Waar baseren jullie dat in hemelsnaam op. Psv kan er echt niets vanquote:Op maandag 17 april 2017 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
Volgend weekend genotsweekend. Hopelijk een rancuneus PSV tegen de joden.
Denk dat Psv opleeft in die wedstrijd.quote:Op maandag 17 april 2017 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
moet 8:00 opstaan om dan te hopen een stream te vinden voor die wedstrijd van feyenoordquote:Op maandag 17 april 2017 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
dat van eigen kracht uitgaan is toch wel weggeëbd na al die jaren zonder prijzenquote:Op maandag 17 april 2017 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
Want ze spelen het hele seizoen al in de topwedstrijden geweldigquote:Op maandag 17 april 2017 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat Psv opleeft in die wedstrijd.
'Hopelijk'.quote:Op maandag 17 april 2017 12:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar baseren jullie dat in hemelsnaam op. Psv kan er echt niets van
2-1quote:Op maandag 17 april 2017 12:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want ze spelen het hele seizoen al in de topwedstrijden geweldig
Het zou een welkome verrassing zijn.quote:Op maandag 17 april 2017 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat Psv opleeft in die wedstrijd.
Huh, Ajax doet toch ook alleen nog maar mee bij gratie van puntverlies van Feyenoord?quote:Op maandag 17 april 2017 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat van eigen kracht uitgaan is toch wel weggeëbd na al die jaren zonder prijzen
Ik ook. Teveel spanning.quote:Op maandag 17 april 2017 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal blij zijn als het seizoen afgelopen is
Ik nietquote:Op maandag 17 april 2017 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal blij zijn als het seizoen afgelopen is
Dit is een hele vreemde vraag voor iemand die in zijn boeddhistische fase zou moeten zitten.quote:Op maandag 17 april 2017 12:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik niet
Wat moet ik dan met mijn weekenden
Masturberen, treintje koppen..quote:Op maandag 17 april 2017 12:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik niet
Wat moet ik dan met mijn weekenden
daarom dus wat Ajax doet is helemaal niet belangrijkquote:Op maandag 17 april 2017 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh, Ajax doet toch ook alleen nog maar mee bij gratie van puntverlies van Feyenoord?
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 17 april 2017 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom dus wat Ajax doet is helemaal niet belangrijk
Alleen voorspellingen die ik heb gezien niet.quote:Op maandag 17 april 2017 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb het extreem vaak goed voorspeld. Even dimmen dus jij.
Wat een tokkiequote:Op maandag 17 april 2017 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
shane, xavi en Levi jaz. Wat een topnamen geeft Vlaar aan zijn kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |