Van de 90 mensen komen er 6 niet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:55 schreef Karstman het volgende:
Hoe ligt bij jullie het percentage niet-komers eigenlijk? Ik heb het idee dat iedereen die we uitnodigen wel zal komen, het is redelijk nabij familie en vrienden, maar misschien maak ik een verkeerde inschatting?
Klinkt niet superenthousiast?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Op zich wel.
Ook de foto's die hij in zijn portfolio heeft zien er goed uit.
Wat vond je verloofde er van?quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat zit gewoon in mij. Ik ben altijd wat gereserveerd
Wij hebben dan ook wel een super spontane fotograaf héquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt niet superenthousiast?
Na het gesprek met de fotograaf was het voor ons meteen duidelijk dat hij het ging worden.
Misschien nog een gesprek met een ander fotograaf doen?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij hebben dan ook wel een super spontane fotograaf hé
Die vond dat hij mooie foto's maakt. Lekker stel zijn wij hè?quote:
Ja hij is tofquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn verloofde en ik werden volgens mij spontaan allebei verliefd op hem
En zijn foto's.....die zijn ook gewoon niet normaal goed.
Over een paar dagen maar weer eens mailen en wat details doorgeven.quote:
Ik was ook met hem aan het mailen over binnen locaties voor het geval het gaat regenen. Ben zelf ook nog wat op zoek want weet nog niet of ik die vee voer fabriek wat vind.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Over een paar dagen maar weer eens mailen en wat details doorgeven.
Voor welk natuurgebied zijn jullie gegaan?
Ik ben wel benieuwd hoe hij dat gedeelte gaat doen trouwens als het regent.
Leuk!quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik was ook met hem aan het mailen over binnen locaties voor het geval het gaat regenen. Ben zelf ook nog wat op zoek want weet nog niet of ik die vee voer fabriek wat vind.
We gaan voor jouw tip en we twijfelen nog tussen twee plaatsen voor een korte shoot met de auto een bij de dungen en de andere bij Eindhoven.
Tuincentrum zou nog wel grappig zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:38 schreef Jovatov het volgende:
Binnenlocatie lijkt me ook echt lastig om te bedenken.
Vrienden zijn naar een tuincentrum gegaan maar dat vind ik toch niet echt wat
Dat hebben wij ook.... Ik heb gevraagd of aanstaande op zijn werk wil inventariseren. Man man mensen kunnen toch wel lezenquote:Op woensdag 3 mei 2017 12:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Meer mensen die achter gasten aan moesten bellen of ze komen? Wij hebben nog van zeker de helft niet gehoord of ze komen.
En ik vrees dat we daar straks allemaa achteraan kunnen![]()
Terwijl het toch best duidelijk op het kaartje staat.
Wij hebben voor de zekerheid al wel van die doorzichtige paraplu's gekochtquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:18 schreef Sarabi het volgende:
En anders gewoon twee grote paraplu's
Op locatie zou ook nog wel een optie zijn maar dan zien de gasten ons al, dus eigenlijk geen optie.
Ik heb er al eentje maar denk dat ik er inderdaad nog maar een bij ga kopen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij hebben voor de zekerheid al wel van die doorzichtige paraplu's gekocht
Bij zo'n op is op winkel in Breda kwam ik ze tegenquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje maar denk dat ik er inderdaad nog maar een bij ga kopen.
Waar heb jij ze gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |