quote:Op maandag 17 april 2017 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah, wil je de rebound zijn?Of je vraagt gewoon gelijk haar hand bij haar pa. Kennelijk is dat zo geregeld.
Dan moet ik zeker gaan dweilen en de vaatwasser uitruimen?quote:Op maandag 17 april 2017 00:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wacht maar tot we weer thuis zijn na het eten.
Denk dat ik je wel als dweil kan gebruiken dan ja.quote:Op maandag 17 april 2017 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker gaan dweilen en de vaatwasser uitruimen?
sooww zou deze post maar verwijderenquote:Op maandag 17 april 2017 00:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Zij is de back up , ik ga eerst voor goud.
Nee.quote:Op maandag 17 april 2017 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kijken jullie ook graham norton?
Ik kijk naar East Wind vs Rogue, Overwatch kampioenschap.quote:Op maandag 17 april 2017 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kijken jullie ook graham norton?
Ik klikte erop ja, ik klik altijd op alle links. :squote:
quote:Op maandag 17 april 2017 00:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik klikte erop ja, ik klik altijd op alle links. :s
Jezus kunnen jullie dat allemaal zien wtf.
Hehquote:Op maandag 17 april 2017 00:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ik je wel als dweil kan gebruiken dan ja.
is dat ook 5v5?quote:Op maandag 17 april 2017 00:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk naar East Wind vs Rogue, Overwatch kampioenschap.
Haha, je bent er ingetraptquote:Op maandag 17 april 2017 00:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik klikte erop ja, ik klik altijd op alle links. :s
Jezus kunnen jullie dat allemaal zien wtf.
heb tf2 wel gespeeld, maar normaal meer van bfquote:Op maandag 17 april 2017 00:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor shooters je leuk vindt.
Frozenquote:Op maandag 17 april 2017 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand nog een comfy docu op netflix?
Veel pro tf2 spelers spelen nu dit. Battlefield vind ik echt het andere type shooter.quote:Op maandag 17 april 2017 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb tf2 wel gespeeld, maar normaal meer van bf
is het ookquote:Op maandag 17 april 2017 00:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Veel pro tf2 spelers spelen nu dit. Battlefield vind ik echt het andere type shooter.
Nee, Disney's Frozenquote:
Nee, wel ranked games.quote:Op maandag 17 april 2017 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
speel je zelf ook toernooien enzo dan?
ah nou, ik kijk die anderequote:
Waarom vraag je ons dan om advies gvdquote:
Quickplay is leuk met vrienden of als je geen zin hebt om serieus te spelen.quote:Op maandag 17 april 2017 00:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
unranked heb je toch niks aan? ;s
nee, was een goede suggestie van jequote:Op maandag 17 april 2017 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom vraag je ons dan om advies gvd
Oh.quote:Op maandag 17 april 2017 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nee, was een goede suggestie van je
Je queued voor het type game dat je wil spelen en door matchmaking kom je in een game met soortgelijke spelers qua skill niveau. Geen servers die je kan joinen oid, tenzij je custom games speelt.quote:Op maandag 17 april 2017 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, zegt me niks. Is dat gewoon public of hoe en wat? Ken overwatch niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |