Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 april 2017 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mag mij hier ook melden.
Duurt nog een jaar dus maar eens gaan inlezen.
what, ben jij nog niet getrouwd?quote:Op donderdag 20 april 2017 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mag mij hier ook melden.
Duurt nog een jaar dus maar eens gaan inlezen.
Nope. Nooit geweest ook.quote:Op donderdag 20 april 2017 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
what, ben jij nog niet getrouwd?![]()
Gefeliciteerd!
quote:
3 weken! Al kriebels?quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:48 schreef Sarabi het volgende:
![]()
Dat is nog een leuke tijd
Hier 3 weken....begint nu toch wel heel snel te gaan
Gefeliciteerd ferrari!
Al een tijdjequote:
Fijn! Wat voor iets wordt het?quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:07 schreef Sarabi het volgende:
Boeket is geregeld35 euro voor boeket + corsage voor mijn verloofde.
Had het twee keer zo duur verwacht dus dat valt mooi mee.
Sta er nog steeds van te kijken hoe goedkoop het is. Gerbera's zullen ook wel goedkope bloemen zijn maar dan nog.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er zit nogal een verschil in de prijzen van bloemisten kwamen wij ook achter idd.
Beetje jammer.....snap niet dat je dan verwacht om uitgenodigd te wordenquote:Op vrijdag 21 april 2017 15:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh god ik heb de eerste boze vriendin van vroeger omdat ze niet uitgenodigd is. Ik heb het mens al 6 jaar niet gezien. Wel gesproken hoor. Maar ze kent mijn vriend helemaal niet.
Ik ook niet maar na een hele bak shit over mij uitgestort te hebben gekregen ben ik er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 21 april 2017 15:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beetje jammer.....snap niet dat je dan verwacht om uitgenodigd te worden
quote:Op vrijdag 21 april 2017 16:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook niet maar na een hele bak shit over mij uitgestort te hebben gekregen ben ik er wel klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |