Cool kaartje trekken en aan de klant geven lijkt me? En anders gewoon zelf betalen en daarna declareren, linksom of rechtsom zal die klant er voor moeten betalenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:53 schreef FH_2 het volgende:
Morgen een auto afgeven op Schiphol waar een klant aankomt vanuit Amerika. Ontmoetingspunt is P6. Jullie wel eens eerder meegemaakt, en zo ja, want doen jullie dan met de parkeerkosten? Laten jullie de klant betalen of betaal je zelf en declareer je de kosten?
In de ritinfo staat verder niks over parkeren etc. (überhaupt niks extra's dan normaal). Daar dus geen instructie over gekregen.
Dat zijn vaak ook de leukere auto's!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:53 schreef FH_2 het volgende:
Morgen een auto afgeven op Schiphol waar een klant aankomt vanuit Amerika. Ontmoetingspunt is P6. Jullie wel eens eerder meegemaakt, en zo ja, want doen jullie dan met de parkeerkosten? Laten jullie de klant betalen of betaal je zelf en declareer je de kosten?
In de ritinfo staat verder niks over parkeren etc. (überhaupt niks extra's dan normaal). Daar dus geen instructie over gekregen.
Zo te lezen hoef je de auto alleen maar af te leveren en betalen is pas bij het uitrijden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:53 schreef FH_2 het volgende:
Morgen een auto afgeven op Schiphol waar een klant aankomt vanuit Amerika. Ontmoetingspunt is P6. Jullie wel eens eerder meegemaakt, en zo ja, want doen jullie dan met de parkeerkosten? Laten jullie de klant betalen of betaal je zelf en declareer je de kosten?
In de ritinfo staat verder niks over parkeren etc. (überhaupt niks extra's dan normaal). Daar dus geen instructie over gekregen.
Merkwaardig. Op Facebook hebben ze het zelfs over de "drukste dag van het jaar". Wel opvallend dat er relatief weinig spoedritten zijn. Bij een goede maandwissel staan er zo 20 tot 30.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:16 schreef desbarts het volgende:
Vandaag ondanks de aangekondigde drukte geen geplande rit. Wel gelukkig een spoedje kunnen rijden van Urk naar Apeldoorn in een picanto. Gelukkig niet stil gezeten dus
Hier ook de hele week al volledige beschikbaarheid, nog geen enkele keer werk. Ook voor morgen nog nietsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:16 schreef desbarts het volgende:
Vandaag ondanks de aangekondigde drukte geen geplande rit. Wel gelukkig een spoedje kunnen rijden van Urk naar Apeldoorn in een picanto. Gelukkig niet stil gezeten dus
Ja vind ik ook. Ik heb ook nog niks voor morgen. Zal wel iets te maken hebben dat ik nieuw ben ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Merkwaardig. Op Facebook hebben ze het zelfs over de "drukste dag van het jaar". Wel opvallend dat er relatief weinig spoedritten zijn. Bij een goede maandwissel staan er zo 20 tot 30.
Ik ben niet nieuw en heb ook niks voor morgen... Bijzonder.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:07 schreef desbarts het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ik heb ook nog niks voor morgen. Zal wel iets te maken hebben dat ik nieuw ben ofzo.
Vandaag beduidend meer spoedritten, maar het is natuurlijk ook nog eens vrijdag.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Merkwaardig. Op Facebook hebben ze het zelfs over de "drukste dag van het jaar". Wel opvallend dat er relatief weinig spoedritten zijn. Bij een goede maandwissel staan er zo 20 tot 30.
lekker boemelen is dat ja. Wel enigzins modern, leuker wordt het als je met de bakwagens van een bepaalde supermarkt mag rijden waarbij je de radio op standje maximaal moet zetten als je 90 rijdtquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:59 schreef DireStraits7 het volgende:
Vandaag naar Groningen op en neer (vanuit Weesp) in een op 100 km begrensde Mercedes Sprinter van een zeker (blauw) electronicamerk. 'Selectiedag', zeiden ze daar. Ze kregen 18 auto's vanuit heel Nederland.
Tja, die A6/A7 is niet zo spectaculair en al helemaal niet als iedere auto lekker voorbij komt zoeven... Gelukkig vond ik na een kwartier eindelijk de USB-aansluiting om mijn eigen muziek te kunnen luisteren.
Heb er laats 1 gehad. Model S P85quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Weleens chauffeurs hier die in Tesla's rijden?
Volgens mij is het uurtarief 20 euro per uur van starttijd (08:00) tot eindtijd op bestemming (laten we zeggen een half uur rijden, dus 17:00). Dat is dus 9 uur maal het uurtarief van 20 = 180 euro.quote:Op zondag 10 september 2017 20:27 schreef Hallmark het volgende:
Ik checkte net de site van Easyway en daar moet je van alles invullen voor een offerte. Maar ik vroeg me af hoe de prijzen liggen en vooral ook hoe het voor jullie werkt.
Ik ben een ZZP'er. Stel, ik heb een klant in Eindhoven (ik doe maar even een gooi) en vertrek vanaf m'n kantoor in Utrecht. Om 08:00 moet ik daar zijn, om 16:30 weer terug naar Utrecht. Wat is een gemiddelde prijs, en wat doet de chauffeur dan in de tussentijd als hij niet rijdt? Heeft hij dan normaliter de beschikking over de auto?
Kan je beter één van de mensen in dit topic privé benaderen en in jouw auto rond laten rijden als chauffeurquote:Op zondag 10 september 2017 20:27 schreef Hallmark het volgende:
Ik checkte net de site van Easyway en daar moet je van alles invullen voor een offerte. Maar ik vroeg me af hoe de prijzen liggen en vooral ook hoe het voor jullie werkt.
Ik ben een ZZP'er. Stel, ik heb een klant in Eindhoven (ik doe maar even een gooi) en vertrek vanaf m'n kantoor in Utrecht. Om 08:00 moet ik daar zijn, om 16:30 weer terug naar Utrecht. Wat is een gemiddelde prijs, en wat doet de chauffeur dan in de tussentijd als hij niet rijdt? Heeft hij dan normaliter de beschikking over de auto?
Dat soort mensen Moest een keer een Skoda brengen als tijdelijke auto voor een paar dagen. Meneer vertikte het erin te gaan rijden, want was een VW beloofd. Kon die auto dus mooi weer mee terug nemenquote:Op woensdag 20 september 2017 20:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Vandaag een spoedrit. Auto afleveren, had die man een automaat aangevraagd en dat was deze niet. Vervelend inderdaad, maar dat hij middenin mijn telefoongesprek met EW (waarin ik kijk wat ik voor hem kan doen) wegloopt onder het mom van "ik moet verder aan het werk", was nogal... onbeleefd. Sommige mensen denken dat de hele wereld om zichzelf draait.
Fooi?! Nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 20 september 2017 21:50 schreef Krotenkoker het volgende:
[..]
Dat soort mensen Moest een keer een Skoda brengen als tijdelijke auto voor een paar dagen. Meneer vertikte het erin te gaan rijden, want was een VW beloofd. Kon die auto dus mooi weer mee terug nemen
Vandaag juist een heel chille gast, ook nog aardige fooi gekregen. Krijgen jullie wel eens fooi (als hiker), en hoeveel dan?
Ooit één keer een vijfje gehad "voor een kop koffie".quote:Op woensdag 20 september 2017 21:50 schreef Krotenkoker het volgende:
[..]
Krijgen jullie wel eens fooi (als hiker), en hoeveel dan?
Ik ben nooit hiker geweest, dus of je meer of minder in het OV zit weet ik niet. Ik had regelmatig ritten waar ik zelf met de auto of fiets heen ging omdat de rit startte en eindigde op hetzelfde adres. Kan me voorstellen dat dat bij hikers niet zo vaak voorkomt.quote:Op woensdag 27 september 2017 06:22 schreef Amoeba het volgende:
Vraagje aan de PC's, ik mag morgen mijn contract als chauffeur tekenen. Het betreft een Eindhovense start-up, maar laten we voor het gemak generaliseren naar een landelijke dienst. Ik neem aan dat je als PC (vergeleken met hiker) veel minder met het OV reist? Hoe moet ik dat een beetje zien? Ik zit eraan te denken om die 'schuld' voor een studenten OV niet aan te gaan en gewoon op eigen gelag te reizen. Mijn motor rijdt 1:30 dus dat is prima te doen. Ik begin nu net met de master en ik heb echt geen idee of ik die af ga maken. Is dat trouwens een optie, motor? Of kun je zo echt niet aankomen bij een klant.. Lijkt me echt zoiets klantspecifieks..
Ik zal zeker niet vergeten deze vragen zelf te stellen morgen
Vianen is altijd weinig spectaculairs, ja. En ik kreeg om half zeven nog een sms'je dat ze mensen in regio Utrecht zochten, dus tja...quote:Op donderdag 28 september 2017 19:09 schreef FH_2 het volgende:
Mijn god... ik start morgen om 8.30 uur in Vianen, terwijl ik in Den Haag woon. Wekker om 5.30 uur. Maandwissel...Ohja, ook nog een aygo.
Voor en nadelen dat flexiebele werk. Je moet dit werk niet gaan doen als je zeker werk wilt hebben elke week. Voor een zeker inkomen moet je andere baantjes fixen.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:28 schreef CarFreak33 het volgende:
vraagje, wat zouden jullie doen in mijn situatie:
Ik heb de eerste 4 maanden dat ik voor autoreset werkte 100% werk gehad wanneer ik beschikbaar stond, en dat stond ik vrij vaak. Echter sinds juli ongeveer is er een enorme omslag in gekomen. Ik wordt nu zo goed als nooit ingepland. Deze week bijvoorbeeld alle 5 dagen beschikbaar, maar 0 keer ingepland. Terwijl er enorm veel werk is in mijn buurt, vandaar dat ik eerst ook altijd 100% werk garantie had.
Ik krijg nu enkel nog werk als ik sochtends zelf bel, of er nog wat overgebleven is. Dus wanneer ik handmatig aan een rit gekoppeld Word, maar vanuit het plansysteem niet meer.
Ik heb hier al wat contact over gehad, maar heb het gevoel dat het nooit serieus genomen wordt. Mails wordt niet op gereageerd, en aan de telefoon zal die planners t ook een worst wezen, of ze 'geven het door'.
Waarschijnlijk worden ze natuurlijk hele dag gebeld door mensen die zeuren dat ze niks hebben, maar dit is anders.
Als het zo blijft, ben ik helaas genoodzaakt te stoppen.
Dat snap ik uiteraard. Maar helemaal niet ingezet worden nadat je eigenlijk eerst altijd iedere dag kon werken vind ik toch wel apart. Ook woon ik zowat om de hoek van een van de grote opdrachtgevers van AR. Nu worden er vaak mensen van veel verder weg ingepland terwijl ik er binnen 10 min kan zijn. De logica ontgaat mij volledig. Nu al 8 werkdagen op rij beschikbaar, 0 keer ingepland. Dus moet ik er iedere dag zelf maar achteraan bellen of er nog wat is. Vaak is dat dan wel het geval, dus waarom ik daar niet gewoon voor ingepland wordt.. Ik heb geen idee..quote:Op vrijdag 29 september 2017 17:44 schreef OMGitsSander het volgende:
[..]
Voor en nadelen dat flexiebele werk. Je moet dit werk niet gaan doen als je zeker werk wilt hebben elke week. Voor een zeker inkomen moet je andere baantjes fixen.
Ja dat is ook zo, maar ik heb echt het idee dat er in mijn geval toch echt iets mis gaat. Wat zou anders de verklaring moeten zijn dat ik van een half jaar 100% werk naar 3 maanden nooit ingepland worden ga? Moet toch een reden voor zijn?quote:Op maandag 2 oktober 2017 09:46 schreef Amoeba het volgende:
Echt hoe vaak deze vraag gesteld wordt is ongelooflijk.
Ja ja, de schuld geven aan het systeem zeker?quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:09 schreef CarFreak33 het volgende:
[..]
De planning vertelde me juist dat zij het ook apart vinden, aangezien ze in mijn woonplaats mensen tekort komen.
Ja, die bushalte bij Almere, altijd weer awkward daarquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Vraag me trouwens af of er steeds meer contactgestoorden dit werk doen. Opvallend hoeveel hikers (tegenwoordig?) nauwelijks nog op of om kijken naar collega's. Ik bedoel, een "goedemorgen" o.i.d. moet er toch wel vanaf kunnen?
Dat was altijd al. Maar ik had ook niet altijd zin om met die dispuutboys te praten.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Vraag me trouwens af of er steeds meer contactgestoorden dit werk doen. Opvallend hoeveel hikers (tegenwoordig?) nauwelijks nog op of om kijken naar collega's. Ik bedoel, een "goedemorgen" o.i.d. moet er toch wel vanaf kunnen?
Paar jaar terug wel veel beluisterd. Vooral hun debuut en hun EP zijn bijzonder sterk (+ Sleep van Lift Yr. etc.). Maar goed, verder is er wel de sleet gekomen op de ooit zo revolutionaire band. Sowieso is de post-rock scene volledig geïmplodeerd. Zei hij terwijl hij net van een Sigur Rós-concert komt...quote:
Ja ik was ook uitgenodigd voor dat concert maar dat ging 'm niet worden vandaag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Paar jaar terug wel veel beluisterd. Vooral hun debuut en hun EP zijn bijzonder sterk (+ Sleep van Lift Yr. etc.). Maar goed, verder is er wel de sleet gekomen op de ooit zo revolutionaire band. Sowieso is de post-rock scene volledig geïmplodeerd. Zei hij terwijl hij net van een Sigur Rós-concert komt...
Nog zo'n uitgerangeerde post-rockband.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Verder komt God is an Astronaut binnenkort in Aalst (België). Zegt je dat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |