Wat. Echt zo ;squote:
Ja ik ook hoor.quote:Op zondag 16 april 2017 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, haal gewoon een nieuwe bord
Maar haal je toch gewoon nieuw bord met eten?quote:Op zondag 16 april 2017 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, omdat het zonde is van het geld tov het (toegegeven) skere eten wat je daar krijgt. Ik voel me dus per definitie verplicht me vol te schranzen aldaar
Verkeerde keuzes in een vreetschuur kan niet ;$
Ik had mijn bericht niet helemaal goed overdacht voordat ik het typte. Dit is idd een optiequote:Op zondag 16 april 2017 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor.
[..]
Maar haal je toch gewoon nieuw bord met eten?
haha maak dat de kat wijsquote:Op zondag 16 april 2017 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Lukt mij echt niet trouwens om 3 uur lang te eten.
1 x gelukt. Stonden ze op een gegeven moment aan onze tafel te vermelden dat we op moesten schieten.quote:Op zondag 16 april 2017 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Lukt mij echt niet trouwens om 3 uur lang te eten.
Nee het is echt zo.quote:
Haha echt?quote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 x gelukt. Stonden ze op een gegeven moment aan onze tafel te vermelden dat we op moesten schieten.
MAN! Wees blij dat je eindelijk eens iemand hebt die het volhoudt
Echt eh. Voelt nastyquote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Voel me alleen schuldig nadat ik 2 big macs in mn mond heb gestouwd en het heb weggespoeld met een aardbeienmilkshake
Juhquote:Op zondag 16 april 2017 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha echt?Wow dan moet je ook wel goed vol hebben gezeten na die tijd.
Slaap lekker.quote:Op zondag 16 april 2017 23:43 schreef Dqod het volgende:
Juh![]()
En behoorlijk ja. Maar ja, yolo enzo
Mgoed, nu bed. Trusten allen![]()
Is ook vrij machtig.quote:Op zondag 16 april 2017 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook nog maar 1x mijn dürüm met kebab op gekregen. Ja echt..
maar zakt het dan ook niet bijzonder snel? dan maak je die drie uur toch zo vol, gewoon gemoedelijkquote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee het is echt zo.Ik zit bijzonder snel vol voor een dikzak en een stoner.
Bij de laatste paar happen heb ik altijd het gevoel dat ik het weer ga uitkotsen als ik door ga.quote:
Dan voel ik me nog steeds niet schuldig, wel een keer na vijf big macs.quote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Voel me alleen schuldig nadat ik 2 big macs in mn mond heb gestouwd en het heb weggespoeld met een aardbeienmilkshake
Ik na 10quote:Op zondag 16 april 2017 23:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog steeds niet schuldig, wel een keer na vijf big macs.
Nooit tegen je zin dooreten.quote:Op zondag 16 april 2017 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij de laatste paar happen heb ik altijd het gevoel dat ik het weer ga uitkotsen als ik door ga.
Valt wel tegen. Roep wel heel leuk dat ik 5000 kcal ga eten maar na een paar keer lopen zit ik al wel weer vol.quote:Op zondag 16 april 2017 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar zakt het dan ook niet bijzonder snel? dan maak je die drie uur toch zo vol, gewoon gemoedelijk
ja daarom dacht ik ook, jeetje die kan echt eten totdat die wok niks meer heeft.quote:Op zondag 16 april 2017 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel tegen. Roep wel heel leuk dat ik 5000 kcal ga eten maar na een paar keer lopen zit ik al wel weer vol.Maar even wachten, sigaretje roken en vaak kan er dan uiteindelijk nog wel iets bij.
Je volproppen met shit en dan ook nog rokenquote:Op zondag 16 april 2017 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel tegen. Roep wel heel leuk dat ik 5000 kcal ga eten maar na een paar keer lopen zit ik al wel weer vol.Maar even wachten, sigaretje roken en vaak kan er dan uiteindelijk nog wel iets bij.
Roken na het eten is chill.quote:Op zondag 16 april 2017 23:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je volproppen met shit en dan ook nog roken
[ afbeelding ]
jij hebt ook jarenlang gerookt tuttebelquote:Op zondag 16 april 2017 23:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je volproppen met shit en dan ook nog roken
[ afbeelding ]
bij 25cm dacht ik uuuhhquote:Op zondag 16 april 2017 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg ook zelden een 25 cm pizza op van de New York pizza.
Mensen die gehaast gaan gourmetten of wokken doen het sowieso fout. Moet je gewoon relaxt doen.quote:Op zondag 16 april 2017 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja daarom dacht ik ook, jeetje die kan echt eten totdat die wok niks meer heeft.
maar dat is ook het fijnste, gewoon gemoedelijk. snap dat gehaat op gourmetten ook niet, gewoon kalm an eten, beetje wijn, beetje stokbrood, beetje praten.. uiteindelijk raak je vol zat
quote:Op zondag 16 april 2017 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij hebt ook jarenlang gerookt tuttebel
Ja hoorquote:Op zondag 16 april 2017 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg ook zelden een 25 cm pizza op van de New York pizza.
Gourmetten vind ik wel leuk, maar onlangs naar zo'n wok-vreetschuur geweest... mwah.. elke keer als je wil eten moet je dan weer opstaan en als het even tegenzit.. wachten op je gegrilde vlees.quote:Op zondag 16 april 2017 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja daarom dacht ik ook, jeetje die kan echt eten totdat die wok niks meer heeft.
maar dat is ook het fijnste, gewoon gemoedelijk. snap dat gehaat op gourmetten ook niet, gewoon kalm an eten, beetje wijn, beetje stokbrood, beetje praten.. uiteindelijk raak je vol zat
Insgelijks.quote:Op zondag 16 april 2017 23:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee en vertel lekker ook niet waarom. Met jou?
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op zondag 16 april 2017 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij hebt ook jarenlang gerookt tuttebel
Maar dat is de vreetkick van het blowen.quote:Op zondag 16 april 2017 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb meestal 's avonds laat echt trek in eten.
Insgelijks.quote:Op zondag 16 april 2017 23:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, ik hoop dat je spoedig herstelt.
Wanneer wel?quote:Op zondag 16 april 2017 23:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wil liever geen keelkanker op m'n 30ste
Ja.quote:Op zondag 16 april 2017 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar dat is de vreetkick van het blowen.
Jij moet kiezenquote:Op zondag 16 april 2017 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Had je al een plek uitgekozen of wordt dat genegeerd? :s
Moet je ook niet te veel beffenquote:Op zondag 16 april 2017 23:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha, kut. samequote:Op zondag 16 april 2017 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was de hele dag weg, dus heb echt niets gezien. Jouw mening?
Die enge plaatjes op de pakjes schrikken je af?quote:Op zondag 16 april 2017 23:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die heb ik niet nodig om te weten hoe slecht het is.quote:Op zondag 16 april 2017 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die enge plaatjes op de pakjes schrikken je af?
Ik kon geen beter woord verzinnen sorry, zat nog te denken aan een foto van een schattige puppy.quote:Op zondag 16 april 2017 23:52 schreef Zosk het volgende:
Waarom is mijn OP in het vorige topic eigenlijk aangepast?
Was gewoon een prachtige zin hoor. :squote:Op zondag 16 april 2017 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kon geen beter woord verzinnen sorry, zat nog te denken aan een foto van een schattige puppy.
Ja verder wel. Maar om het goed te maken heb ik 5 puppy's voor je:quote:
Was jij nou gestopt eigenlijk?quote:Op zondag 16 april 2017 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die enge plaatjes op de pakjes schrikken je af?
True.quote:Op zondag 16 april 2017 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die heb ik niet nodig om te weten hoe slecht het is.
Daar ben ik ook mee gestoptquote:
Leuk maar wat moet ik hiermee?quote:Op zondag 16 april 2017 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja verder wel. Maar om het goed te maken heb ik 5 puppy's voor je:
[ afbeelding ]
Ooit eens gedaan ja maar alleen 1.6 was leuk. Dus alleen Overwatch is het antwoord.quote:Op zondag 16 april 2017 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
speel je ook cs:go of enkel overwatch?
Even "aaah" roepen tegen je beeldscherm omdat ze stiekem best wel cute zijn.quote:
Heb nog steeds jeugdig uiterlijk.quote:
Daar schiet ik toch geen reet mee op.quote:Op zondag 16 april 2017 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even "aaah" roepen tegen je beeldscherm omdat ze stiekem best wel cute zijn.
Ik hou van mijn eigen honden.quote:Op zondag 16 april 2017 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Ben eigenlijk meer kattenpersoon maar Zosk niet dus voor de verandering lieve hondjes.
is die nu al in de sale?quote:Op zondag 16 april 2017 23:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ooit eens gedaan ja maar alleen 1.6 was leuk. Dus alleen Overwatch is het antwoord.
Dat zijn ook tenminste echt honden.quote:
Mag ook bij jou in de buurt hoor. Blijf ik gewoon slapenquote:Op zondag 16 april 2017 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ken niets in de buurt daar dus lijkt me vrij lastig.
Zo groot zijn ze niet hoor, 12 en 16 kilo.quote:Op zondag 16 april 2017 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zijn ook tenminste echt honden.![]()
Heb echt hekel aan kleine hondjes.
Ja maar toch.quote:
Dat is toch best groot? Klinkt zwaarder dan een labrador in ieder geval.quote:Op zondag 16 april 2017 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo groot zijn ze niet hoor, 12 en 16 kilo.
knap dat je kennelijk zo weinig geeft om je gezondheid/lichaam, het belangrijkste bezit dat je hebtquote:
Ja dit heb ik echt nooit begrepen.quote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef Zosk het volgende:
Morgen is zo'n dag dat iedereen naar woon boulevards of Ikea gaat.
Rij je dan deze kant op of moet ik je ophalen en thuisbrengen?quote:Op zondag 16 april 2017 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ook bij jou in de buurt hoor. Blijf ik gewoon slapen
Een Labrador weegt gemiddeld 30 kilo volgens mij.quote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is toch best groot? Klinkt zwaarder dan een labrador in ieder geval.
ik ga lekker wokkenquote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef Zosk het volgende:
Morgen is zo'n dag dat iedereen naar woon boulevards of Ikea gaat.
Ama ookquote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een Labrador weegt gemiddeld 30 kilo volgens mij.
Serieus?quote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een Labrador weegt gemiddeld 30 kilo volgens mij.
Dan zou ik nu kaal en lelijk zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stel je eens voor als jij niet had gerookt...
Beide denk ik. Ze trokken vroeg al door, daarna brak het in stukken en konden sommigen niet meer terugkomen door de wind. Stukken beter dan dat iedereen wacht op laatste keer Caubergquote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had de wijziging in de etappe het gewenste effect of kwam het door de wind?
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Oke. Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 16 april 2017 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beide denk ik. Ze trokken vroeg al door, daarna brak het in stukken en konden sommigen niet meer terugkomen door de wind. Stukken beter dan dat iedereen wacht op laatste keer Cauberg
Labrador is drie keer zo groot volgens mij.quote:Op maandag 17 april 2017 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Heh ik vond je honden er op foto serieus zwaarder iets zien dan een lab.
Oeps.quote:Op maandag 17 april 2017 00:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Labrador is drie keer zo groot volgens mij.
Weet niet of Danny rookt.quote:Op maandag 17 april 2017 00:00 schreef HPLC het volgende:
ow nee, die kan zich niet verdedigen.
Arme Danny
1 was op zich wel leuk ja. Met die Sergequote:Op maandag 17 april 2017 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Beverly hills cop is er op, grappig
Ik heb een wolfshond gehad, ook zo'n kalfquote:
vind dat deuntje wel lekkerquote:Op maandag 17 april 2017 00:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
1 was op zich wel leuk ja. Met die Serge
Ja dat is mij allemaal weer iets te groot hoor.quote:Op maandag 17 april 2017 00:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een wolfshond gehad, ook zo'n kalf
kon je die hond wel houden? ;squote:Op maandag 17 april 2017 00:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een wolfshond gehad, ook zo'n kalf
Waarom zou je me moeten ophalen?! Heb gewoon een auto en ben niet incapabelquote:Op zondag 16 april 2017 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rij je dan deze kant op of moet ik je ophalen en thuisbrengen?
Vind gewoon leuk om te rijden.quote:Op maandag 17 april 2017 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je me moeten ophalen?! Heb gewoon een auto en ben niet incapabel
uitgehuwelijkt toch?quote:Op maandag 17 april 2017 00:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is getrouwd en heeft een leven gekregen.
Eindelijkquote:Op maandag 17 april 2017 00:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is getrouwd en heeft een leven gekregen.
Jeetje hzawquote:Op maandag 17 april 2017 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je mag mij wel ophalen als Chloro niet opgehaald wil worden
Ja, maar is alweer 4 jaar dood nuquote:Op maandag 17 april 2017 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kon je die hond wel houden? ;s
Jij bent er vroeg bij met je UI.quote:Op maandag 17 april 2017 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je mag mij wel ophalen als Chloro niet opgehaald wil worden
Ff 2 keer 80km heen en terug rijden om iemand op te halenquote:
jeetjequote:Op maandag 17 april 2017 00:06 schreef HPLC het volgende:
Nu word ik met die quote gelokt in dat kuttopic met al die buitenlanders
Drug ook al.quote:Op maandag 17 april 2017 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwen met Maghrebijnse?
Die gaat met Drug hequote:Op maandag 17 april 2017 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwen met Maghrebijnse?
quote:Op maandag 17 april 2017 00:06 schreef HPLC het volgende:
Nu word ik met die quote gelokt in dat kuttopic met al die buitenlanders
Nee ook echt niet.quote:Op maandag 17 april 2017 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb een rondtobbende schildpad?
Dat heb ik gewoon voor jou over. Je mag er van vinden wat je vindt godverdomme.quote:Op maandag 17 april 2017 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff 2 keer 80km heen en terug rijden om iemand op te halenwanne koekwaus
Ik heb een slechte rug.quote:Op maandag 17 april 2017 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Laten we samen gaan roadtrippen
Dan probeer ik het daarna welquote:Op maandag 17 april 2017 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drug kennende duurt het maximaal 2 weken
Oh dan is het goed.quote:Op maandag 17 april 2017 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik een slechte blaas dus np
Ah, wil je de rebound zijn?quote:
Nee wilde gewoon een excuus bedenken.quote:Op maandag 17 april 2017 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je daar geen last van bij het trainen?
Voor een zwarte koffie?quote:Op maandag 17 april 2017 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die vent schijnt nu bij mensen langs deuren te gaan.
Heb liever dat je die tijd gebruikt voor het spik en span maken van je huis. Bed verschoond. Gestofzuigd. Kaarsjes aan.quote:Op maandag 17 april 2017 00:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon voor jou over. Je mag er van vinden wat je vindt godverdomme.
Dat heb ik dan al lang geregeld hoor.quote:Op maandag 17 april 2017 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever dat je die tijd gebruikt voor het spik en span maken van je huis. Bed verschoond. Gestofzuigd. Kaarsjes aan.
oke, niet erg dan vraag ik prof welquote:Op maandag 17 april 2017 00:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is niet persoonlijk maar backpacken is echt niets voor mij. Ben zo lui man.
Je bent echt te lief.quote:
Maar wel positief.quote:Op maandag 17 april 2017 00:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja klopt beetje een rare kwibus
Ik hoop dat jullie het heel leuk zullen hebben.quote:Op maandag 17 april 2017 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke, niet erg dan vraag ik prof wel
quote:Op maandag 17 april 2017 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah, wil je de rebound zijn?Of je vraagt gewoon gelijk haar hand bij haar pa. Kennelijk is dat zo geregeld.
Dan moet ik zeker gaan dweilen en de vaatwasser uitruimen?quote:Op maandag 17 april 2017 00:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wacht maar tot we weer thuis zijn na het eten.
Denk dat ik je wel als dweil kan gebruiken dan ja.quote:Op maandag 17 april 2017 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker gaan dweilen en de vaatwasser uitruimen?
sooww zou deze post maar verwijderenquote:Op maandag 17 april 2017 00:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Zij is de back up , ik ga eerst voor goud.
Nee.quote:Op maandag 17 april 2017 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kijken jullie ook graham norton?
Ik kijk naar East Wind vs Rogue, Overwatch kampioenschap.quote:Op maandag 17 april 2017 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kijken jullie ook graham norton?
Ik klikte erop ja, ik klik altijd op alle links. :squote:
quote:Op maandag 17 april 2017 00:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik klikte erop ja, ik klik altijd op alle links. :s
Jezus kunnen jullie dat allemaal zien wtf.
Hehquote:Op maandag 17 april 2017 00:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ik je wel als dweil kan gebruiken dan ja.
is dat ook 5v5?quote:Op maandag 17 april 2017 00:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk naar East Wind vs Rogue, Overwatch kampioenschap.
Haha, je bent er ingetraptquote:Op maandag 17 april 2017 00:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik klikte erop ja, ik klik altijd op alle links. :s
Jezus kunnen jullie dat allemaal zien wtf.
heb tf2 wel gespeeld, maar normaal meer van bfquote:Op maandag 17 april 2017 00:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor shooters je leuk vindt.
Frozenquote:Op maandag 17 april 2017 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand nog een comfy docu op netflix?
Veel pro tf2 spelers spelen nu dit. Battlefield vind ik echt het andere type shooter.quote:Op maandag 17 april 2017 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb tf2 wel gespeeld, maar normaal meer van bf
is het ookquote:Op maandag 17 april 2017 00:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Veel pro tf2 spelers spelen nu dit. Battlefield vind ik echt het andere type shooter.
Nee, Disney's Frozenquote:
Nee, wel ranked games.quote:Op maandag 17 april 2017 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
speel je zelf ook toernooien enzo dan?
ah nou, ik kijk die anderequote:
Waarom vraag je ons dan om advies gvdquote:
Quickplay is leuk met vrienden of als je geen zin hebt om serieus te spelen.quote:Op maandag 17 april 2017 00:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
unranked heb je toch niks aan? ;s
nee, was een goede suggestie van jequote:Op maandag 17 april 2017 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom vraag je ons dan om advies gvd
Oh.quote:Op maandag 17 april 2017 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nee, was een goede suggestie van je
Je queued voor het type game dat je wil spelen en door matchmaking kom je in een game met soortgelijke spelers qua skill niveau. Geen servers die je kan joinen oid, tenzij je custom games speelt.quote:Op maandag 17 april 2017 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, zegt me niks. Is dat gewoon public of hoe en wat? Ken overwatch niet echt
Waardeer op zijn minst haar aandacht.quote:Op maandag 17 april 2017 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
overigens vroeg ik om een comfy docu op netflix. Frozen is geen docu en al helemaal niet comfy.
Ik niet, lijkt me zo saai om iets over mezelf te kijken. :squote:Op maandag 17 april 2017 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een docu kijken over professioneel gamen.
quote:Op maandag 17 april 2017 00:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me zo saai om iets over mezelf te kijken. :s
chloro houdt wel een beetje van hard to get geloof ikquote:
Frozen planet.quote:Op maandag 17 april 2017 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
overigens vroeg ik om een comfy docu op netflix. Frozen is geen docu en al helemaal niet comfy.
oh op die manierquote:Op maandag 17 april 2017 00:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je queued voor het type game dat je wil spelen en door matchmaking kom je in een game met soortgelijke spelers qua skill niveau. Geen servers die je kan joinen oid, tenzij je custom games speelt.
Goed punt.quote:Op maandag 17 april 2017 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
chloro houdt wel een beetje van hard to get geloof ik
Is het ook.quote:Op maandag 17 april 2017 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh op die manier
Lijkt me wel kut met nieuw account enzo
Ook een mooiequote:
quote:Op maandag 17 april 2017 00:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me zo saai om iets over mezelf te kijken. :s
Waarom vind je Frozen niet comfy?quote:Op maandag 17 april 2017 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ja, van die statwhores enzoquote:Op maandag 17 april 2017 00:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is het ook.dan kom je echt tussen van alles. Slechte beginners en smurf accounts van pro's.
![]()
Sterrensysteem is weg hoor.quote:Op maandag 17 april 2017 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
het vervelende aan netflix is dat je totaal niet aan kan op die ratings. goede films hebben soms max 4 sterren, en saaie bagger heeft dan 5/5. Moet ik alsnog steeds alles op imdb opzoeken.
die heb ik inmiddels te vaak gezien alquote:
is sowieso wel erg persoonlijk wat je écht goed vindtquote:Op maandag 17 april 2017 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
het vervelende aan netflix is dat je totaal niet aan kan op die ratings. goede films hebben soms max 4 sterren, en saaie bagger heeft dan 5/5. Moet ik alsnog steeds alles op imdb opzoeken.
Ik vind trouwens dat Netflix zelf ook hele goeie docu's maakt.quote:Op maandag 17 april 2017 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
d
[..]
die heb ik inmiddels te vaak gezien al
Precies die ja.quote:Op maandag 17 april 2017 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, van die statwhores enzo
disney vind ik echt vreselijk. als ik naar kinderliedjes wil luisteren zeg ik wel k3 op ofzoquote:Op maandag 17 april 2017 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom vind je Frozen niet comfy?
K3 vergelijken met Disney. Ga ga gaquote:Op maandag 17 april 2017 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
disney vind ik echt vreselijk. als ik naar kinderliedjes wil luisteren zeg ik wel k3 op ofzo
Laatst Dombo nog gezien.quote:Op maandag 17 april 2017 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
disney vind ik echt vreselijk. als ik naar kinderliedjes wil luisteren zeg ik wel k3 op ofzo
of echte pareltjes die 3/5 hebben :squote:Op maandag 17 april 2017 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Tuurlijk, maar dr is imo toch wel een bepaalde standaard te geven. Ik kan me iig vaak vinden in de ratings van imdb, in tegenstelling tot die rating van netflix die bijna random lijktquote:Op maandag 17 april 2017 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is sowieso wel erg persoonlijk wat je écht goed vindt
hey jijquote:Op maandag 17 april 2017 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
K3 vergelijken met Disney. Ga ga ga
Nooit gesnapt wat er leuk is aan disney als je volwassen bent.quote:Op maandag 17 april 2017 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
K3 vergelijken met Disney. Ga ga ga
Ik vind het nog steeds leuk op zn tijd.quote:Op maandag 17 april 2017 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nooit gesnapt wat er leuk is aan disney als je volwassen bent.
Heyquote:
Echt slecht huwelijk ditquote:Op maandag 17 april 2017 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nooit gesnapt wat er leuk is aan disney als je volwassen bent.
Lig je nog niet in bed?quote:
Gvdquote:Op maandag 17 april 2017 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee nog niet, moet me eerst uitkleden
Ja, maar er zit ook wel veel bagger tussenquote:Op maandag 17 april 2017 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat Netflix zelf ook hele goeie docu's maakt.
als alles koek en ei is in een relatie is ook zo saai tochquote:
rrrrrrrrarquote:Op maandag 17 april 2017 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee nog niet, moet me eerst uitkleden
Toe maar.quote:Op maandag 17 april 2017 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben statwhore, 12 k/d pm
Vind uitkleden juist het beste moment van de dagquote:
omg deze chickquote:Op maandag 17 april 2017 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind uitkleden juist het beste moment van de dag
oh, dan kan je mij er vast bij helpenquote:Op maandag 17 april 2017 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind uitkleden juist het beste moment van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |