Wat zijn wij toch voetbalkennersquote:
Ajax is oppermachtig in de SS Arenaquote:Op donderdag 13 april 2017 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Een Nederlandse ploeg die blonde Duitsers volledig afbluffen, gekkigheid.
EL-winst als ik de Ajacieden hier mag geloven.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:34 schreef Coco. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we in halve finale gaan komen!
ik ben een soort nostradamusquote:Op donderdag 13 april 2017 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch voetbalkenners
e hebt er alleen geen kut aan want ook dan worden we 3equote:Op donderdag 13 april 2017 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ricky - Genot
Uh, Feyenoord is dan kampioen.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
J
[..]
e hebt er alleen geen kut aan want ook dan worden we 3e
Met zo'n instelling word je altijd 3e.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
J
[..]
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
EL-winst als ik de Ajacieden hier mag geloven.
Studeer jij echt wiskunde?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
J
[..]
6 punten voor Ajaxquote:Op donderdag 13 april 2017 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ricky - Genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop