SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik denk dat er ook een nieuwe game van Bethesda Game Studios wordt aangekondigd. Geen TES6 maar een nieuwe IP.quote:Op zaterdag 29 april 2017 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stormlooptopic
Twee onbekende titels dus vooralsnog. Mogelijk The Evil Within 2 en Wolfenstein. Beide zijn in het verleden al eens voorbij gekomen in de geruchten.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stormlooptopic
Anyway, Bethesda heeft de volgende afbeelding rondgestuurd:
[ afbeelding ]
Met de klok mee, bovenaan beginnend:
Elder Scrolls
Doom
Quake
Under Construction
Fallout
Dishonored
Prey
Under Construction
Twee onbekende titels dus vooralsnog. Mogelijk The Evil Within 2 en Wolfenstein. Beide zijn in het verleden al eens voorbij gekomen in de geruchten.
De persconferentie van Bethesda vindt plaats op zondag 11 juni, na die van Microsoft. Dat wordt nachtwerk dus hier in Nederland.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:06 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook een nieuwe game van Bethesda Game Studios wordt aangekondigd. Geen TES6 maar een nieuwe IP.
Maar dat is geen sexy Twitch schema met planning van Twitch zelf, die ook rondom en na de presentaties genoeg coverage biedtquote:
Al dat gelul mogen ze houdenquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maar dat is geen sexy Twitch schema met planning van Twitch zelf, die ook rondom en na de presentaties genoeg coverage biedt
Stond al goed in het Twitch-overzichtquote:Op dinsdag 6 juni 2017 05:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Good news everyone! Bethesda start twee uur later pas, 6.00 uur voor ons dus. De bovenstaande tijd is de tijd waarop de deuren open gaan
Xbox 4Kquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:08 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de officiele naam van de Scorpio Xbox Two?
Daarnaast vooral nieuwe titels, want er is weinig waar ik op dit moment naar uitkijk eigenlijk
Zou me niet eens verbazenquote:
Microsoft Lumia boxquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazenAl kan Phil sexy beast Spencer toch wel iets beters bedenken?
Surface dan altijd nog,Lumia is dood.quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Surface dan altijd nog,Lumia is dood.
Verwijderd?quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het programma van Square Enix
https://twitter.com/SquareEnix/status/872569170130419712
Oh ja, EA trapt af dit jaar. Best toepasselijk wel, aftrappen, FIFA, etc.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:28 schreef DKUp het volgende:
Vanavond:
Sports
Battlefront 2
Hollywood sterren
NFS Payback
Ze maken een destiny achtige gamequote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:50 schreef Dutchguy het volgende:
Ik hoop toch wel op een nieuwe Bioware game vanavond. Ze hebben iets goed te maken.
Ik kijk de EA persco nooit zo aandachtig.. Zeker niet bij al die sport games die al hetzelfde zijn sinds 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:38 schreef Odaiba het volgende:
Ik verwacht niet veel van EA. De standaard jaarlijkse franchises
Zeker.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:24 schreef Fylax het volgende:
Is er op de frontpage weer een liveblog van elke persco?
Je kan SPORTEN en toch MET JE REET OP DE BANK, MURICA MURICAquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:02 schreef Zipportal het volgende:
3 kwart van Amerika is te dik. Lekker sport promoten.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:03 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Je kan SPORTEN en toch MET JE REET OP DE BANK, MURICA MURICA
twitter:STcom twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 21:05:22Ex-Top Gear presenter Richard Hammond in hospital after crash https://t.co/KT5I3BGWk1 https://t.co/3FjPQfzRpu reageer retweet
Hier nu ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Staat het niet op auto bij jou? beeld is gewoon scherp hier
EA snorretje.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Altijd al geweten dat Carmelo Anthony een dikke voetballer was
Vorig jaar was het zelfs niet zo erg... wtf is dit slechtquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:19 schreef EvilMarc het volgende:
Leuk om de hosts op alle commentary streams te zien gapen
Oja, nieuwe Bioware RPG in development. Ben benieuwd waarvoor ME aan de kant is gezet..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:21 schreef Friday12 het volgende:
Alleen Bioware kan dit nog redden denk ik
[..]
Moet het wel een rijke tata zijn als hij 'youtube maakt'quote:
Volgens mij hebben ze ook die makers overgenomen om wat NFS delen te maken. In ieder geval in het verleden, dunno wat ze nu met die studio doen.quote:
Keer wat anders, alleen niet realistisch om met 123 mph op een truck af te rijden en niet eens in de buurt komenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook die makers overgenomen om wat NFS delen te maken. In ieder geval in het verleden, dunno wat ze nu met die studio doen.
Een vol kruispunt inrammenquote:
Dat was echt de beste gamemodequote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Keer wat anders, alleen niet realistisch om met 123 mph op een truck af te rijden en niet eens in de buurt komen
[..]
Een vol kruispunt inrammen
Mooie tijden
Criterion Games bestaat nog steeds maar tegenwoordig maken ze Star Wars-spellen. Zie https://en.wikipedia.org/wiki/Criterion_Gamesquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook die makers overgenomen om wat NFS delen te maken. In ieder geval in het verleden, dunno wat ze nu met die studio doen.
Oosten is zwak.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zaza is weer te laat
je verwacht het niet
Sowieso EAquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:45 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Waarom niet op straat een potje voetballen?
In ieder geval dat het genre me al rond de 15 jaar niet meer interesseert. En dat EA daar geen verandering in brengt.quote:
Ah jouw interesse dus, duidelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
In ieder geval dat het genre me al rond de 15 jaar niet meer interesseert. En dat EA daar geen verandering in brengt.
Tijdens ubiconference lijkt mequote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer komt Assassins Creed van Ubi?
Eindelijk het enige nog waar ik naar benieuwd ben
Maandagquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:49 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Dat is morgen pas?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet doorgaan terwijl de Xbox-presentatie bezig is.
Nope.. Alles dat interessant was komt nogquote:Op zondag 11 juni 2017 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even nagelezen, maar ik heb niets gemist volgens mij?
Heb ff de teaser An Bioware bekeken en dat kan interessant worden. Die co-op game is wel erg on-EA ook.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nope.. Alles dat interessant was komt nog
Dat is ook het enige dat leuk was aan die persco.. ik ben niet zo van de sportgames maar dit was gewoon kutquote:Op zondag 11 juni 2017 01:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ff de teaser An Bioware bekeken en dat kan interessant worden. Die co-op game is wel erg on-EA ook.
Niet echt. Maar EA heeft al jaren geen sterke E3 presentatie. Of EA Play, whatever floats their boatquote:Op zondag 11 juni 2017 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even nagelezen, maar ik heb niets gemist volgens mij?
En 15 juli alweer een nieuwe, lijkt erop dat het de volgende grote SQ-titel moet worden na DQXIquote:
Ben benieuwd of er een release window wordt aangekondigd ( winter 2018 denk ik).quote:Op zondag 11 juni 2017 08:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Net te laat
[..]
En 15 juli alweer een nieuwe, lijkt erop dat het de volgende grote SQ-titel moet worden na DQXI
ben je toch te bang voorquote:Op zondag 11 juni 2017 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Evil Within 2 en Wolfenstein New Colossus lijken zekerheidjes voor de Bethesda conference.
volgend jaar komt ie.quote:Op zondag 11 juni 2017 08:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er een release window wordt aangekondigd ( winter 2018 denk ik).
Het ziet er goed uit maar wel anders speelbaar.
Bleek dus dat zijn autocue stuk wasquote:
Laatste vette was toen ze BF3 aankondigde. Dat was gewoon hoogtepunt na hoogtepunt. Daarna behoorlijk bergafwaarts gegaan ja.quote:Op zondag 11 juni 2017 06:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt. Maar EA heeft al jaren geen sterke E3 presentatie. Of EA Play, whatever floats their boat
quote:
Gamekings begint helaas steeds minder te worden. Had pas geleden ook een aflevering gezien van hun nieuwste seizoen, maar wat een bagger is dat geworden zeg. Merk je ook qua sponsors. Ze hebben bijna geen sponsors meer.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:19 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe opzet bij Gamekings is geen zak aan.
https://www.twitch.tv/gamekings
Vorig jaar waren er 3 op 1 avond en de eerst was idd 7 uurquote:Op zondag 11 juni 2017 21:20 schreef Qunix het volgende:
Jup, 23:00... Ik kijk morgen wel naar de herhaling
Was vroeger rond 19:00 meen ik (of iig eerder dan 23:00)...
Die premium zooi is echt triest... Zag ook langs komen dat je naar ze toe kon ofzo..Entree 40 euroquote:Op zondag 11 juni 2017 21:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hopelijk gaan ze failliet met hun Premium Zooi.
Ze hebben nog wel wat sponsorsquote:Op zondag 11 juni 2017 21:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gamekings begint helaas steeds minder te worden. Had pas geleden ook een aflevering gezien van hun nieuwste seizoen, maar wat een bagger is dat geworden zeg. Merk je ook qua sponsors. Ze hebben bijna geen sponsors meer.
Elke keer in dat premium journaal met een stralende kop, lopen schooien om geld. Lekker daarna een tripje naar Japan doen van al dat geld.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die premium zooi is echt triest... Zag ook langs komen dat je naar ze toe kon ofzo..Entree 40 euro
Nu lekker weer schooienquote:Op zondag 11 juni 2017 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Elke keer in dat premium journaal met een stralende kop, lopen schooien om geld. Lekker daarna een tripje naar Japan doen van al dat geld.
Premium content kan gewoon prima,maar Gamekings doet het op totaal de verkeerde manier.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hopelijk gaan ze failliet met hun Premium Zooi.
Het gaat erom hoe ze het doen... Als ze telkens vragen enzo of hints geven daar heb ik een tering hekel aanquote:Op zondag 11 juni 2017 22:01 schreef Cikx het volgende:
Ach laat gaan joh. Er zijn zoveel streamers die weet ik hoeveel geld binnen harken door middel van donaties. Ik zie het probleem niet zo.
En wat premium is is niet premiumwaardig.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Premium content kan gewoon prima,maar Gamekings doet het op totaal de verkeerde manier.
Ze hadden beter bij Giantbomb af moeten kijken.
Precies dat is een beetje het probleem.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En wat premium is is niet premiumwaardig.
Zit even te kijken, hoe oud zijn die gasten? 5 ofzo?quote:Op zondag 11 juni 2017 21:19 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe opzet bij Gamekings is geen zak aan.
https://www.twitch.tv/gamekings
In Amsterdam samen met JJquote:Op zondag 11 juni 2017 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zit even te kijken, hoe oud zijn die gasten? 5 ofzo?
En waar is Skategod?
Samen met JJ smeken om geld in een studioquote:Op zondag 11 juni 2017 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zit even te kijken, hoe oud zijn die gasten? 5 ofzo?
En waar is Skategod?
quote:
Was vroeger wel lachen op MTVquote:Op zondag 11 juni 2017 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samen met JJ smeken om geld in een studio
HO HO stop stop !!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het irritante is nog die anti-adblock video van GK. Zo triest.
zou er nog niet dood gevonden willen wordenquote:
Levend ook nietquote:Op zondag 11 juni 2017 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou er nog niet dood gevonden willen worden
Daar betaal je toch voor?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:27 schreef Jimbo het volgende:
wij hadden die gasten van gamekings ooit ingehuurd voor de zaak bij ons (gaming event dingetje)
die gasten vroegen gewoon 9k voor een paar uurtjes, en waren echt stipt op tijd binnen en direct na afloop opgetieft
Je werkt bij de Mediamarkt?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:27 schreef Jimbo het volgende:
wij hadden die gasten van gamekings ooit ingehuurd voor de zaak bij ons (gaming event dingetje)
die gasten vroegen gewoon 9k voor een paar uurtjes, en waren echt stipt op tijd binnen en direct na afloop opgetieft
In een parkquote:Op zondag 11 juni 2017 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou er nog niet dood gevonden willen worden
Peepal anders . 3 keer klikken is niet hun schuldquote:Op zondag 11 juni 2017 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
iDeal is een duivel. Alleen de 50 euro optie inbouwen, anders lukt het zogenaamd niet.
Daarom niet meer kijkenquote:Op zondag 11 juni 2017 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het irritante is nog die anti-adblock video van GK. Zo triest.
Nu 2 euro anders gaat er 87 cent naar PayPal. En blijft er niets van de 1 euro over.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Peepal anders . 3 keer klikken is niet hun schuld
Ja daar betaal je voor. Alleen vind ik het een groot verschil tussen mensen die rusting opbouwen,, rustig afbouwen en gewon relaxed in omgang zijn in plaats van 5 min van te voren komen en zo snel mogelijk weer weg willenquote:Op zondag 11 juni 2017 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Levend ook niet
[..]
Daar betaal je toch voor?
Nee, er zijn meer van zulke zaken in Nederlandquote:
Ja klopt, ik ouwehoerde maar watquote:Op zondag 11 juni 2017 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja daar betaal je voor. Alleen vind ik het een groot verschil tussen mensen die rusting opbouwen,, rustig afbouwen en gewon relaxed in omgang zijn in plaats van 5 min van te voren komen en zo snel mogelijk weer weg willen
Werkt gewoon niet relaxed zulke mensen
quote:
meh ik kom nooit meer op fok man, en zo wel zit ik in het ps4 topic.quote:
jammerquote:Op zondag 11 juni 2017 22:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh ik kom nooit meer op fok man, en zo wel zit ik in het ps4 topic.
Dat is echt een van de kutste reeksen in GAM.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh ik kom nooit meer op fok man, en zo wel zit ik in het ps4 topic.
Komt omdat jij er zoveel zitquote:Op zondag 11 juni 2017 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is echt een van de kutste reeksen in GAM.
Waar weleens een clip van Tupac tussen kwamquote:Op zondag 11 juni 2017 22:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Haha The Box ja. Man dat waren pas tijden.
Denk alleen dat het netwerk overbelast is daarquote:Op zondag 11 juni 2017 22:40 schreef Vault-Boy het volgende:
Moet wel zeggen dat het tof is dat ze dat livestreamen zo proberen.
Zag ze net een paar flinke burgers wegwerken andersquote:Op zondag 11 juni 2017 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gasten zijn zo zuinig, dat ze hun eigen stront nog opeten.
Dat kost daar niet zoveel.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag ze net een paar flinke burgers wegwerken anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |