uhuh.quote:Op zondag 16 april 2017 21:33 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nee, doe het geheel belangeloos!
Grote broer helpt kleine broertje?quote:Op zondag 16 april 2017 21:33 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nee, doe het geheel belangeloos!
Ik zit niet in allianties neequote:Op zondag 16 april 2017 21:32 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Oh je zit niet in de alliantie? Dan herstel ik je schade kostenloos. En een bloemetje voor de vrouw.
Ja, het is toch een beetje de tuinkabouter van mijn imperium.quote:Op zondag 16 april 2017 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grote broer helpt kleine broertje?
Ik doe er gratis nieuwe plinten en een kratje Baron-Henk bij.quote:Op zondag 16 april 2017 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit niet in allianties neeIk wilde liever opties openhouden. Het is ook leuker als je grotere landen kan veroveren. Alleen nu zitten die bij elkaar.
Baron-pilsquote:Op zondag 16 april 2017 21:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik doe er gratis nieuwe plinten en een kratje Baron-Henk bij.
je mag toch alleen aanliggende landen aanvallen?quote:Op zondag 16 april 2017 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel humor hoe alles nu zo'n beetje bij mekaar gegroepeerd zitBob heeft 5 landen bij elkaar, Hovenier is bezig chef van de Balkan te worden, Alan zit in het oosten, Nattekat aan de middellandse zee en ik heb een groot deel van Oost-Europa in handen.
Ja, maar ook landen die een zeegrens met je delen. Bulgarije, Griekenland of Cyprus bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 april 2017 21:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
je mag toch alleen aanliggende landen aanvallen?
Yup, ik mag ook van bijv. Estland naar Montenegro varen omdat zee.quote:Op zondag 16 april 2017 21:59 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar ook landen die een zeegrens met je delen. Bulgarije, Griekenland of Cyprus bijvoorbeeld
Griekenland aanvallen is het meest kansloze dat er isquote:Op zondag 16 april 2017 21:27 schreef Alan_Bastard het volgende:
* Alan_Bastard valt Griekenland binnen.
Keer maar om.quote:
Afgeslagen.quote:Op zondag 16 april 2017 19:56 schreef ijs_beer het volgende:
* ijs_beer valt Katland aan
* Ijs_beer valt Vampyreland Aan
quote:
Al jullie manschappen worden levend gespietst op houten staken, ter ere van de geboortedag van Vlad The Impaler.quote:
Kanonnen brengen de Georgische schepen tot zinken!quote:
Taslandia kernproeven doetquote:Op zondag 16 april 2017 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kanonnen brengen de Georgische schepen tot zinken!
Oh kut. Jij was Georgië.quote:
Het land uit uitschot!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |