Donderdagavond diende de zaak in Zeist, omdat Go Ahead Eagles zich niet kon vinden in het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van één duel schorsing.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee?
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)r-bij-straf-manu.htm
quote:
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)r-bij-straf-manu.htmquote:De hekkensluiter stapt niet naar de beroepscommissie. 'De stap naar de beroepscommissie heeft geen zin, aangezien je na dit vonnis van de tuchtcommissie automatisch het volgende duel geschorst bent', meldt Go Ahead Eagles.
Dat snap ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Hij loopt het heel rustig en.schuldbewust weg, verdacht.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de fuck is dit hands? Iemand?
quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij loopt het heel rustig en.schuldbewust weg, verdacht.
Kendrick Lamar is niet slecht idioot.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahahaha ze zijn nu die kendrick Lamar tot God te verheven bij DWDD en wat is dit slecht
Waarom was dat bij vilhenna dan niet zo?quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Vilhena kreeg niet tijdens de wedstrijd rood. Tenminste, ik heb die regel ook nog nooit gelezen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom was dat bij vilhenna dan niet zo?
Oww, zo. Ja dat kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vilhena kreeg niet tijdens de wedstrijd rood. Tenminste, ik heb die regel ook nog nooit gelezen.
Fijn Hans, dankje.quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:57 schreef JanCees het volgende:
IM DELETING YOU, YOUNG THUG!😭👋
██]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]] 10% complete.....
████]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]] 35% complete....
███████]]]]]]]]]]]]]]]] 60% complete....
███████████] 99% complete.....
🚫ERROR!🚫 💯True💯 bootygoons are irreplaceable 💖I could never delete you Thugger!💖 Send this to ten other 👪bootygoons👪 who give you 💦cummies💦 Or never get called ☁️bootygoon☁️ again❌❌😬😬❌❌ If you get 0 Back: no booty for you 🚫🚫👿 3 back: you're bute☁️💦 5 back: you're thugger's kitten😽👼💦 10+ back: Daddy😛😛💕💕💦👅👅
ƽaү so my self 💯 i say so 💯 👌НO0ОଠOOOOOОଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒ👌 💯 👌 💯 thats what im talking about right there right there ✔ some good👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats ✔ some good shit go౦ԁ sHit👌 👀👌👀👌 right👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀👌👌 👌НO0ОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 💯 👌👌Good shit go౦ԁ sHit👌👌 💯 👌👀👌👀👌👀👌👀 👀👌👌👌 👀 👀 👌👀👌👀👌👀👌👌Good shit go౦ԁ sHit👌👀👌👀👌👀👌👀👌👌 right✔there right✔there (chorus: ʳᶦᵍʰᵗ ᵗʰᵉʳᵉ) mMMMMᎷМ💯 👌👌Good shit go౦ԁ sHit👌👀👌👀👌👌Good shitf 💯 i say so 💯 i say so 💯 thats ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so 💯 thats what im talking about right there (chorus: ʳᶦᵍʰᵗ ᵗʰᵉʳᵉ) mMMMMᎷМ💯 👌👌 💯 i say so 💯 thats ✔ some good👌👌 thats what im talking about right there ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so 💯 i say so 💯 thats what im talking about right👌 thats ✔ some good shit so my self 💯 👀 👀 👀 👌 👀 👀 👀 👀👌 👀 👌👌 right👌 💯 thats what im talking about right👌👀👌👀 👀 👌 👀 👌👌shit go౦ԁ sHit👌👀👌 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒ👌Good shit go౦ԁ sHit👌 thats what im talking about right👌👌👌shit right there ✔✔if i do ƽaү so 💯 thats ✔ some good shit go౦ԁ sHit👌 thats ✔✔if i do ƽaү so 💯 👀 👌👌shit right👌 👌 💯 👌👌👌 👌👀 👌👀👌👀👌👌there👌👌 👌НO0ОଠଠOOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌👌 💯 👌👌there right there👌👀 good shitt right👌👌there right✔there ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so my self 💯 👌 👌👀👌👀👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats what im talking about right👌👀👌👌 💯 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌НO0ОଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 💯 👌 👌 👌 👀 👀 👀👌 thats ✔ some good👌👀 👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀👌👌Good shitshit go౦ԁ sHit👌👌there👌👀👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats what im talking about right👌👌 👀 good👌👌 👀 👀 👀👌 right there ✔✔quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij gaat het wel goed met JC.
Aha.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
ƽaү so my self 💯 i say so 💯 👌НO0ОଠOOOOOОଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒ👌 💯 👌 💯 thats what im talking about right there right there ✔ some good👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats ✔ some good shit go౦ԁ sHit👌 👀👌👀👌 right👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀👌👌 👌НO0ОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 💯 👌👌Good shit go౦ԁ sHit👌👌 💯 👌👀👌👀👌👀👌👀 👀👌👌👌 👀 👀 👌👀👌👀👌👀👌👌Good shit go౦ԁ sHit👌👀👌👀👌👀👌👀👌👌 right✔there right✔there (chorus: ʳᶦᵍʰᵗ ᵗʰᵉʳᵉ) mMMMMᎷМ💯 👌👌Good shit go౦ԁ sHit👌👀👌👀👌👌Good shitf 💯 i say so 💯 i say so 💯 thats ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so 💯 thats what im talking about right there (chorus: ʳᶦᵍʰᵗ ᵗʰᵉʳᵉ) mMMMMᎷМ💯 👌👌 💯 i say so 💯 thats ✔ some good👌👌 thats what im talking about right there ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so 💯 i say so 💯 thats what im talking about right👌 thats ✔ some good shit so my self 💯 👀 👀 👀 👌 👀 👀 👀 👀👌 👀 👌👌 right👌 💯 thats what im talking about right👌👀👌👀 👀 👌 👀 👌👌shit go౦ԁ sHit👌👀👌 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒ👌Good shit go౦ԁ sHit👌 thats what im talking about right👌👌👌shit right there ✔✔if i do ƽaү so 💯 thats ✔ some good shit go౦ԁ sHit👌 thats ✔✔if i do ƽaү so 💯 👀 👌👌shit right👌 👌 💯 👌👌👌 👌👀 👌👀👌👀👌👌there👌👌 👌НO0ОଠଠOOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌👌 💯 👌👌there right there👌👀 good shitt right👌👌there right✔there ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so my self 💯 👌 👌👀👌👀👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats what im talking about right👌👀👌👌 💯 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌НO0ОଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 💯 👌 👌 👌 👀 👀 👀👌 thats ✔ some good👌👀 👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀👌👌Good shitshit go౦ԁ sHit👌👌there👌👀👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats what im talking about right👌👌 👀 good👌👌 👀 👀 👀👌 right there ✔✔
Dit klinkt als een tekst van Kendrick lamarquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
ƽaү so my self 💯 i say so 💯 👌НO0ОଠOOOOOОଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒ👌 💯 👌 💯 thats what im talking about right there right there ✔ some good👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats ✔ some good shit go౦ԁ sHit👌 👀👌👀👌 right👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀👌👌 👌НO0ОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 💯 👌👌Good shit go౦ԁ sHit👌👌 💯 👌👀👌👀👌👀👌👀 👀👌👌👌 👀 👀 👌👀👌👀👌👀👌👌Good shit go౦ԁ sHit👌👀👌👀👌👀👌👀👌👌 right✔there right✔there (chorus: ʳᶦᵍʰᵗ ᵗʰᵉʳᵉ) mMMMMᎷМ💯 👌👌Good shit go౦ԁ sHit👌👀👌👀👌👌Good shitf 💯 i say so 💯 i say so 💯 thats ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so 💯 thats what im talking about right there (chorus: ʳᶦᵍʰᵗ ᵗʰᵉʳᵉ) mMMMMᎷМ💯 👌👌 💯 i say so 💯 thats ✔ some good👌👌 thats what im talking about right there ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so 💯 i say so 💯 thats what im talking about right👌 thats ✔ some good shit so my self 💯 👀 👀 👀 👌 👀 👀 👀 👀👌 👀 👌👌 right👌 💯 thats what im talking about right👌👀👌👀 👀 👌 👀 👌👌shit go౦ԁ sHit👌👀👌 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒ👌Good shit go౦ԁ sHit👌 thats what im talking about right👌👌👌shit right there ✔✔if i do ƽaү so 💯 thats ✔ some good shit go౦ԁ sHit👌 thats ✔✔if i do ƽaү so 💯 👀 👌👌shit right👌 👌 💯 👌👌👌 👌👀 👌👀👌👀👌👌there👌👌 👌НO0ОଠଠOOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌👌 💯 👌👌there right there👌👀 good shitt right👌👌there right✔there ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so my self 💯 👌 👌👀👌👀👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats what im talking about right👌👀👌👌 💯 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌НO0ОଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 💯 👌 👌 👌 👀 👀 👀👌 thats ✔ some good👌👀 👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀👌👌Good shitshit go౦ԁ sHit👌👌there👌👀👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats what im talking about right👌👌 👀 good👌👌 👀 👀 👀👌 right there ✔✔
Nee.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:06 schreef tong80 het volgende:
Niemand die me miste tijdens m'n ban ?
ONZ / Klein vraagje tussendoor........
Goeiemorgen.
[Intro]quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt als een tekst van Kendrick lamar
Een schizovreemd is nooit alleen. Je bent de woordvoerder ?quote:
Doe niet zo dom. Kendrick Lamar is een prima rapper, dat DWDD o verdreven doet maakt hem niet opeens slecht.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt als een tekst van Kendrick lamar
Leugenaar.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had zelf een ban, anders had ik je uiteraard wel gemist!
Dacht, ik ga effe posten op WijZijnVoetbal. Kreeg ik een ban wegens discriminatie. Ha ha ha.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had zelf een ban, anders had ik je uiteraard wel gemist!
Als je moeder klaarkomt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer gaat het luchtalarm, ouwe dibbes?
SuikerBrood is erger dan Dannyquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht, ik ga effe posten op WijZijnVoetbal. Kreeg ik een ban wegens discriminatie. Ha ha ha.
De fragmenten die ze lieten zien waren ook wel echt slecht hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Kendrick Lamar is een prima rapper, dat DWDD o verdreven doet maakt hem niet opeens slecht.
stom kind.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Al zal dat ook wel flink vertekenen in een kort fragment.
Schop hem de deur uit.quote:
Niet. Daar gaat echt niks gebeuren, al is de jaarlijkse ophef nu iets erger.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer gaat het luchtalarm, ouwe dibbes?
Mensen die ironie niet begrijpen. Ik schrijf Columns in Bommel. Had ik het over hangbejaarden die op de "leugenbank" zitten. De jeugd in de weg lopen. Het straatbeeld vervuilen. Maand geleden een woeste 80jarige aan de deur wat ik wel niet denk. We gingen als vrienden uit elkaar. Ha ha haquote:
Leer mij me binnen likken bij een lesbienne zei de dijk.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kwam binnen zonder kloppen.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen die ironie niet begrijpen. Ik schrijf Columns in Bommel. Had ik het over hangbejaarden die op de "leugenbank" zitten. De jeugd in de weg lopen. Het straatbeeld vervuilen. Maand geleden een woeste 80jarige aan de deur wat ik wel niet denk. We gingen als vrienden uit elkaar. Ha ha ha
Dacht dat jij dat zulke aardige jongens vond op WZV. Daar viel jij mij nog op aan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht, ik ga effe posten op WijZijnVoetbal. Kreeg ik een ban wegens discriminatie. Ha ha ha.
Het plaatselijke huis aan huis krantje wordt alleen nog maar door bejaarden gelezen. Waarschijnlijk is het 90% reclame en de rest nieuws uit de buurt en jouw column. Dat maakt je niet opeens columnist ofzo.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen die ironie niet begrijpen. Ik schrijf Columns in Bommel. Had ik het over hangbejaarden die op de "leugenbank" zitten. De jeugd in de weg lopen. Het straatbeeld vervuilen. Maand geleden een woeste 80jarige aan de deur wat ik wel niet denk. We gingen als vrienden uit elkaar. Ha ha ha
ik vind je wel sympathiek hoor Tongquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:27 schreef tong80 het volgende:
Het cynisme weer. De helden heb ik met hun kwaliteit echt 3 dagen gemist.
Nog een newbie afgezeken sukkels ?
Daarom mijn naamtopic voor je laatst. Voor Caland kan dat alleen maar in het keldertje. Maar daar heb ik geen toegang.quote:
Deze SC is door en door verrot.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:27 schreef tong80 het volgende:
Het cynisme weer. De helden heb ik met hun kwaliteit echt 3 dagen gemist.
Nog een newbie afgezeken sukkels ?
Don je mag altijd hier bier komen drinken hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:46 schreef DonRaja het volgende:
Dus, blijkbaar zijn alle AH's vandaag om 19:00 uur gesloten ivm Goede Vrijdag. Hoera voor de heidenen van Jumbo!
Een echte vriend weet dat Ron zoete rum drinkt en bier links laat liggenquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Don je mag altijd hier bier komen drinken hoor.
Een beste vriend weet dat hij Diplomatico drinktquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een echte vriend weet dat Ron zoete rum drinkt en bier links laat liggen
goede vlucht hoorquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik nu wat water, zo boarden. Vliegtuig was 20 min te vroeg hier. Dat is een goed teken.
Water, boarden en vliegtuig. Waar ga je heen, Guantanamo?quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik nu wat water, zo boarden. Vliegtuig was 20 min te vroeg hier. Dat is een goed teken.
Ze dragen er groen ipv oranje.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Water, boarden en vliegtuig. Waar ga je heen, Guantanamo?
Als ze het in bier gooien kan ik goed kwaad worden.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk alleen als ik ergens op een terras zit.
Woest.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ze het in bier gooien kan ik goed kwaad worden.
Zit je liever gangpad dan raam?quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk zeg
Ik zat naar NYC op 1d
D-GODEN
Ah, dan had je in elk geval veel beenruimte.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk zeg
Ik zat naar NYC op 1d
D-GODEN
Ja.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit je liever gangpad dan raam?
Het moet eigenlijk zit* zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, dan had je in elk geval veel beenruimte.
Hij moet nogquote:Op vrijdag 14 april 2017 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, dan had je in elk geval veel beenruimte.
hoe lang ben jequote:Op vrijdag 14 april 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Altijd gangpad ivm benen strekken etc.
En dan stoten ze tegen je been met het karretje.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
zit liever bij het raam.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Oh ok, dan ga je voldoende beenruimte hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het moet eigenlijk zit* zijn.
Want ik heb nog niet gevlogen
Boeien. Nu kun je rustig naar het toilet en spullen pakken zonder dat je iemand hoeft aan te spreken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan stoten ze tegen je been met het karretje.
Ik dacht ook een keer, jeej lekker bij het raam. Zat ik precies tussen 2 van die raampjes in en zag dus geen moer.quote:
Heb je nou al een zomerbestemming gevonden en geboekt?quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Boeien. Nu kun je rustig naar het toilet en spullen pakken zonder dat je iemand hoeft aan te spreken.
Ja, dat is fucked up ja.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht ook een keer, jeej lekker bij het raam. Zat ik precies tussen 2 van die raampjes in en zag dus geen moer.
Ja ik DM je even.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nou al een zomerbestemming gevonden en geboekt?
haags is kleinquote:Op vrijdag 14 april 2017 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laten we het maar op 'lang' houden.Ben iig langer dan Haags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |