Wat je nodig hebt voor een record is veel andere users die posten, en het liefst in meerdere topics. Een zondag met de hele middag topvoetbal, 's ochtends F1, 's avond MotoGP, 's middags een grote wielerwedstrijd/ronde. 's Avonds nog een groot live-evenement op tv. Beetje MEN erbij.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:16 schreef racerdkb het volgende:
[..]
probeer ik hem ook al duidelijk te maken.
sport volgenquote:Op donderdag 20 april 2017 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat je nodig hebt voor een record is veel andere users die posten, en het liefst in meerdere topics. Een zondag met de hele middag topvoetbal, 's ochtends F1, 's avond MotoGP, 's middags een grote wielerwedstrijd/ronde. 's Avonds nog een groot live-evenement op tv. Beetje MEN erbij.
Sportquote:
Ik ookquote:
We moeten toch wat vieren in het leven.quote:
dvierveendquote:
Heb laatst een vast contract gekregen. Dat is zeker het vieren waard.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We moeten toch wat vieren in het leven.
wat voor wedstrijden morgen en hoe ver zijn ze bij darten? halve finale?quote:Op donderdag 20 april 2017 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Hij kan morgenavond nog darten gaan kijken en meeposten in het topic.
Competitie:quote:Op donderdag 20 april 2017 00:25 schreef racerdkb het volgende:
[..]
wat voor wedstrijden morgen en hoe ver zijn ze bij darten? halve finale?
Wat ga je in Leiden doen?quote:Op donderdag 20 april 2017 00:28 schreef SecretPret het volgende:
Heb ik genoeg inhoud om een SC te leiden heren?
Tjonguh jonguh zeg. Schreef ik het met een hoofdletter? Nee.quote:
Ik moet ook altijd lachen om darts. Zouden ze al doorhebben dat het geen echte sport is?quote:Op donderdag 20 april 2017 00:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kijk al best lang darten, maar elk jaar vind ik het leuker en leuker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |