Dat mag toch nauwelijks een bezwaar zijn in deze razendsnelle tijden.quote:
Mwa. Er wonen hier niet zo veel mensen. En dat wat hier wel woont wil kinderen. Dus ja, dan houdt t opquote:Op zaterdag 15 april 2017 19:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat mag toch nauwelijks een bezwaar zijn in deze razendsnelle tijden.
Zij lijkt mij een aardige meid. En niet "onknap". Haar enige handicap is zo te lezen haar woonplaats. Dat vind ik best sneu. En het is niet voor mezelf maar voor een vriend.quote:
'Voor een vriend'quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zij lijkt mij een aardige meid. En niet "onknap". Haar enige handicap is zo te lezen haar woonplaats. Dat vind ik best sneu. En het is niet voor mezelf maar voor een vriend.
Haha.quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zij lijkt mij een aardige meid. En niet "onknap". Haar enige handicap is zo te lezen haar woonplaats. Dat vind ik best sneu. En het is niet voor mezelf maar voor een vriend.
Je solliciteert naar een pak slaagquote:Op zaterdag 15 april 2017 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wacht maar, over 10 jaar spreek ik je wel weer
Dan heeft ze de overgang al achter de rug.quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets honden.quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zie, die moedergenen zitten er wel in!
<insert xpompom's filmpje>quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Awww, je vindt het ook jammer dat de Kama Sutra beurs er niet meer is?
Beetje lang wel.quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:58 schreef Kaas- het volgende:
Is dit mokkeltje niet wat voor Boze Appel?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bier en tieten.quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:58 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat biertje moet op d'r hoofd staan.quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:58 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |