Een schizovreemd is nooit alleen. Je bent de woordvoerder ?quote:
Doe niet zo dom. Kendrick Lamar is een prima rapper, dat DWDD o verdreven doet maakt hem niet opeens slecht.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt als een tekst van Kendrick lamar
Leugenaar.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had zelf een ban, anders had ik je uiteraard wel gemist!
Dacht, ik ga effe posten op WijZijnVoetbal. Kreeg ik een ban wegens discriminatie. Ha ha ha.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had zelf een ban, anders had ik je uiteraard wel gemist!
Als je moeder klaarkomt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer gaat het luchtalarm, ouwe dibbes?
SuikerBrood is erger dan Dannyquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht, ik ga effe posten op WijZijnVoetbal. Kreeg ik een ban wegens discriminatie. Ha ha ha.
De fragmenten die ze lieten zien waren ook wel echt slecht hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Kendrick Lamar is een prima rapper, dat DWDD o verdreven doet maakt hem niet opeens slecht.
stom kind.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Al zal dat ook wel flink vertekenen in een kort fragment.
Schop hem de deur uit.quote:
Niet. Daar gaat echt niks gebeuren, al is de jaarlijkse ophef nu iets erger.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer gaat het luchtalarm, ouwe dibbes?
Mensen die ironie niet begrijpen. Ik schrijf Columns in Bommel. Had ik het over hangbejaarden die op de "leugenbank" zitten. De jeugd in de weg lopen. Het straatbeeld vervuilen. Maand geleden een woeste 80jarige aan de deur wat ik wel niet denk. We gingen als vrienden uit elkaar. Ha ha haquote:
Leer mij me binnen likken bij een lesbienne zei de dijk.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kwam binnen zonder kloppen.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen die ironie niet begrijpen. Ik schrijf Columns in Bommel. Had ik het over hangbejaarden die op de "leugenbank" zitten. De jeugd in de weg lopen. Het straatbeeld vervuilen. Maand geleden een woeste 80jarige aan de deur wat ik wel niet denk. We gingen als vrienden uit elkaar. Ha ha ha
Dacht dat jij dat zulke aardige jongens vond op WZV. Daar viel jij mij nog op aan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht, ik ga effe posten op WijZijnVoetbal. Kreeg ik een ban wegens discriminatie. Ha ha ha.
Het plaatselijke huis aan huis krantje wordt alleen nog maar door bejaarden gelezen. Waarschijnlijk is het 90% reclame en de rest nieuws uit de buurt en jouw column. Dat maakt je niet opeens columnist ofzo.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen die ironie niet begrijpen. Ik schrijf Columns in Bommel. Had ik het over hangbejaarden die op de "leugenbank" zitten. De jeugd in de weg lopen. Het straatbeeld vervuilen. Maand geleden een woeste 80jarige aan de deur wat ik wel niet denk. We gingen als vrienden uit elkaar. Ha ha ha
ik vind je wel sympathiek hoor Tongquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:27 schreef tong80 het volgende:
Het cynisme weer. De helden heb ik met hun kwaliteit echt 3 dagen gemist.
Nog een newbie afgezeken sukkels ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |