Eens.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:57 schreef Roland_Deschain het volgende:
Bijlmer, BoLo en OostDaar wonen meer allochtonen dan in het Rifgebergte.
Dankuquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:02 schreef LompeHork het volgende:
Karina is trouwens wel een goed iets wat uit Amsterdam komt. MYTH BUSTED.
Lol ik zie nu pas je 'tagje'quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tips fedora.
Oh for fucks sake.
Het is een soort van shame-tag, ik hoor niet meer thuis bij de mods, ik hoor niet meer thuis bij de usersquote:
"stad" en "Maastricht" in een volzinquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:08 schreef Wotte het volgende:
Iedereen weet dat Maastricht de mooiste stad van het land is
We weten allebei dat je op een dag gewoon weer terug komt als modquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is een soort van shame-tag, ik hoor niet meer thuis bij de mods, ik hoor niet meer thuis bij de usershet is één complete tyfuszooi.
Ik solliciteer nog elke keerquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
We weten allebei dat je op een dag gewoon weer terug komt als modIs het niet vandaag dan wel volgend jaar.
Een half miljoen inwoners is ook zo'n ontzettende dynamische omvangrijke metropool, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is een soort van shame-tag, ik hoor niet meer thuis bij de mods, ik hoor niet meer thuis bij de usershet is één complete tyfuszooi.
[..]
"stad" en "Maastricht" in een volzin
Waar heb je het over? Amsterdam zit ruim over de half miljoen en Maastricht zit er dik onder. Heb je cijfers uit 1992 gevonden?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een half miljoen inwoners is ook zo'n ontzettende dynamische omvangrijke metropool, wou je zeggen?
Ik doelde op Rotterdam, die zitten op 5/6 ton. Zijn nou niet verschrikkelijk grote steden wel? Sinds wanneer correleert het aantal inwoners met de schoonheid van een stad? Maastricht is de mooiste stadje die je kan vinden in dit land ;-)quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Amsterdam zit ruim over de half miljoen en Maastricht zit er dik onder. Heb je cijfers uit 1992 gevonden?
pokkerdepok... zo een homo op z'n gok.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:21 schreef pokkerdepok het volgende:
vraag me of de rotterdammers ooit eens van hun minderwaardigheidscomplex afkomen tov amsterdam.
hier in utrecht hebben ze daar ook last van.
dit soort topics is als een homo die homos in mekaar slaat op straat, omdat ie ze 'haat'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |