Done.quote:
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 16 april 2017 21:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Niet dat het nog leuk gaat worden.
Enige wat zou helpen als de alliantie valt.
quote:Op zondag 16 april 2017 21:23 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En gelijk geweldadig doen he
Geen eens een welkomsfeestje
Nee.quote:Op zondag 16 april 2017 21:22 schreef Alan_Bastard het volgende:
* Alan_Bastard valt Bulgarije binnen.
Ik pareer namens Nattekat.quote:Op zondag 16 april 2017 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
* Boblandia valt Slovenie en daarna het hele land binnen.
Mijn toevallig aanwezige raketschild pareert ook voor Georgië. Graag gedaan.quote:
Ja. hè. Pleurt op.quote:Op zondag 16 april 2017 21:27 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Mijn toevallig aanwezige raketschild pareert ook voor Georgië. Graag gedaan.
quote:Op zondag 16 april 2017 21:27 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik altijd via een stream kijkquote:Op zondag 16 april 2017 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon schijtziek van. Tyf eens op. Normaal ben je nooit zo snel in live-topics.
Jij zit in een alliantie met Georgië? Kick-ass naam?quote:Op zondag 16 april 2017 21:27 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Pareer namens Nattekat.quote:Op zondag 16 april 2017 21:27 schreef Alan_Bastard het volgende:
* Alan_Bastard valt Griekenland binnen.
In het geval dit een suggestieve aanval was wil ik hem nog graag even pareren. zo.quote:
Ja ho. wacht even. Niet nog een.quote:Op zondag 16 april 2017 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik altijd via een stream kijk
[..]
Jij zit in een alliantie met Georgië? Kick-ass naam?
Oh je zit niet in de alliantie? Dan herstel ik je schade kostenloos. En een bloemetje voor de vrouw.quote:Op zondag 16 april 2017 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben de enige die nog lief doet
Ik viel niet aan, stelde gewoon een vraagquote:
Nee, doe het geheel belangeloos!quote:Op zondag 16 april 2017 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik altijd via een stream kijk
[..]
Jij zit in een alliantie met Georgië? Kick-ass naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |