abonnement Unibet Coolblue
pi_170283808
Zomaar een vraagje wat me te binnen schiet op 2de paasdag.

Bij de Bol's van deze wereld, stel je blijft maar gebruik maken bij alle artikelen die je besteld met het retour recht. Wat zou er dan uiteindelijk gebeuren?

[ Bericht 2% gewijzigd door radeloosje1987 op 17-04-2017 14:21:29 ]
pi_170283844
Niks.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_170283861
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:53 schreef bijdehand het volgende:
Niks.
Ok.
Handig om te weten als je een nieuwe smartphone even nodig hebt.
  maandag 17 april 2017 @ 14:00:04 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170283969
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:54 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ok.
Handig om te weten als je een nieuwe smartphone even nodig hebt.
:') gebruikte dingen kunnen niet retour worden gestuurd.

Daarnaast moet je je afvragen of je jezelf zo wil verlagen tot zulke praktijken
pi_170284101
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

:') gebruikte dingen kunnen niet retour worden gestuurd.

Daarnaast moet je je afvragen of je jezelf zo wil verlagen tot zulke praktijken
Waarom zou het niet kunnen?
pi_170284141
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:08 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Waarom zou het niet kunnen?
Waarom zou je ze kwaadwillig op kosten jagen?
pi_170284260
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:12 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Waarom zou je ze kwaadwillig op kosten jagen?
Just to inform. Mijn smartphone moet op reparatie, daarom.
  maandag 17 april 2017 @ 14:22:17 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170284261
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:12 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Waarom zou je ze kwaadwillig op kosten jagen?
Een winkel in de winkelstaat zie je failliet gaan. Bij een webshop is dat minder. Ik denk dat de meesten die dit doen er niet eens bij stil staan dat bijvoorbeeld BOL slechts een doorgeefluik is voor kleine ondernemers die hieraan kapot gaan.
And so is the past
  maandag 17 april 2017 @ 14:30:40 #9
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_170284358
Er gebeurt hoogstwaarschijnlijk niks, alleen als je daadwerkelijk echt bewust misbruik maakt van de retourregeling zouden ze je als klant kunnen weigeren.
De dingen die je al besteld hebt kan je dan retourneren, zoals de wet voorschrijft, maar als je nog een keer wat bestelt gaat het niet door.
Tot nu heb ik daar bij Bol.com en Coolblue geen last van gehad.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_170284368
Ze kunnen je uiteraard gewoon weigeren als klant.
  maandag 17 april 2017 @ 14:33:28 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170284391
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:54 schreef radeloosje1987 het volgende:

Ok.
Handig om te weten als je een nieuwe smartphone even nodig hebt.
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:22 schreef radeloosje1987 het volgende:

Just to inform. Mijn smartphone moet op reparatie, daarom.
Oh, dan is het geen probleem even een weekje of twee een bol-telefoon te bruiklenen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170284408
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:54 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ok.
Handig om te weten als je een nieuwe smartphone even nodig hebt.
Ik doe dat ook altijd. Van alle witgoed in mijn huis is niets van mij. Het systeem heb ik gebroken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_170284411
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:31 schreef EstherMTS het volgende:
Ze kunnen je uiteraard gewoon weigeren als klant.
haha maar ik ben zwart dus dan ga ik naar de krant voor racisme en dan krijg ik schadevergoeding
pi_170284436
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:34 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

haha maar ik ben zwart dus dan ga ik naar de krant voor racisme en dan krijg ik schadevergoeding
Oei, dan kunnen ze dat beter niet doen! :P
  maandag 17 april 2017 @ 14:39:55 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170284515
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:22 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Just to inform. Mijn smartphone moet op reparatie, daarom.
Slechte service dan dat je geen leentoestel krijgt. Verder lijkt het mij stug dat je nergens een oude telefoon in een lade hebt liggen.
And so is the past
pi_170285355
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2017 14:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Slechte service dan dat je geen leentoestel krijgt. Verder lijkt het mij stug dat je nergens een oude telefoon in een lade hebt liggen.
Nee, heb ik niet.
pi_170285638
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 15:25 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Nee, heb ik niet.
Ik vraag me af wat voor werk jezelf doet, als je ondernemers bewust op kosten gaat jagen.
  maandag 17 april 2017 @ 16:07:22 #18
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170286197
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 15:25 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Nee, heb ik niet.
Dan maar 2 weken zonder telefoon. Is ook weer geen ramp
pi_170289784
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 14:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Een winkel in de winkelstaat zie je failliet gaan. Bij een webshop is dat minder. Ik denk dat de meesten die dit doen er niet eens bij stil staan dat bijvoorbeeld BOL slechts een doorgeefluik is voor kleine ondernemers die hieraan kapot gaan.
Je bent erg naar als je andere mensen op de kosten jaagt. Zelf vind ik dat een vorm van fraude. Helaas hoor ik dit soort zaken bij middelgrote webwinkels, ze komen bij andere webwinkels en geven slechte reviews en sturen veel orders terug.
pi_170292818
Daar zijn policies voor. Smarphones en veel andere digitale apparaten kan je niet retouren onder het mom 'andere verwachting'. Tenzij hij niet naar behoren werkt kan je een vervangende krijgen.

En idd tijdelijke vervangingstoestel?? Haha het is geen auto. Misschien als je bij een lokale zaak probeert

Het zelfde met hygiëne artikelen en make to order artikelen
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  maandag 17 april 2017 @ 20:58:49 #21
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_170293628
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:39 schreef ._HAAK_. het volgende:
Daar zijn policies voor. Smarphones en veel andere digitale apparaten kan je niet retouren onder het mom 'andere verwachting'. Tenzij hij niet naar behoren werkt kan je een vervangende krijgen
Dit verzin je gewoon, Haakie. Onder de wet koop op afstand heb je gewoon 14 dagen retourrecht, ook voor smartphones.
pi_170310486
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:58 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Dit verzin je gewoon, Haakie. Onder de wet koop op afstand heb je gewoon 14 dagen retourrecht, ook voor smartphones.
MM als voorbeeld maar wel vaker gezien. Weg met die wet van je :p
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  dinsdag 18 april 2017 @ 17:55:28 #23
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_170311130
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:28 schreef ._HAAK_. het volgende:

[..]

MM als voorbeeld maar wel vaker gezien. Weg met die wet van je :p
[ afbeelding ]
Dat zijn voorwaarden van de fysieke winkel, niet van de webshop.
pi_170326910
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:55 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Dat zijn voorwaarden van de fysieke winkel, niet van de webshop.
Hm ik zie het.
Dus je koopt een mobiel, gaat een week even spelletjes installeren en je stuurt hem terug "ik hoef hem toch niet". Kan me haast niet voorstellen dat dat wordt geaccepteerd.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_170328080
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:33 schreef ._HAAK_. het volgende:

[..]

Hm ik zie het.
Dus je koopt een mobiel, gaat een week even spelletjes installeren en je stuurt hem terug "ik hoef hem toch niet". Kan me haast niet voorstellen dat dat wordt geaccepteerd.
Blijkbaar kan het.
  woensdag 19 april 2017 @ 16:17:04 #26
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_170332749
Op deze manier kun je gratis elke dag op nieuwe Zalando schoenen lopen
pi_170346929
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:29 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Blijkbaar kan het.
Ja, het kan en dat is precies de reden waarom bedrijven die fatsoenlijke service leveren vaak een stuk duurder uit zijn. Uiteindelijk moet de winst behaald worden uit de producten die ze verkopen, dus met dat ge-net-niet-fraudeer van je jaag je uiteindelijk iedereen (inclusief jezelf) op hogere kosten.
pi_170351315
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:17 schreef kibo het volgende:
Op deze manier kun je gratis elke dag op nieuwe Zalando schoenen lopen
Die zullen ze testen op gelopen of niet dan? Lijkt me niet dat je dat zomaar kunt doen.
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 12:26:10 #29
9859 crew  Karina
Woman
pi_170351448
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:17 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Die zullen ze testen op gelopen of niet dan? Lijkt me niet dat je dat zomaar kunt doen.
Ja en een telefoon gebruikt terugsturen dat merken ze niet? Als jij een telefoon een week of zo hebt gebruikt is dat echt wel te zien hoor. Overigens vind ik het nogal asociaal om dit te doen. Koop dan een of ander simpel telefoontje voor twintig euro heb je er al eentje. Handig ook voor een volgende keer.

Off topic: van deze zinsnede op de bol site werd ik een beetje verdrietig ;(
quote:
Bij een teleurstellende zwangerschap is het mogelijk om je artikelen te retourneren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_170352295
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 14:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Een winkel in de winkelstaat zie je failliet gaan. Bij een webshop is dat minder. Ik denk dat de meesten die dit doen er niet eens bij stil staan dat bijvoorbeeld BOL slechts een doorgeefluik is voor kleine ondernemers die hieraan kapot gaan.
Er zijn zat redenen waarom je je niet moet verlagen tot dit soort praktijken, maar jij geeft nu net de enige reden waarom je dat wel zou kunnen doen.
Een bedrijf als BOL.com is de grootste nachtmerrie voor de kleine ondernemer in Nederland.

Ik zou er geen enkele moeite mee hebben als zo'n bedrijf failliet zou gaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_170357209
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 13:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Er zijn zat redenen waarom je je niet moet verlagen tot dit soort praktijken, maar jij geeft nu net de enige reden waarom je dat wel zou kunnen doen.
Een bedrijf als BOL.com is de grootste nachtmerrie voor de kleine ondernemer in Nederland.

Ik zou er geen enkele moeite mee hebben als zo'n bedrijf failliet zou gaan.
Waarom?
pi_170357355
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:31 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Waarom?
Waarom wat?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_170375310
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waarom wat?
Zo een hekel aan Bol.com?
pi_170376322
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:31 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Zo een hekel aan Bol.com?
Het is een bedrijf dat zich op allerlei branches richt en daar de best verkopende producten soms onder de prijs aanbied. Vele kleine ondernemers kunnen daardoor het hoofd niet meer boven water houden.

Ik heb geen hekel aan BOL.com, maar ik vind het wel doodzonde dat het winkelaanbod verpest word door zulke bedrijven.

Dat alles neemt niet weg dat jij je niet tot dit soort praktijken moet verlagen, maar als je dat toch doet, doe het dan maar bij BOL.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_170379305
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 09:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is een bedrijf dat zich op allerlei branches richt en daar de best verkopende producten soms onder de prijs aanbied. Vele kleine ondernemers kunnen daardoor het hoofd niet meer boven water houden.

Ik heb geen hekel aan BOL.com, maar ik vind het wel doodzonde dat het winkelaanbod verpest word door zulke bedrijven.

Dat alles neemt niet weg dat jij je niet tot dit soort praktijken moet verlagen, maar als je dat toch doet, doe het dan maar bij BOL.
BOL.com moet het wel doen, ze zijn heel bang voor Amazon die dit principe al heel lang heeft. Je hebt helemaal gelijk dat de kleine ondernemers hier de dupe van worden. Voor de meeste producten vraagt BOL.com ¤0,99 en 15% commissie.
pi_170380723
quote:
99s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Off topic: van deze zinsnede op de bol site werd ik een beetje verdrietig ;(

[..]

Prachtig staaltje marketingtaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')