Max had sowieso p2 gelegen.quote:Op zondag 16 april 2017 17:29 schreef DeeBee het volgende:
Vettel én Max hadden goed gegokt met de undercut denk ik, jammer dat de SC het strategische gevecht nu wat neutraliseert.
En dat geldt dat tot in de bocht?quote:
Achterrem faalde.quote:Op zondag 16 april 2017 17:32 schreef jpjedi het volgende:
Is het echt remmen falen of verslikte hij zich in nieuwe banden.
Falende remmen. Anders had hij zich wel kunnen herstellen. Was nog lang tot boardingquote:Op zondag 16 april 2017 17:32 schreef jpjedi het volgende:
Is het echt remmen falen of verslikte hij zich in nieuwe banden.
Stroll was allang aan het insturen.quote:Op zondag 16 april 2017 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dat geldt dat tot in de bocht?
Mij ook niet, gisteren nog wel.quote:Op zondag 16 april 2017 17:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mij hoor je vooralsnog niet klagen.
Kan zo'n remfaal komen door een fout bij de pitstop? Wel heel typisch dat het direct na de bandenwissel gebeurt.quote:Op zondag 16 april 2017 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Falende remmen. Anders had hij zich wel kunnen herstellen. Was nog lang tot boarding
Ik denk het ook. Maar ik ben geen mecanicienquote:Op zondag 16 april 2017 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kan zo'n remfaal komen door een fout bij de pitstop? Wel heel typisch dat het direct na de bandenwissel gebeurt.
denk niet dat de pit aan zijn remmen komt tijdens de pitquote:Op zondag 16 april 2017 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kan zo'n remfaal komen door een fout bij de pitstop? Wel heel typisch dat het direct na de bandenwissel gebeurt.
En die soft band lijkt niet echt lekker te werken onder de Red Bullquote:
quote:Op zondag 16 april 2017 17:34 schreef Joezi het volgende:
haha lekker voor jullie maxrukkers
Go go Vetteli
Zou kunnen, misschien net iets te lang stil gestaan of geen koeling.quote:Op zondag 16 april 2017 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat is het nou, moet degene die uit de pitlane komt voorrang geven of gelden in die bocht de normale regels?quote:Op zondag 16 april 2017 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Stroll was allang aan het insturen.
Wat ben jij ook een idioot.
Gewoon een prutser.quote:
Jep.quote:Op zondag 16 april 2017 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is het nou, moet degene die uit de pitlane komt voorrang geven
Sainz was gewoon een eikel, hij zat er niet eens naast.quote:Op zondag 16 april 2017 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is het nou, moet degene die uit de pitlane komt voorrang geven of gelden in die bocht de normale regels?
valt te proberen, doen ze allemaalquote:Op zondag 16 april 2017 17:36 schreef daNpy het volgende:
Sainz lulhannes. Ander nog de schuld geven ook
Komen eraan.quote:Op zondag 16 april 2017 17:36 schreef danos het volgende:
Waar blijven die straffen voor Sainz en Hamilton?
Lekker indy500 moeten die gaan kijken.quote:Op zondag 16 april 2017 17:36 schreef Refragmental het volgende:
De oerhollandse afgunst is weer goed te proeven in dit topic.
Had voor de Mercs gelegequote:Op zondag 16 april 2017 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Max had er ook goed bij gezeten als de remmen niet gefaald hadden door de vroege stop
komt vanzelfquote:Op zondag 16 april 2017 17:36 schreef danos het volgende:
Waar blijven die straffen voor Sainz en Hamilton?
Is dat nieuw? Ik heb namelijk vaak genoeg gevechten in zo'n bocht gezien met iemand die net uit de pitlane kwam.quote:
Sky idd lag schuld ook 100% bij Sainzquote:Op zondag 16 april 2017 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sainz remde veel te laat joh.
aso!quote:Op zondag 16 april 2017 17:38 schreef Dagoduck het volgende:
Die streams wilden het maar niet doen mobiel, tv maar aangezet bij familie
Nope.quote:
Ik wil ook wel eens watquote:Op zondag 16 april 2017 17:39 schreef DeeBee het volgende:
Bij Sky willen ze al dat Bottas Hamilton er maar even voorbij laat.
lolquote:Op zondag 16 april 2017 17:39 schreef DeeBee het volgende:
Zo ben ik.quote:
kreeg hulkenberg vorige week ook volgens mij voor te traag achter SCquote:
Dit maar huilen en trollen is leuker.quote:Op zondag 16 april 2017 17:40 schreef franklop het volgende:
[..]
kreeg hulkenberg vorige week ook volgens mij voor te traag achter SC
Het feit dat hij het Hamilton moeilijk maakte zullen ze wel ontkennen.quote:Op zondag 16 april 2017 17:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ze hebben er even op moeten wachten, maar ze zijn er weer, de Max trolls. Ach even doorbijten dit weekend en dan zien we ze weer 4 maanden niet.
vanuit het team is het natuurlijk wel strategisch slimquote:Op zondag 16 april 2017 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas heeft recht van pad, Hamilton moet er maar proberen er zelf voorbij te komen
Soms zijn het wel een stel malloten daarquote:Op zondag 16 april 2017 17:39 schreef DeeBee het volgende:
Idd.quote:Op zondag 16 april 2017 17:40 schreef Niox het volgende:
Laffe straf is dit. Geef 'm gewoon een drive through.
Mag niet meer sinds Schumi dit deed. Moet bij de eerste pitstop ingelost worden als die komt anders wordt het na de race erbij geteld.quote:Op zondag 16 april 2017 17:39 schreef raptorix het volgende:
Als ik Hamilton was, zou ik na laatste ronde pitstop maken, en daar 5 seconden wachten, Eiinzzz!!11
RIPquote:Op zondag 16 april 2017 17:41 schreef RubenSosa het volgende:
Kom net thuis op welke positie zit maxie?
FTFYquote:
Hoop dat ze snel aanhaken met motor en chassis. Kan leuk worden Max die zich in de strijd gaat werpen.quote:Op zondag 16 april 2017 17:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het feit dat hij het Hamilton moeilijk maakte zullen ze wel ontkennen.
Tempo van Redbull is verrassend deze race, zo zonde van die remmen.
niet voor de toeschouwersquote:Op zondag 16 april 2017 17:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
vanuit het team is het natuurlijk wel strategisch slim
Max zit in pitboxquote:Op zondag 16 april 2017 17:41 schreef RubenSosa het volgende:
Op de bank in de pitbox.quote:Op zondag 16 april 2017 17:41 schreef RubenSosa het volgende:
Die komt straks vast toch wel in de problemen, HAM gaat dit alsnog winnen, let maar op.quote:
Bedankt Hans!quote:Op zondag 16 april 2017 17:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mag niet meer sinds Schumi dit deed. Moet bij de eerste pitstop ingelost worden als die komt anders wordt het na de race erbij geteld.
Van max bedoel je, ricciardo laat het in een ronde al liggen om zijn eigen race te verpesten.quote:Op zondag 16 april 2017 17:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het feit dat hij het Hamilton moeilijk maakte zullen ze wel ontkennen.
Tempo van Redbull is verrassend deze race, zo zonde van die remmen.
Max is Ajax aan het kijkenquote:Op zondag 16 april 2017 17:41 schreef RubenSosa het volgende:
You're welcome.quote:
Hoop dat hij door de tijdstraf net van vettel verliest.quote:Op zondag 16 april 2017 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die komt straks vast toch wel in de problemen, HAM gaat dit alsnog winnen, let maar op.
Denk het ook wel jaquote:Op zondag 16 april 2017 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die komt straks vast toch wel in de problemen, HAM gaat dit alsnog winnen, let maar op.
Verschil lijkt kleiner geworden. Leuk dit.quote:Op zondag 16 april 2017 17:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hoop dat ze snel aanhaken met motor en chassis. Kan leuk worden Max die zich in de strijd gaat werpen.
Hamilton en Vettelquote:Op zondag 16 april 2017 17:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Tijd voor weer een uitvaller of twee.
ik zeg bottas, hamilton, massa, kimi en vettelquote:Op zondag 16 april 2017 17:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Tijd voor weer een uitvaller of twee.
Mwah, begin was Bottas aan het klooien met z'n achterbanden en kon dus niet uitlopen. Denk dat er nog genoeg te doen is voor RB. Vettel zal nu aan het managen zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 17:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verschil lijkt kleiner geworden. Leuk dit.
Familie van Stroll.quote:Op zondag 16 april 2017 17:43 schreef THEFXR het volgende:
wie was die lekkere dochter naast die milf in de pitbox?
Vriendin van Lance.quote:Op zondag 16 april 2017 17:43 schreef raptorix het volgende:
Wie was die lekkere milf naast die dochter in de pitbox?
Hij zit al aan het paasbuffet.quote:Op zondag 16 april 2017 17:41 schreef RubenSosa het volgende:
Ericsson op oude bandenquote:Op zondag 16 april 2017 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Wehrlein laat Ericsson weer zijn hielen zien
neequote:Op zondag 16 april 2017 17:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Zit Raikkonen binnen 5 seconden van Hamilton?
Nee. 7quote:Op zondag 16 april 2017 17:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Zit Raikkonen binnen 5 seconden van Hamilton?
Net als in Le Mans, waar eckte mannen hun wagen zelf provisorisch fixten en terugbrachten.quote:Op zondag 16 april 2017 17:44 schreef MakkieR het volgende:
gewoon snel ff de remmen van Max fixen en dan opnieuw karren met die handel. Met alle uitvallers kom je zo maar weer in de punten lol
ah, tenminste iemand die iets leestquote:Op zondag 16 april 2017 17:43 schreef raptorix het volgende:
Wie was die lekkere milf naast die dochter in de pitbox?
Ahja, duidelijk in de herhaling.quote:
Die Honda motor is beter.quote:Op zondag 16 april 2017 17:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat moet hij geen Indy 500 gaan rijden.
Even er helemaal uit.quote:Op zondag 16 april 2017 17:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan moet hij geen Indy 500 gaan rijden.
never gonna happenquote:Op zondag 16 april 2017 17:48 schreef franklop het volgende:
Ham moet dus 11 seconden goedmaken in totaal
Alleen als het ze uitkomt.quote:Op zondag 16 april 2017 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
Ik dacht dat Mercedes niet aan teamorders deed?
Ongelofelijk. Hoe dan in godsnaam?quote:Op zondag 16 april 2017 17:49 schreef SnowOokami het volgende:
Best slecht trouwens... Bottas rijd op SS en Hamilton op S
Constructeurspunten zijn belangrijker. Bottas kan Vettel niet pakken, maar Hamilton misschien wel. Levert meer punten op.quote:Op zondag 16 april 2017 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
IN deze fase? Kom er maar gewoon voorbij.
Breaks are overheating zei de Bot. Kan meespelenquote:Op zondag 16 april 2017 17:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Hoe dan in godsnaam?
Stalorders net voor einde race != stalorders midden in de racequote:Op zondag 16 april 2017 17:50 schreef DeeBee het volgende:
En het goedpraten, het goedpraten van teamorders op Sky.Toen Ferrari dit deed 10 jaar terug was iedereen MAD...
Wel een goed teken dat Merc nu al denkt dit nodig te hebben...
Ja, dat is de redenquote:Op zondag 16 april 2017 17:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Constructeurspunten zijn belangrijker. Bottas kan Vettel niet pakken, maar Hamilton misschien wel. Levert meer punten op.
C4 weet 't niet zeker.quote:Op zondag 16 april 2017 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
Sky denkt dat Hamilton niet meer hoeft te stoppen, maar die moet echt nog wel een keer naar binnen
Hij wint niet door niet meer te stoppen denk ikquote:Op zondag 16 april 2017 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
Sky denkt dat Hamilton niet meer hoeft te stoppen, maar die moet echt nog wel een keer naar binnen
Ja, bijna.quote:Op zondag 16 april 2017 17:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Stalorders net voor einde race != stalorders midden in de race
Mag wel een keer gebeuren, tot nu toe heeft Verstappen alleen maar cadeautjes uitgedeeld aan Ricciardo.quote:Op zondag 16 april 2017 17:51 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil niemand horen piepen als Ric Ver eens voor moet laten gaan.
quote:
Haha.quote:Op zondag 16 april 2017 17:51 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil niemand horen piepen als Ric Ver eens voor moet laten gaan.
dan nog hoeft vettel maar 4.999 erachter te zittenquote:Op zondag 16 april 2017 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
Hij was er al dik en dik voorbij, dus nee.quote:Op zondag 16 april 2017 17:54 schreef potjecreme het volgende:
Stroll had ook echt beter in zijn spiegel mogen kijken en ruimte laten.
Vanavond, in bed.quote:
HAM loopt in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |