Laatste vette was toen ze BF3 aankondigde. Dat was gewoon hoogtepunt na hoogtepunt. Daarna behoorlijk bergafwaarts gegaan ja.quote:Op zondag 11 juni 2017 06:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt. Maar EA heeft al jaren geen sterke E3 presentatie. Of EA Play, whatever floats their boat
quote:
Gamekings begint helaas steeds minder te worden. Had pas geleden ook een aflevering gezien van hun nieuwste seizoen, maar wat een bagger is dat geworden zeg. Merk je ook qua sponsors. Ze hebben bijna geen sponsors meer.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:19 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe opzet bij Gamekings is geen zak aan.
https://www.twitch.tv/gamekings
Vorig jaar waren er 3 op 1 avond en de eerst was idd 7 uurquote:Op zondag 11 juni 2017 21:20 schreef Qunix het volgende:
Jup, 23:00... Ik kijk morgen wel naar de herhaling
Was vroeger rond 19:00 meen ik (of iig eerder dan 23:00)...
Die premium zooi is echt triest... Zag ook langs komen dat je naar ze toe kon ofzo..Entree 40 euroquote:Op zondag 11 juni 2017 21:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hopelijk gaan ze failliet met hun Premium Zooi.
Ze hebben nog wel wat sponsorsquote:Op zondag 11 juni 2017 21:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gamekings begint helaas steeds minder te worden. Had pas geleden ook een aflevering gezien van hun nieuwste seizoen, maar wat een bagger is dat geworden zeg. Merk je ook qua sponsors. Ze hebben bijna geen sponsors meer.
Elke keer in dat premium journaal met een stralende kop, lopen schooien om geld. Lekker daarna een tripje naar Japan doen van al dat geld.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die premium zooi is echt triest... Zag ook langs komen dat je naar ze toe kon ofzo..Entree 40 euro
Nu lekker weer schooienquote:Op zondag 11 juni 2017 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Elke keer in dat premium journaal met een stralende kop, lopen schooien om geld. Lekker daarna een tripje naar Japan doen van al dat geld.
Premium content kan gewoon prima,maar Gamekings doet het op totaal de verkeerde manier.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hopelijk gaan ze failliet met hun Premium Zooi.
Het gaat erom hoe ze het doen... Als ze telkens vragen enzo of hints geven daar heb ik een tering hekel aanquote:Op zondag 11 juni 2017 22:01 schreef Cikx het volgende:
Ach laat gaan joh. Er zijn zoveel streamers die weet ik hoeveel geld binnen harken door middel van donaties. Ik zie het probleem niet zo.
En wat premium is is niet premiumwaardig.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Premium content kan gewoon prima,maar Gamekings doet het op totaal de verkeerde manier.
Ze hadden beter bij Giantbomb af moeten kijken.
Precies dat is een beetje het probleem.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En wat premium is is niet premiumwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |