische omvangrijke metropool, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is een soort van shame-tag, ik hoor niet meer thuis bij de mods, ik hoor niet meer thuis bij de usershet is één complete tyfuszooi.
[..]
"stad" en "Maastricht" in een volzin
Waar heb je het over? Amsterdam zit ruim over de half miljoen en Maastricht zit er dik onder. Heb je cijfers uit 1992 gevonden?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een half miljoen inwoners is ook zo'n ontzettende dynamische omvangrijke metropool, wou je zeggen?
Ik doelde op Rotterdam, die zitten op 5/6 ton. Zijn nou niet verschrikkelijk grote steden wel? Sinds wanneer correleert het aantal inwoners met de schoonheid van een stad? Maastricht is de mooiste stadje die je kan vinden in dit land ;-)quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Amsterdam zit ruim over de half miljoen en Maastricht zit er dik onder. Heb je cijfers uit 1992 gevonden?
pokkerdepok... zo een homo op z'n gok.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:21 schreef pokkerdepok het volgende:
vraag me of de rotterdammers ooit eens van hun minderwaardigheidscomplex afkomen tov amsterdam.
hier in utrecht hebben ze daar ook last van.
dit soort topics is als een homo die homos in mekaar slaat op straat, omdat ie ze 'haat'.
jaja rijmt ook leuk met jouw naampje, wat een lolquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
pokkerdepok... zo een homo op z'n gok.
Je doelt op Rotterdam, maar niets uit je post wijst op dat. Prachtig.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik doelde op Rotterdam, die zitten op 5/6 ton. Zijn nou niet verschrikkelijk grote steden wel? Sinds wanneer correleert het aantal inwoners met de schoonheid van een stad? Maastricht is de mooiste stadje die je kan vinden in dit land ;-)
Ah, iemand die enkel in de Kalverstraat loopt, begrepen. Succes verderquote:Amsterdam stinkt en wordt overlopen door toeristen. Rotterdam is een lelijk samengeraapt architectonisch zooitje. Den Haag daarentegen is wel tof.
Ja, mooi!quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
jaja rijmt ook leuk met jouw naampje, wat een lol
Werkelijk fantastisch!quote:
Bij een half miljoen inwoners gaat er geen belletje rinkelen? De helft van de OP gaat over hoe fantastisch Rotterdam wel niet is. Over beter lezen gesproken, ik stel je een vraag aangezien je zo over het aantal inwoners valt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je doelt op Rotterdam, maar niets uit je post wijst op dat. Prachtig.
Dat correleert niet aan het aantal inwoners, dat heb ik ook nooit gepost, misschien moet je eens leren begrijpend lezen. Maastricht vind ik trouwens echt vies lelijk. Gewoon qua stad.
[..]
Ah, iemand die enkel in de Kalverstraat loopt, begrepen. Succes verder
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij een half miljoen inwoners gaat er geen belletje rinkelen? De helft van de OP gaat over hoe fantastisch Rotterdam wel niet is. Over beter lezen gesproken, ik stel je een vraag aangezien je zo over het aantal inwoners valt.
Ik vraag het je dan ook niet.quote:Nee ik schijn het echte Amsterdam-Noord gevoel hebben geproefd, wat dat precies is moet je me niet vragen.
Godalletering dit is de eerste keer dat ik het eens met je ga zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:42 schreef Cookings het volgende:
Alleen fokkers haten op Amsterdam omdat er veel mensen zijnDat vinden onze lieve fokkertjes te emg <3
Ik ben verdomme geen troll maar okéquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godalletering dit is de eerste keer dat ik het eens met je ga zijn.
Well trolled, player.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:45 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ik ben verdomme geen troll maar okék ben eerlij dat ik druk ben maar ja
Ik kan het ook niet helpen dat jij denk dat alles om Amsterdam draait terwijl die OP over 'hoe geweldig rotterdam is' gaat.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]ja, want "een HALF MILJOEN INWONERS!" dat roept echt meteen de gedachte "Rotterdam" op ofzo. Ben je mentaal beperkt of heb je begeleiders ofzo?
[..]
Ik vraag het je dan ook niet.
Denken dat alles om Amsterdam draaitquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat jij denk dat alles om Amsterdam draait terwijl die OP over 'hoe geweldig rotterdam is' gaat.
Dat is blijkbaar het enige wat jij leest. Dan mij achterlijk noemenquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat alles om Amsterdam draait_________!
Voor anderhalve ton heb je in Rotterdam:quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:44 schreef racerdkb het volgende:
Oneerlijk, Rotterdam hebben ze eerst met de grond gelijk moeten bombarderen voordat het daar wat werd. Leuk als je van moderne architectuur houdt maar toch best karakterloos in vergelijking met de historische grachtenpanden van Amsterdam.
Waar noem ik je achterlijk? Quote graag.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar het enige wat jij leest. Dan mij achterlijk noemen
Weet ik veel, ik hou me daar niet mee bezigquote:Hoeveel steden zijn er in Nederland met een half miljoen inwoners. Drie?
Je moeder? Geen idee, ik ben laaggeschoold broer.quote:Den Haag wordt in de op niet genoemd en Amsterdam is groter zoals je zelf al opmerkte. DUS WELKE STAD BLIJFT ER DAN OVER?
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:08 schreef Wotte het volgende:
Van Limbabwe ja, niet van Holland!quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:08 schreef Wotte het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:03 schreef Anthonie24 het volgende:
ik vind amsterdam leuker dan rotterdam hoor. sorry TS.
Haha! Goede reactie weer, Erdogan!quote:Op woensdag 19 april 2017 00:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die nichten hebben gelogen.
Valse nichten
bahbah
NOOIT MEER DOEN!! HOOR JE DAT!quote:Op woensdag 19 april 2017 00:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha! Goede reactie weer, Erdogan!
WE GAAN OMHOOG A MATSKO!!!quote:
En Groningen is de leukste!quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:08 schreef Wotte het volgende:
Jij weetquote:Op woensdag 19 april 2017 00:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik moet zeggen dat ik weinig heb met Amsterdam. Ik vind Rotterdam mooier. Maar los daarvan: Rotterdammers zijn ook leuker en vooral niet zo godvergeten arrogant als Amsterdammers.
het zal iets te maken hebben met zich minderwaardig voelen als rotterdammerquote:Op woensdag 19 april 2017 08:57 schreef pokkerdepok het volgende:
het is zo kansloos, he... Amsterdam is een van de uniekste steden ter wereld. en dan dat gaan afkraken... dan mis je toch wel iets aan inzicht
veel rotterdammers (en zeker niet alleen rotterdammers) snappen kennelijk niet dat je zo inderdaad overkomt, als je zo hard tekeer gaat tegen amsterdam.quote:Op woensdag 19 april 2017 09:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zal iets te maken hebben met zich minderwaardig voelen als rotterdammer
juistquote:Op woensdag 19 april 2017 09:19 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
veel rotterdammers (en zeker niet alleen rotterdammers) snappen kennelijk niet dat je zo inderdaad overkomt, als je zo hard tekeer gaat tegen amsterdam.
die twee steden zijn totaal verschillend, en had het oude rotterdam nu nog bestaan, dan was het bijna net zo indrukwekkend geweest als amsterdam. en het nieuwe rotterdam wordt steeds mooier.
dus geen enkele reden om je zo aan te stellen.
In het piepkleine Nederland wel ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een half miljoen inwoners is ook zo'n ontzettende dynamische omvangrijke metropool, wou je zeggen?
generaliserenquote:Op woensdag 19 april 2017 12:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
Randstedelingen gaan ook altijd tekeer tegen "boeren uit de provincie". Daarmee bedoelen ze doorgaans alles voorbij Amersfoort.
Kan ik daaruit opmaken dat zij zich dus minderwaardig voelen ten opzichte van die "boeren"?
eerder andersom; mensen gaan altijd te keer tegen de randstad. in de randstad interesseert het ze meestal geen reet.quote:Op woensdag 19 april 2017 12:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
Randstedelingen gaan ook altijd tekeer tegen "boeren uit de provincie". Daarmee bedoelen ze doorgaans alles voorbij Amersfoort.
Kan ik daaruit opmaken dat zij zich dus minderwaardig voelen ten opzichte van die "boeren"?
maar dat is helemaal niet waar. Amsterdammes zijn helemaal niet eens arrogant.quote:Op woensdag 19 april 2017 00:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik moet zeggen dat ik weinig heb met Amsterdam. Ik vind Rotterdam mooier. Maar los daarvan: Rotterdammers zijn ook leuker en vooral niet zo godvergeten arrogant als Amsterdammers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |