Same herequote:Op woensdag 19 april 2017 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Stiekem vind ik hem eigenlijk wel grappig. Hij is nu wel een hippie geworden he
Vrouwen:quote:Op woensdag 19 april 2017 19:41 schreef marcodej het volgende:
Waarom blijft men Jett aandacht geven?
quote:Op woensdag 19 april 2017 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Stiekem vind ik hem eigenlijk wel grappig. Hij is nu wel een hippie geworden he
quote:
Hij zit altijd onder de drugs en dat is vet cool xD xD xDquote:Op woensdag 19 april 2017 19:41 schreef marcodej het volgende:
Waarom blijft men Jett aandacht geven?
Nee van Armandquote:Op woensdag 19 april 2017 19:43 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk moet hij nu iets van de Beach Boys gaan zingen.
Ow wat is dat kapsel van Daphne. Zusje van Jett nu.
Wedden dat meer dan één seconde was?quote:Op woensdag 19 april 2017 19:47 schreef Karina het volgende:
Ja draai effe van elke nummer 1 seconde. Sjongejonge.
Ik heb er 1quote:Op woensdag 19 april 2017 19:47 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ook een platenspeler. Maar ik heb nog geen platen.
Bij wijze van spreken hequote:Op woensdag 19 april 2017 19:47 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Wedden dat meer dan één seconde was?
Ik heb 3 verhuisdozen vol met platen, maar geen platenspeler.quote:Op woensdag 19 april 2017 19:47 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ook een platenspeler. Maar ik heb nog geen platen.
Maakt die vetkuif een beetje goede platen?quote:Op woensdag 19 april 2017 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er 1En platen.
Kuch o.a. van Danny Vera
Ik vind van wel ja. Ga in oktober ook weer naar een concert van hem, in Paradiso.quote:Op woensdag 19 april 2017 19:48 schreef Vatta het volgende:
[..]
Maakt die vetkuif een beetje goede platen?
Ik vind dat nummertje bij VI al lang genoegquote:Op woensdag 19 april 2017 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Ga in oktober ook weer naar een concert van hem, in Paradiso.
Dat is niet representatief. Hij doet het ook leuk live.quote:Op woensdag 19 april 2017 19:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind dat nummertje bij VI al lang genoeg
Jett Hippie.quote:Op donderdag 20 april 2017 00:47 schreef richolio het volgende:
Jett Rebel was vanavond enigszins normaal!!!
Laat ik ook maar even hallo zeggen danquote:
Prettige uitzendingquote:Op donderdag 20 april 2017 19:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Laat ik ook maar even hallo zeggen dan
Dacht laat ik ook weer eens kijken, tis nie veel vrees ikquote:Op donderdag 20 april 2017 19:09 schreef Karina het volgende:
Hoi Joezi. Misschien dat ik straks even meekijk. Zit nog even wat anders te doen
Als het niks is moet je even gillen hoor.
Laatste tijd is het steeds niks. Eigenlijk is het steeds meer een soort van kunst- en muziekprogramma geworden. MAAK het dat dan...quote:Op donderdag 20 april 2017 19:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dacht laat ik ook weer eens kijken, tis nie veel vrees ik
was het een aardige jongenquote:Op donderdag 20 april 2017 19:04 schreef monkyyy het volgende:
Christiaan Triebert, daar heb ik mee in de klas gezeten
Aannames? Hoezo?quote:Op donderdag 20 april 2017 19:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is toch geen journalisme? Dit zit best vol met aannames...
Heel aardig. Wel wat druk.quote:
Leuke dingen....iig geen saaie praatdingen, beetje beeld erbijquote:
Lijkt me echt heel raar om te doen. Qua gevoel dan bedoel ik.quote:
ja ik zou ook op de tafel gaan leunen denk ikquote:Op donderdag 20 april 2017 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel raar om te doen. Qua gevoel dan bedoel ik.
Dit zijn herhalingen, genius.quote:
Het 'Lucky archief' introfilmpje had het wellicht kunnen verraden.quote:Op donderdag 20 april 2017 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja echt dom van mij dat ik niet alle lucky's ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |