Wat. Echt zo ;squote:
Ja ik ook hoor.quote:Op zondag 16 april 2017 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, haal gewoon een nieuwe bord
Maar haal je toch gewoon nieuw bord met eten?quote:Op zondag 16 april 2017 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, omdat het zonde is van het geld tov het (toegegeven) skere eten wat je daar krijgt. Ik voel me dus per definitie verplicht me vol te schranzen aldaar
Verkeerde keuzes in een vreetschuur kan niet ;$
Ik had mijn bericht niet helemaal goed overdacht voordat ik het typte. Dit is idd een optiequote:Op zondag 16 april 2017 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor.
[..]
Maar haal je toch gewoon nieuw bord met eten?
haha maak dat de kat wijsquote:Op zondag 16 april 2017 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Lukt mij echt niet trouwens om 3 uur lang te eten.
1 x gelukt. Stonden ze op een gegeven moment aan onze tafel te vermelden dat we op moesten schieten.quote:Op zondag 16 april 2017 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Lukt mij echt niet trouwens om 3 uur lang te eten.
Nee het is echt zo.quote:
Haha echt?quote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 x gelukt. Stonden ze op een gegeven moment aan onze tafel te vermelden dat we op moesten schieten.
MAN! Wees blij dat je eindelijk eens iemand hebt die het volhoudt
Echt eh. Voelt nastyquote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Voel me alleen schuldig nadat ik 2 big macs in mn mond heb gestouwd en het heb weggespoeld met een aardbeienmilkshake
Juhquote:Op zondag 16 april 2017 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha echt?Wow dan moet je ook wel goed vol hebben gezeten na die tijd.
Slaap lekker.quote:Op zondag 16 april 2017 23:43 schreef Dqod het volgende:
Juh![]()
En behoorlijk ja. Maar ja, yolo enzo
Mgoed, nu bed. Trusten allen![]()
Is ook vrij machtig.quote:Op zondag 16 april 2017 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook nog maar 1x mijn dürüm met kebab op gekregen. Ja echt..
maar zakt het dan ook niet bijzonder snel? dan maak je die drie uur toch zo vol, gewoon gemoedelijkquote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee het is echt zo.Ik zit bijzonder snel vol voor een dikzak en een stoner.
Bij de laatste paar happen heb ik altijd het gevoel dat ik het weer ga uitkotsen als ik door ga.quote:
Dan voel ik me nog steeds niet schuldig, wel een keer na vijf big macs.quote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Voel me alleen schuldig nadat ik 2 big macs in mn mond heb gestouwd en het heb weggespoeld met een aardbeienmilkshake
Ik na 10quote:Op zondag 16 april 2017 23:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog steeds niet schuldig, wel een keer na vijf big macs.
Nooit tegen je zin dooreten.quote:Op zondag 16 april 2017 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij de laatste paar happen heb ik altijd het gevoel dat ik het weer ga uitkotsen als ik door ga.
Valt wel tegen. Roep wel heel leuk dat ik 5000 kcal ga eten maar na een paar keer lopen zit ik al wel weer vol.quote:Op zondag 16 april 2017 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar zakt het dan ook niet bijzonder snel? dan maak je die drie uur toch zo vol, gewoon gemoedelijk
ja daarom dacht ik ook, jeetje die kan echt eten totdat die wok niks meer heeft.quote:Op zondag 16 april 2017 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel tegen. Roep wel heel leuk dat ik 5000 kcal ga eten maar na een paar keer lopen zit ik al wel weer vol.Maar even wachten, sigaretje roken en vaak kan er dan uiteindelijk nog wel iets bij.
Je volproppen met shit en dan ook nog rokenquote:Op zondag 16 april 2017 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel tegen. Roep wel heel leuk dat ik 5000 kcal ga eten maar na een paar keer lopen zit ik al wel weer vol.Maar even wachten, sigaretje roken en vaak kan er dan uiteindelijk nog wel iets bij.
Roken na het eten is chill.quote:Op zondag 16 april 2017 23:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je volproppen met shit en dan ook nog roken
[ afbeelding ]
jij hebt ook jarenlang gerookt tuttebelquote:Op zondag 16 april 2017 23:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je volproppen met shit en dan ook nog roken
[ afbeelding ]
bij 25cm dacht ik uuuhhquote:Op zondag 16 april 2017 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg ook zelden een 25 cm pizza op van de New York pizza.
Mensen die gehaast gaan gourmetten of wokken doen het sowieso fout. Moet je gewoon relaxt doen.quote:Op zondag 16 april 2017 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja daarom dacht ik ook, jeetje die kan echt eten totdat die wok niks meer heeft.
maar dat is ook het fijnste, gewoon gemoedelijk. snap dat gehaat op gourmetten ook niet, gewoon kalm an eten, beetje wijn, beetje stokbrood, beetje praten.. uiteindelijk raak je vol zat
quote:Op zondag 16 april 2017 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij hebt ook jarenlang gerookt tuttebel
Ja hoorquote:Op zondag 16 april 2017 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg ook zelden een 25 cm pizza op van de New York pizza.
Gourmetten vind ik wel leuk, maar onlangs naar zo'n wok-vreetschuur geweest... mwah.. elke keer als je wil eten moet je dan weer opstaan en als het even tegenzit.. wachten op je gegrilde vlees.quote:Op zondag 16 april 2017 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja daarom dacht ik ook, jeetje die kan echt eten totdat die wok niks meer heeft.
maar dat is ook het fijnste, gewoon gemoedelijk. snap dat gehaat op gourmetten ook niet, gewoon kalm an eten, beetje wijn, beetje stokbrood, beetje praten.. uiteindelijk raak je vol zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |