De rest is nog niet gefinisht in een racequote:Op donderdag 13 april 2017 11:56 schreef Operc het volgende:
[..]
Tof.
Maar waarom staan er maar 18 coureurs in de stand?
Oh, das wel droevig.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De rest is nog niet gefinisht in een race
Je kunt het makkelijk of moeilijk doen.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:59 schreef Operc het volgende:
[..]
Oh, das wel droevig.(Hoe kan ik je OP een beetje fatsoenlijk in het topic plakken?)
Top, laat ik het aan hen over.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt het makkelijk of moeilijk doen.
De makkelijkste manier is wat ik al heb gedaan: even gerapporteerd dat een mod de OP moet fixen
De tweede manier is om zelf aan de slag te gaan en alle tags te veranderen.
Palmer wordt 8equote:Op donderdag 13 april 2017 12:05 schreef RingBewoner het volgende:
Wat wordt de verrassing van het weekend?
Hulkenberg & Grosjeanquote:Op donderdag 13 april 2017 12:05 schreef RingBewoner het volgende:
Zege Bottas.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:05 schreef RingBewoner het volgende:
Er zullen vast nieuwe dingetjes zijn. Echte update van RB is pas in Barca.quote:Op donderdag 13 april 2017 12:35 schreef Smoofie het volgende:
Komt RB/Renault al met kleine updates deze week of is het echt wachten op barca?
Daarom zou Palmer die 8e wordt juist de verrassing zijn, Hulk nietquote:
dat is geen verrassingquote:
MGU-K in Rusland toch?quote:Op donderdag 13 april 2017 12:35 schreef Smoofie het volgende:
Komt RB/Renault al met kleine updates deze week of is het echt wachten op barca?
Godverquote:
Dat zijn geen leuke grapjesquote:Op donderdag 13 april 2017 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Palmer op het podium dit weekend
geel? Blauwe jaquote:
Ja, ook van dat lelijke geel/zwart!quote:Op donderdag 13 april 2017 14:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
geel? Blauwe ja![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er zo nog ergens eentje liggen
Dat bestaat uit 1 persoon (en z'n vader..)quote:Op donderdag 13 april 2017 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ook van dat lelijke geel/zwart!
Speciaal laten maken natuurlijk, voor de Palmer Fanclub.
FTFYquote:Op donderdag 13 april 2017 14:35 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat bestaat uit 1 persoon (en z'n vader..)
Bocht 1: Kimi kogelt Vettel eraf en daardoor ramt Vettel Hamilton waardoor die zo draait dat Bottas uitwijkt en de muur raakt.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:55 schreef Gezicht het volgende:
Wat mij betreft zou het al een verrassing zijn als een ander team dan Mercedes/Ferrari op het podium komt trouwens.
Stroll startte ook in zn 1.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
30 minuten on-board footage van Canal+
https://vimeo.com/212972676/672e08864b
Edit: Goede vraag van Dekker, die standaard vragen maken een press conference zo boring (al moeten ze misschien gesteld worden).quote:
De enige boeiende vraag eigenlijkquote:Op donderdag 13 april 2017 15:23 schreef Floriz87 het volgende:
Edit: Goede vraag van Dekker, die standaard vragen maken een press conference zo boring (al moeten ze misschien gesteld worden).
quote:
*uberfixquote:Op donderdag 13 april 2017 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
TEvens:Alonso
Indy500
Button
Monaco
Heb even geen tijd om te kijken, wat vroeg hij?quote:Op donderdag 13 april 2017 15:23 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Stroll startte ook in zn 1.
[..]
Edit: Goede vraag van Dekker, die standaard vragen maken een press conference zo boring (al moeten ze misschien gesteld worden).
Q: (Louis Dekker – NOS.nl) A question for all three drivers. This is a back-to-back race. Can you explain a little bit not how heavy it is for you as drivers but for the team, logistically, physically, mentally?quote:Op donderdag 13 april 2017 18:19 schreef Operc het volgende:
[..]
Heb even geen tijd om te kijken, wat vroeg hij?
Meer van ditquote:Op donderdag 13 april 2017 13:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
30 minuten on-board footage van Canal+
https://vimeo.com/212972676/672e08864b
Geen idee of het al eerder genoemd is, maar ik vond de regie in de eerste 15 ronden dramatisch slecht. Gebeurde vanalles in de tijden en rangorde, maar je had geen idee waardoor. Spins vind ik best wel een must-show, niet alleen voor de rangorde, maar ook om de kwaliteiten van een rijder in te schatten. Dit zijn kostbare fouten (zie ook Bottas).quote:Op donderdag 13 april 2017 18:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Meer van dit
Die spins van de Hulk heb ik niet eens meegekregen
Ik weet niet of er iets veranderd is aan de regie maar wat jij benoemt viel me ook op inderdaad. Net zoals Lewis die finishte in China. Natuurlijk moet je dat laten zien, maar doe dan aub niet 20 sec. lang een juichende Lewis terwijl er nog volop gevochten wordt voor P3.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:09 schreef twiFight het volgende:
[..]
Geen idee of het al eerder genoemd is, maar ik vond de regie in de eerste 15 ronden dramatisch slecht. Gebeurde vanalles in de tijden en rangorde, maar je had geen idee waardoor. Spins vind ik best wel een must-show, niet alleen voor de rangorde, maar ook om de kwaliteiten van een rijder in te schatten. Dit zijn kostbare fouten (zie ook Bottas).
Mooi stukje tekst...quote:Op donderdag 13 april 2017 21:13 schreef potjecreme het volgende:
Max Verstappen does not lack for confidence. Just starting his third season in Formula 1, with one win under his belt, the 19-year-old Dutch Red Bull driver has no doubts about his ability.
Could he beat Lewis Hamilton in the same car, he is asked towards the end of a BBC Sport interview ahead of the Bahrain Grand Prix?
"Probably I will sound really arrogant, but for sure," Verstappen says.
http://www.bbc.com/sport/formula1/39595327
Dat was echt tenenkrommend slecht inderdaad.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik weet niet of er iets veranderd is aan de regie maar wat jij benoemt viel me ook op inderdaad. Net zoals Lewis die finishte in China. Natuurlijk moet je dat laten zien, maar doe dan aub niet 20 sec. lang een juichende Lewis terwijl er nog volop gevochten wordt voor P3.
Klopt, al hoeft het niet per definitie zo te zijn dat je in elke auto sneller bent dat Hamilton.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
Precies. Als je geen vertrouwen erin hebt dat je Hamilton niet in dezelfde auto zou kunnen verslaan heb je in de Formule 1 niets te zoeken
QFTquote:Op donderdag 13 april 2017 20:09 schreef twiFight het volgende:
[..]
Geen idee of het al eerder genoemd is, maar ik vond de regie in de eerste 15 ronden dramatisch slecht. Gebeurde vanalles in de tijden en rangorde, maar je had geen idee waardoor. Spins vind ik best wel een must-show, niet alleen voor de rangorde, maar ook om de kwaliteiten van een rijder in te schatten. Dit zijn kostbare fouten (zie ook Bottas).
Hoe is dit een bevestiging van je stelling?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, al hoeft het niet per definitie zo te zijn dat je in elke auto sneller bent dat Hamilton.
In een STR of RBR zou bijv. Max sneller kunnen zijn, terwijl Hamilton in een Mercedes sneller kan zijn. De ene auto kan de ene coureur beter liggen dan de andere coureur.
Zo zag je ook dat Ricciardo in de RBR Vettel naar huis reed.
Omdat ik Vettel een betere coureur vind dan Ricciardo.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoe is dit een bevestiging van je stelling?
Ik zou zeggen frustratie in plaats van motivatie want motivatie is er altijd wel.quote:Op vrijdag 14 april 2017 09:38 schreef sasquatsch het volgende:
Bij Vettel heb ik het idee dat het eerder motivatie is dan dat de auto hem wel of niet ligt. In een goede auto is hij goed, in een mindere auto minder.
Veel te veel schelden heeft er voor gezorgd dat ze niks konden en mochten uitzenden/openbaar maken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:03 schreef opgebaarde het volgende:
De radio transripts van China staan online op F1 Fanatic maar ik zie geen geklaag van Vettel. Ook niet toen hij lange tijd achter Kimi vast zat terwijl Kimi klaagde over de torque. huh
Ik weet niet op welk risico hij duidt, maar als het gaat over starten op SS lijkt me dat onzin. Dat is niet hetgene dat hem zover heeft gebracht.quote:VL Carlos Sainz Jnr Well done mate. We have taken six points in the bag. Not much more we could have done. Fantastic. Well done, mate.
VL Carlos Sainz Jnr Yes. Wow. Great race, guys. Sdometimes it’s worth taking a risk, eh? Haha.
VL Carlos Sainz Jnr Yeah super big-ball call, matre. Well doen moonshine.
VL Carlos Sainz Jnr Incredible also to fight with the Ferraris and the Red Bull at the beginning.
quote:
Volgens mij was dat meer iets dat Plooij tijdens de uitzending zei als grap, dan dat het echt zo was.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:05 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Veel te veel schelden heeft er voor gezorgd dat ze niks konden en mochten uitzenden/openbaar maken.
Volgens mij zijn die transscripts alleen van wat uitgezonden is, dus weet je het niet of het wel of niet zo was.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens mij was dat meer iets dat Plooij tijdens de uitzending zei als grap, dan dat het echt zo was.
Moonshine?quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:12 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk risico hij duidt, maar als het gaat over starten op SS lijkt me dat onzin. Dat is niet hetgene dat hem zover heeft gebracht.
Mensen hebben echt niet door dat dit een grap was?quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:05 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Veel te veel schelden heeft er voor gezorgd dat ze niks konden en mochten uitzenden/openbaar maken.
niet alles wordt uitgezonden hoor van de transcriptsquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die transscripts alleen van wat uitgezonden is, dus weet je het niet of het wel of niet zo was.
Zag het net voorbij komen, niet echt heel erg boeiend.quote:Op vrijdag 14 april 2017 12:55 schreef potjecreme het volgende:
Dat stukje over this guy! (vanaf 7:40)
En vechten met Ferrari en Redbull? Hij heeft een paar rondes lang dezelfde rondetijden gereden herinner ik me, dat was prima, maar een gevecht?quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:12 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk risico hij duidt, maar als het gaat over starten op SS lijkt me dat onzin. Dat is niet hetgene dat hem zover heeft gebracht.
gelukkig niet!quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had het idee dat FP1 al lang geweest was.
Er spettert wat enthousiasme van m'n scherm af.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Yup, gewoon houden zo.
Gut, hierna alleen nog Rusland en bij de volgende daarna ben ik al![]()
zo'n zin in
zo maar even wat dingen bestellen voor de ferkansie
twitter:SoyMotor twitterde op vrijdag 14-04-2017 om 13:14:14Detalle de la parafina en el Force India de Pérez https://t.co/hox3ih0ett #F1 #BahrainGP https://t.co/duiMV6GquS reageer retweet
Ja, dat had ik al een tijdje niet meer gepost geloof ikquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:13 schreef Beach het volgende:
Hey het schijnt dat je naar Barcelona gaat
Ga je dan Nederlands praten met Hulkenberg?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al een tijdje niet meer gepost geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga je dan Nederlands praten met Hulkenberg?
Jack Plooij stond pas ineens Nederlands met hem te praten jaquote:
Veel veiliger voor iedereenquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:28 schreef Ener-G het volgende:
Bij Stroll hebben ze uit voorzorg alvast de Safety car op zn stuur aangezet
Hij liep toen wel boos wegquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jack Plooij stond pas ineens Nederlands met hem te praten ja![]()
Deze was hier vast nog niet voorbij gekomen:quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:28 schreef Ener-G het volgende:
Bij Stroll hebben ze uit voorzorg alvast de Safety car op zn stuur aangezet
ik hoop dat vettel meer geluk heeft, anders zitten we dun in de Mercs uitdagersquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Kimi
Motorische problemen, dus niet veel rondjes in VT1
hij is na zijn loopje toch maar op de scooter gestapt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:40 schreef ondeugend het volgende:
Dat was een leuk plaatje geweest... Kimi op fiets met helm op in de woestijn
Ik ook, maar geen tablet in het bezit hier.quote:
Ik ga uit eten met de familie. Dus vanaf 1700 uur tot ik thuis ben moet ik internet vermijden.quote:
Ik heb sinds kort een sociaal leven MoBlo. Kan d'r ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
PRIORITEITEN, MENSEN!! PRIORITEITEN!
quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Sky zal er spoedig bekend gemaakt worden dat Sauber met Honda's gaat rijden.
Dit geloof ik nog.
Ook gaan er geruchten dat er vanaf Canada Mercedessen achterin de McLaren komen te zitten.
Dit geloof ik al niet meer
Verder zou Mercedes Honda gaan helpen met het op orde krijgen van de motor.
Wat een kwats
Bij Ziggo werd net veteld dat Sauber als tweede team in beeld is voor Honda motoren.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Sky zal er spoedig bekend gemaakt worden dat Sauber met Honda's gaat rijden.
Ook gaan er geruchten dat er vanaf Canada Mercedessen achterin de McLaren komen te zitten.
Ze hebben wel Ziggo, ik zet de tv gewoon aan denk ik, de rest zit toch niet in de voorkamer.quote:
Omdat ze dan in ieder geval nieuwe motoren krijgen. Nu rijden ze met motoren uit 2016.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:55 schreef Thommez het volgende:
Waarom zou Sauber naar Honda motoren switchen?
Dat laatste geloof ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Niet helemaal, want de ophangpunten zijn bewust hetzelfde voor alle motoren. Alleen zal de behuizing misschien wat anders moeten, waardoor dit invloed heeft op de aerodynamica van de auto.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bij Ziggo werd net veteld dat Sauber als tweede team in beeld is voor Honda motoren.
Halverwege het seizoen van motoren veranderen gaat echt niet gebeuren. Dan moet McLaren een nieuwe auto bouwen.
Deze vrouw weet!quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ze rijden toch al achteraanquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:55 schreef Thommez het volgende:
Waarom zou Sauber naar Honda motoren switchen?
twitter:redbullracing twitterde op vrijdag 14-04-2017 om 13:53:22SPY: The bar Kimi spotted may have been a mirage... #RBspy🕵️ #BahrainGP
https://t.co/WBLEaHg5p2 reageer retweet
quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:00 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:redbullracing twitterde op vrijdag 14-04-2017 om 13:53:22SPY: The bar Kimi spotted may have been a mirage... #RBspy🕵️ #BahrainGP https://t.co/WBLEaHg5p2 reageer retweet
Wat doet hij daar in vredesnaamquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:00 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:redbullracing twitterde op vrijdag 14-04-2017 om 13:53:22SPY: The bar Kimi spotted may have been a mirage... #RBspy🕵️ #BahrainGP https://t.co/WBLEaHg5p2 reageer retweet
Hulp van Mario Illien hebben ze al.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, de FIA zou ervan op de hoogte zijn en nog niet ingegrepen hebben. Zolang de Ferrari door de tests komt is er niets illegaals aan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:03 schreef sasquatsch het volgende:
Een ander gerucht is dat Ferrari een illegale vloer heeft die op sommige punten (tussen de meetpunten in) naar beneden buigt om zo een tunnel te creëren voor meer downforce. En ook een illegale achtervleugel die op hoge snelheid naar beneden buigt voor meer topsnelheid zonder downforce te verliezen.
quote:
Zat ook de luisteren maar het helpen was volgens mij juist ipv de switch.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
quote:
klopt, maar het is natuurlijk nog onduidelijk wat er waar van alles isquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:09 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Zat ook de luisteren maar het helpen was volgens mij juist ipv de switch.
De FIA is maar wat blij dat er een team Mercedes concurrentie geeft. En zolang er niemand gaat klagen is er waarschijnlijk niets aan de hand.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, de FIA zou ervan op de hoogte zijn en nog niet ingegrepen hebben. Zolang de Ferrari door de tests komt is er niets illegaals aan.
Dat het mogelijk niet de bedoeling is van de regels is een tweede.
KUT IK HAD MIJN PRIORITEITEN VERKEERD IK LAG TE SLAPEN EN WAS HELEMAAL VERGETEN VAN DE VT'S EN TOENSJUS BELDE DE MAKELAAR ME WAKKER NA EEN PAAR UUR SLAAP NA DE NACHTDIENST MET DE MEDEDELING GEFELICITEERD JE HEBT JE APPARTEMENT VERKOCHT EN TOEN GING IK JUICHEN EN KOFFIE DRINKEN EN OPSTAAN WANT IK KOS NIET MEER SLAPEN EN NU LEES IK DIT TOPIC EN REALISEER IK ME DAT DE PRIORITEITEN VERKEERD LAGEN HOPELIJK KAN JE ME VERGEVENquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
GODVERDOMME VOSSSSSSSS WAT MOET DAT NOU IK BEN NIET BOOS MAAR WEL TELEURGESTELDquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
KUT IK HAD MIJN PRIORITEITEN VERKEERD IK LAG TE SLAPEN EN WAS HELEMAAL VERGETEN VAN DE VT'S EN TOENSJUS BELDE DE MAKELAAR ME WAKKER NA EEN PAAR UUR SLAAP NA DE NACHTDIENST MET DE MEDEDELING GEFELICITEERD JE HEBT JE APPARTEMENT VERKOCHT EN TOEN GING IK JUICHEN EN KOFFIE DRINKEN EN OPSTAAN WANT IK KOS NIET MEER SLAPEN EN NU LEES IK DIT TOPIC EN REALISEER IK ME DAT DE PRIORITEITEN VERKEERD LAGEN HOPELIJK KAN JE ME VERGEVEN![]()
![]()
FUCK TELEURGESTELD IS NOG VEEL ERGER DAN BOOSquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GODVERDOMME VOSSSSSSSS WAT MOET DAT NOU IK BEN NIET BOOS MAAR WEL TELEURGESTELD
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
En gefeliciteerd met het verkopen van je huis.
quote:
De FIA paste destijds de testen wel aan met de flexibele voorvleugelquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De FIA is maar wat blij dat er een team Mercedes concurrentie geeft. En zolang er niemand gaat klagen is er waarschijnlijk niets aan de hand.
Maar de FIA kan zomaar de testen aanpassen waardoor Ferrari de vloer en de ophanging van de achtervleugel moet aanpassen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
KUT IK HAD MIJN PRIORITEITEN VERKEERD IK LAG TE SLAPEN EN WAS HELEMAAL VERGETEN VAN DE VT'S EN TOENSJUS BELDE DE MAKELAAR ME WAKKER NA EEN PAAR UUR SLAAP NA DE NACHTDIENST MET DE MEDEDELING GEFELICITEERD JE HEBT JE APPARTEMENT VERKOCHT EN TOEN GING IK JUICHEN EN KOFFIE DRINKEN EN OPSTAAN WANT IK KOS NIET MEER SLAPEN EN NU LEES IK DIT TOPIC EN REALISEER IK ME DAT DE PRIORITEITEN VERKEERD LAGEN HOPELIJK KAN JE ME VERGEVEN![]()
![]()
Je kan d'r maar vanaf wezen. Da's ook wat waard.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:15 schreef Geralt het volgende:
Whoopwhoop. Binnen een week verkocht. wel met 41.500 restschuld, maar hey, verkocht is verkocht
Weet je wel hoeveel nootjes en bier dat dat is?quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:15 schreef Geralt het volgende:
Whoopwhoop. Binnen een week verkocht. wel met 41.500 restschuld, maar hey, verkocht is verkocht
Binnen een week verkocht, dan moet je je afvragen of je niet te weinig vroegquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:15 schreef Geralt het volgende:
Jup, ik woonde hier al vanaf toen ik nog midden 20 was en inmiddels alweer bijna 6 jaar samen met Brennie dus we vonden het nu toch echt wel tijd worden om een huis te kopen en te vertrekken uit dit appartementje. Koopakte voor ons nieuwe huis is ook reeds getekend van de week.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kan d'r maar vanaf wezen. Da's ook wat waard.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel nootjes en bier dat dat is?
Is het een bejaardenflatje geworden?quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jup, ik woonde hier al vanaf toen ik nog midden 20 was en inmiddels alweer bijna 6 jaar samen met Brennie dus we vonden het nu toch echt wel tijd worden om een huis te kopen en te vertrekken uit dit appartementje. Koopakte voor ons nieuwe huis is ook reeds getekend van de week.
Sorry voor de offtopic
Gefeliciteerd met je nieuwe huis dan maar.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jup, ik woonde hier al vanaf toen ik nog midden 20 was en inmiddels alweer bijna 6 jaar samen met Brennie dus we vonden het nu toch echt wel tijd worden om een huis te kopen en te vertrekken uit dit appartementje. Koopakte voor ons nieuwe huis is ook reeds getekend van de week.
Sorry voor de offtopic
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sorry voor de offtopic
Gefeliciteerd ouwe homoquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sorry voor de offtopic
Steeds als je dit zegt moet ik aan Bernie denkenquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jup, ik woonde hier al vanaf toen ik nog midden 20 was en inmiddels alweer bijna 6 jaar samen met Brennie [...]
Sorry voor de offtopic
Die ouwe knar is dit weekend weer eens in de paddock te vindenquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:21 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Steeds als je dit zegt moet ik aan Bernie denken.
Hoe laat is FP2? Ik ben het met al die hectiek en nachtdiensten van de week even helemaal kwijtquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
Zo eerst maar even hardlopen als de FP voorbij is, en dan ruim op tijd weer klaar zitten voor FP2
En die voorvleugel buigt ook nog steeds mee op de hogere snelheden...quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:03 schreef sasquatsch het volgende:
Een ander gerucht is dat Ferrari een illegale vloer heeft die op sommige punten (tussen de meetpunten in) naar beneden buigt om zo een tunnel te creëren voor meer downforce. En ook een illegale achtervleugel die op hoge snelheid naar beneden buigt voor meer topsnelheid zonder downforce te verliezen.
5 uur jullie tijd geloof ik..quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe laat is FP2? Ik ben het met al die hectiek en nachtdiensten van de week even helemaal kwijt
17.00quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe laat is FP2? Ik ben het met al die hectiek en nachtdiensten van de week even helemaal kwijt
Thanksquote:
Dit is het eerste wat ik daarvan lees. Bron van de geruchten?quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:03 schreef sasquatsch het volgende:
1 geloof ik best, 2 en 3 zijn wel erg sterk...quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
Nee toch?quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik daarvan lees. Bron van de geruchten?
Als ik RB was zou ik het aanslingeren; Ferrari heeft hun ook gekloot.
Waarom zou Mercedes Honda helpen om de motoren op orde te krijgen als ze vanaf Canada toch vervangen zouden worden door Mercedesmotoren?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
http://www.auto-motor-und(...)F1+%28Englisch%29%29quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik daarvan lees. Bron van de geruchten?
Als ik RB was zou ik het aanslingeren; Ferrari heeft hun ook gekloot.
Die laatste twee lijken of of te zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom zou Mercedes Honda helpen om de motoren op orde te krijgen als ze vanaf Canada toch vervangen zouden worden door Mercedesmotoren?
En wie vangt de financiële klap op van het wegvallen van Honda?quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom zou Mercedes Honda helpen om de motoren op orde te krijgen als ze vanaf Canada toch vervangen zouden worden door Mercedesmotoren?
Ik dacht al, dit heeft The Judge 13 niet zelf uitgevonden.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:28 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.auto-motor-und(...)F1+%28Englisch%29%29
Niemand. Zou tijdelijk zijn om voorin mee te kunnen doen totdat Honda de motoren op orde heeft.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En wie vangt de financiële klap op van het wegvallen van Honda?
Die wachten met trappen tot het afkoelt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:30 schreef Geralt het volgende:
Hoezo staan de Mercs zover down the grid? Hebben die weinig gereden of wat?
Dat zou wel een bijzondere deal zijn danquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niemand. Zou tijdelijk zijn om voorin mee te kunnen doen totdat Honda de motoren op orde heeft.
Mijn moeder wilde gourmetten eerste paasdag. Bitch plsquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
IS ZE WEL HELEMAAL LEKKER?????quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde gourmetten eerste paasdag. Bitch pls
Alleen lange runs geloof ik.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:30 schreef Geralt het volgende:
Hoezo staan de Mercs zover down the grid? Hebben die weinig gereden of wat?
Stuur dat mens een doosje eieren op ja.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde gourmetten eerste paasdag. Bitch pls
We gaan er nu paasbrunchen hoorquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Stuur dat mens een doosje eieren op ja.
er gewoon niet aan mee doenquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Niet in hetzelfde land als je familie wonen op feestdagen![]()
Zeker met Pasen niet neequote:
Verdraaid veel flitspalen daarquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:00 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:redbullracing twitterde op vrijdag 14-04-2017 om 13:53:22SPY: The bar Kimi spotted may have been a mirage... #RBspy🕵️ #BahrainGP [ afbeelding ]https://t.co/WBLEaHg5p2 reageer retweet
Maar toch lijkt het me niet logisch aangezien Honda zelf al met updates zou komen binnenkort:quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niemand. Zou tijdelijk zijn om voorin mee te kunnen doen totdat Honda de motoren op orde heeft.
En ik meen dat ze voor Rusland ook al wat op de planning hebben staan, dus dan is het helemaal krom om de halve wagen om te bouwen voor een paar GP's.quote:Honda is working on an update package for the engine, which Hasegawa hopes to implement by May's Spanish GP at Barcelona.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
![]()
Daarom geloof ik het ook niet meer. Zeker niet nu Mario Illien bezig is voor Honda en ze na de zomerstop met een grote update willen komen die ze verder naar voren moet brengen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Maar toch lijkt het me niet logisch aangezien Honda zelf al met updates zou komen binnenkort:
[..]
En ik meen dat ze voor Rusland ook al wat op de planning hebben staan, dus dan is het helemaal krom om de halve wagen om te bouwen voor een paar GP's.
Wat heb je al een tijdje niet meer gepost?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al een tijdje niet meer gepost geloof ik![]()
motorbloempje leeft hier dus dat kan nietquote:Op vrijdag 14 april 2017 15:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat heb je al een tijdje niet meer gepost?
Dat Hulkenberg Nederlands spreekt?quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat heb je al een tijdje niet meer gepost?
Op het moment hoor je Ben Edwards en Karun Chandhokquote:Op vrijdag 14 april 2017 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is DC één van de commentators? /noobvraag
Oke, ik dacht DC te horenquote:Op vrijdag 14 april 2017 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op het moment hoor je Ben Edwards en Karun Chandhok
Ik dacht net echt precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:27 schreef Gezicht het volgende:
Vind het wel frappant dat de staart van de stier nog steeds niet verder loopt op de sharkfin van de RB. Heeft dat een bepaalde reden?
Zekers. Mooie 2 kapper gekocht van 160 vierkante meter.quote:
Ja, Horner vindt het lelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:27 schreef Gezicht het volgende:
Vind het wel frappant dat de staart van de stier nog steeds niet verder loopt op de sharkfin van de RB. Heeft dat een bepaalde reden?
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 14 april 2017 17:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zekers. Mooie 2 kapper gekocht van 160 vierkante meter.
Was het Palmer?quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
Die Renault reed wel gevaarlijk in de weg bij Hamilton ...
Serieus?quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
De T-wing van Bottas viel eraf.
Verbieden bij Mercedes dat ding
Zeg.... Nederlandsch sprekende coureurs geen klapharken noemen he!quote:
Komen in Spanje extra testen voor om de sterkte en flexibiliteit te testen las ik vorige week. Ook can de haaienvin.quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
De T-wing van Bottas viel eraf.
Verbieden bij Mercedes dat ding
Huh, dat hoorde ik iets van een minuut eerder al op de boordradioquote:
Max 0,9 seconden achter zijn teamgenoot, dus het mag, omdat hij er ook niets van baktquote:Op vrijdag 14 april 2017 17:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg.... Nederlandsch sprekende coureurs geen klapharken noemen he!
Dat was gewoon een kutlap.quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max 0,9 seconden achter zijn teamgenoot, dus het mag, omdat hij er ook niets van bakt
Raar woord!quote:
hij deed het wel handig door op de Neutraalknop op zijn bolide te drukken en uiteindelijk zelfs nog de pits te halenquote:
Leek eerder een Electronisch probleem.quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Niet eens bij stilgestaan![]()
![]()
Ferrari heeft het moeilijk met de hogere temperaturen?
Hoezo raar woord? Jij hebt er ook gewoon een paar hoorquote:
Thx,quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hulk reed in de weg en Hamilton moest er zeer wijd omheen en raakte daardoor van de baan.
Bieflappen, runderlappen en kutlappenquote:Op vrijdag 14 april 2017 17:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo raar woord? Jij hebt er ook gewoon een paar hoor
quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:58 schreef Klummie het volgende:
[..]
Bieflappen, runderlappen en kutlappen
Ze hadden volgens mij voor RIC een goede set-up gevonden, dus kijken of dat voor Max ook werkt, denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:01 schreef Hanschje het volgende:
[..]
Wordt ook veel gesleuteld, andere vloer.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:03 schreef Pino112 het volgende:
VodafoneZiggo-genot. Gratis Ziggo Sport Totaal, dus eindelijk FPs kijken
Mag ik dat ook?quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:03 schreef Pino112 het volgende:
VodafoneZiggo-genot. Gratis Ziggo Sport Totaal, dus eindelijk FPs kijken
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik dat ook?
Ben nu al twee dagen met Kodi aan het kloten
Ik mag nietquote:Op vrijdag 14 april 2017 18:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/
Moet je aan de voorwaarden voldoen, RED abo bijv
Maakt het wel aantrekkelijk om naar Vodafone over te stappen...quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/
Moet je aan de voorwaarden voldoen, RED abo bijv
Tsss, amateurquote:Op vrijdag 14 april 2017 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
VER is dus over die Twing gereden, schade
Per VT3 verbieden dan maar?quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Dat zo'n Twing blijkbaar zoveel schade kan veroorzaken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Presentator leest hier mee geloof ikquote:Op vrijdag 14 april 2017 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Wolff kan Delta Lloyd bellen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat nu de baan opquote:
Zijn met de onderkant bezig. Gok dat de kans klein is dat 'ie nog naar buiten gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:15 schreef Razor21 het volgende:
Wat is de status van zijn auto op dit moment? Ligt deze helemaal uit elkaar? Hopelijk kan hij zo nog de baan op.
Daar is Maxquote:Op vrijdag 14 april 2017 18:15 schreef Razor21 het volgende:
Wat is de status van zijn auto op dit moment? Ligt deze helemaal uit elkaar? Hopelijk kan hij zo nog de baan op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |