Waar baseren jullie dat in hemelsnaam op. Psv kan er echt niets vanquote:Op maandag 17 april 2017 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
Volgend weekend genotsweekend. Hopelijk een rancuneus PSV tegen de joden.
Denk dat Psv opleeft in die wedstrijd.quote:Op maandag 17 april 2017 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
moet 8:00 opstaan om dan te hopen een stream te vinden voor die wedstrijd van feyenoordquote:Op maandag 17 april 2017 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
dat van eigen kracht uitgaan is toch wel weggeëbd na al die jaren zonder prijzenquote:Op maandag 17 april 2017 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
Want ze spelen het hele seizoen al in de topwedstrijden geweldigquote:Op maandag 17 april 2017 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat Psv opleeft in die wedstrijd.
'Hopelijk'.quote:Op maandag 17 april 2017 12:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar baseren jullie dat in hemelsnaam op. Psv kan er echt niets van
2-1quote:Op maandag 17 april 2017 12:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want ze spelen het hele seizoen al in de topwedstrijden geweldig
Het zou een welkome verrassing zijn.quote:Op maandag 17 april 2017 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat Psv opleeft in die wedstrijd.
Huh, Ajax doet toch ook alleen nog maar mee bij gratie van puntverlies van Feyenoord?quote:Op maandag 17 april 2017 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat van eigen kracht uitgaan is toch wel weggeëbd na al die jaren zonder prijzen
Ik ook. Teveel spanning.quote:Op maandag 17 april 2017 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal blij zijn als het seizoen afgelopen is
Ik nietquote:Op maandag 17 april 2017 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal blij zijn als het seizoen afgelopen is
Dit is een hele vreemde vraag voor iemand die in zijn boeddhistische fase zou moeten zitten.quote:Op maandag 17 april 2017 12:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik niet
Wat moet ik dan met mijn weekenden
Masturberen, treintje koppen..quote:Op maandag 17 april 2017 12:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik niet
Wat moet ik dan met mijn weekenden
daarom dus wat Ajax doet is helemaal niet belangrijkquote:Op maandag 17 april 2017 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh, Ajax doet toch ook alleen nog maar mee bij gratie van puntverlies van Feyenoord?
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 17 april 2017 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom dus wat Ajax doet is helemaal niet belangrijk
Alleen voorspellingen die ik heb gezien niet.quote:Op maandag 17 april 2017 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb het extreem vaak goed voorspeld. Even dimmen dus jij.
Wat een tokkiequote:Op maandag 17 april 2017 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
shane, xavi en Levi jaz. Wat een topnamen geeft Vlaar aan zijn kinderen.
Je begrijpt dat dit mij motiveert door te gaan?quote:Op maandag 17 april 2017 13:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat altijd wel vrij genant, van die mensen die dan een "forum-DJ" gaan spelen en altijd 'leuke plaatjes" posten met een aankondiging en alles. Die denken dan dat iedereen dat super interessant vindt en iedereen meeluistert.
Terwijl niemand erop klikt uiteraard.
Grappig genoeg klik ik alleen nog wel eens op de filmpjes van mensen die juist zelden een filmpje postenquote:Op maandag 17 april 2017 13:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat altijd wel vrij genant, van die mensen die dan een "forum-DJ" gaan spelen en altijd 'leuke plaatjes" posten met een aankondiging en alles. Die denken dan dat iedereen dat super interessant vindt en iedereen meeluistert.
Terwijl niemand erop klikt uiteraard.
UK turken godenquote:Op maandag 17 april 2017 13:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.trtworld.com/e(...)g-abroad-vote-337415
quote:Op maandag 17 april 2017 13:05 schreef JanCees het volgende:
Printen jullie weleens topics uit om ze op papier te lezen?
Een nobel strevenquote:Op maandag 17 april 2017 13:06 schreef Befbekje het volgende:
Vanaf nu stop ik met het plaatsen van liedjes hier en post ik alles via DM aan GGMM..
Je zit er echt mee he?quote:Op maandag 17 april 2017 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is niet veel vreemder dan "landen veroveren" op een forum.
quote:Op maandag 17 april 2017 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is niet veel vreemder dan "landen veroveren" op een forum.
UK niet..quote:Op maandag 17 april 2017 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We doen hier toch wel iets gruwelijk fout in West-Europa blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |