abonnement Unibet Coolblue
pi_170282186
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:28 schreef ems. het volgende:

[..]

En PVV doet precies hetzelfde maar daar ben je opvallend stil over en als ernaar gevraagd wordt kom je met bovenstaande onzin. Dat is niet erg netjes, Anne Fleur. Leg nou eens uit waarom het (verzonnen) cordon sanitaire van de VVD stommer is dan dat van de PVV zelf?
Stop nu eens met die gebruikelijke en zo voorspelbare linkse leugentjes.

Een partij kan in zijn eentje natuurlijk geen cordon sanitair inzetten als de andere concurrent volgens de peilingen de grootste kan worden.

Het bestaande ondemocratische cordon sanitair jegens de PVV (ingesteld door Mark Rutte die daarmee zijn politieke lijf wilde redden) werd overgenomen door dezelfde clan van zittende middenpartijen.

Het is zoals het is. Waarom dit gegeven blijven ontkennen?
  maandag 17 april 2017 @ 12:33:07 #102
56724 Wombcat
rent wiel
pi_170282210
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Stop nu eens met die gebruikelijke en zo voorspelbare linkse leugentjes.

Een partij kan in zijn eentje natuurlijk geen cordon sanitair inzetten als de andere concurrent volgens de peilingen de grootste kan worden.

Het bestaande ondemocratische cordon sanitair jegens de PVV (ingesteld door Mark Rutte die daarmee zijn politieke lijf wilde redden) werd overgenomen door dezelfde clan van zittende middenpartijen.

Het is zoals het is. Waarom dit gegeven blijven ontkennen?
Welke middenpartijen volgden Rutte dan?
Het CDA zegt al jarenlang (sinds Buma partijleider is) dat ze niet met de PVV willen regeren. D66 wil ook niet (overigens wil Wilders ook niet met D66 en zou het uberhaupt bizar zijn als die twee met elkaar gaan regeren).
Welke middenpartijen heb je nog meer dan?
PVDA? Nogal obvious dat die niet met de PVV willen regeren.
GL? Laat me niet lachen. (geen middenpartij, en alsof Wilders met GL zou willen regeren).
CU? Die liggen ook mijlenver van de PVV.
in a crowd you lose humanity
pi_170282278
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:33 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Welke middenpartijen volgden Rutte dan?
Het CDA zegt al jarenlang (sinds Buma partijleider is) dat ze niet met de PVV willen regeren. D66 wil ook niet (overigens wil Wilders ook niet met D66 en zou het uberhaupt bizar zijn als die twee met elkaar gaan regeren).
Welke middenpartijen heb je nog meer dan?
PVDA? Nogal obvious dat die niet met de PVV willen regeren.
GL? Laat me niet lachen. (geen middenpartij, en alsof Wilders met GL zou willen regeren).
CU? Die liggen ook mijlenver van de PVV.
Dit is wat het FvD bedoeld met kartelpolitiek. Zittende middenpartijen die koste wat kost buitenstaanders eruit proberen te houden. Dat is natuurlijk geen eerlijke democratie.

Als je vervolgens ook nog een ondemocratisch cordon sanitair als instrument moet gaan inzetten. Tja, het heeft de PVV niet belemmerd de tweede partij van Nederland te worden. Het dwingt Rutte tot een coalitie met GL. Dit is natuurlijk de zotheid ten top.
pi_170282281
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Stop nu eens met die gebruikelijke en zo voorspelbare linkse leugentjes.
Stop nu eens met fantaseren dat iedereen die je op je dommigheden wijst links is :)
quote:
Een partij kan in zijn eentje natuurlijk geen cordon sanitair inzetten als de andere concurrent volgens de peilingen de grootste kan worden.
Misschien had Wilders dat zich moeten realiseren voordat hij zichzelf buitenspel had gezet door te denken dat hij in die positie was _O-
quote:
Het bestaande ondemocratische cordon sanitair jegens de PVV (ingesteld door Mark Rutte die daarmee zijn politieke lijf wilde redden) werd overgenomen door dezelfde clan van zittende middenpartijen.
Misschien als de PVV zich zelf er niet schuldig aan had gemaakt dat het anders was gelopen. Maarja, het was sowieso doodeenvoudig voor de PVV om mee te regeren. Helaas was Wilders te simpel om te beseffen hoe dat aan te pakken. Eigenlijk is het lachwekkend dat je zo idolaat bent van een zeer incompetente politicus.
quote:
Het is zoals het is. Waarom dit gegeven blijven ontkennen?
Omdat je liegt en duidelijk hysterisch bent geworden na het grote verlies. Het is belangrijk dat je de waarheid onder ogen gaat zien, Anne Fleur.
Conscience do cost.
  maandag 17 april 2017 @ 12:37:12 #105
56724 Wombcat
rent wiel
pi_170282303
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dit is wat het FvD bedoeld met kartelpolitiek. Zittende middenpartijen die koste wat kost buitenstaanders eruit proberen te houden. Dat is natuurlijk geen eerlijke democratie.

Als je vervolgens ook nog een ondemocratisch cordon sanitair als instrument moet gaan inzetten. Tja, het heeft de PVV niet belemmerd de tweede partij van Nederland te worden. Het dwingt Rutte tot een coalitie met GL. Dit is natuurlijk de zotheid ten top.
Met andere woorden: jij vindt dat de PVV een coalitie zou moeten willen met GL, D66 en PVDA?
in a crowd you lose humanity
pi_170282347
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dit is wat het FvD bedoeld met kartelpolitiek. Zittende middenpartijen die koste wat kost buitenstaanders eruit proberen te houden. Dat is natuurlijk geen eerlijke democratie.

Als je vervolgens ook nog een ondemocratisch cordon sanitair als instrument moet gaan inzetten. Tja, het heeft de PVV niet belemmerd de tweede partij van Nederland te worden. Het dwingt Rutte tot een coalitie met GL. Dit is natuurlijk de zotheid ten top.
En de PVV die allerlei partijen uitsluit is dan wel democratisch?
  maandag 17 april 2017 @ 12:40:05 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170282374
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Met andere woorden: jij vindt dat de PVV een coalitie zou moeten willen met GL, D66 en PVDA?
Het maakt hem niks uit zolang de burger maar de PVV agenda door zijn strot krijgt geduwd
pi_170282426
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Stop nu eens met fantaseren dat iedereen die je op je dommigheden wijst links is :)

[..]

Misschien had Wilders dat zich moeten realiseren voordat hij zichzelf buitenspel had gezet door te denken dat hij in die positie was _O-

[..]

Misschien als de PVV zich zelf er niet schuldig aan had gemaakt dat het anders was gelopen. Maarja, het was sowieso doodeenvoudig voor de PVV om mee te regeren. Helaas was Wilders te simpel om te beseffen hoe dat aan te pakken. Eigenlijk is het lachwekkend dat je zo idolaat bent van een zeer incompetente politicus.

[..]

Omdat je liegt en duidelijk hysterisch bent geworden na het grote verlies. Het is belangrijk dat je de waarheid onder ogen gaat zien, Anne Fleur.
Het herhalen van dezelfde linkse onzin wint echt niet aan overtuigingskracht.

Ten eerste heeft de PVV verifieerbaar gewonnen en niet verloren. Ze zijn opgeklommen tot de tweede partij van Nederland die nu door een ondemocratisch ingesteld cordon sanitair buiten de coalitieonderhandelingen wordt gehouden. Dat is dus niet aan de PVV te wijten maar aan de zittende kartelpolitiek die de democratische spelregels hebben overtreden. Nederland is sinds de laatste verkiezingen geen echte democratie meer.
  maandag 17 april 2017 @ 12:44:18 #109
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170282463
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nederland is sinds de laatste verkiezingen geen echte democratie meer. Een groot deel van de Nederlandse bevolking erkent niet deze niet legitiem gekozen minister-president Mark Rutte.
:D pure komedie, wederom. Overweeg een stand-up show ergens, je bent té hilarisch voor alleen dit forum.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 17 april 2017 @ 12:46:28 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170282515
In welke spelregels staat eigenlijk dat je geen cordon sanitair mag opwerpen?
pi_170282551
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 12:44 schreef Perrin het volgende:

[..]

:D pure komedie, wederom. Overweeg een stand-up show ergens, je bent ts hilarisch voor allewn dit forum.
Ach, dit soort krampachtige inhoudsloze reacties zijn veelzeggend. Vooral niet op de inhoud ingaan en jezelf verzwakken tot het spelen op de persoon.

Ik schrijf er geen letter minder om en ik blijf opschrijven wat ik vind. Dus je kunt digitaal jammerklagen tot je een ons weegt. Het gaat niet gebeuren. :')
pi_170282557
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het herhalen van dezelfde linkse onzin wint echt niet aan overtuigingskracht.
Het herhalen dat andere meningen links zijn maakt ze nog niet links. Sowieso kinderachtig, dat hele links/rechts gedoe. Hoog tijd dat je ook daar overheen groeit.
quote:
Ten eerste heeft de PVV verifieerbaar gewonnen en niet verloren. Ze zijn opgeklommen tot de tweede partij van Nederland
En ze hebben vrijwel exact evenveel macht als ervoor _O- Ze hebben misschien meer zetels maar door een oerdom politiek spel staan ze alsnog aan de zijlijnen. Dat is inderdaad hoe verliezen eruit ziet. Misschien nog wel meer dan als ze zetels hadden verloren.
quote:
die nu door een ondemocratisch ingesteld cordon sanitair buiten de coalitieonderhandelingen wordt gehouden.
Dit is dus een leugentje van iemand in de ontkenningsfase.
quote:
Dat is dus niet aan de PVV te wijten maar aan de zittende kartelpolitiek die de democratische spelregels hebben overtreden.
Nee, dat is in z'n geheel aan de PVV te verwijten. Zij hebben zichzelf op tactische wijze buitengesloten.
quote:
Nederland is sinds de laatste verkiezingen geen echte democratie meer.
En weer krokodillentranen. Ik denk dat zelfs Wilders zich voor jou zou schamen.
quote:
Een groot deel van de Nederlandse bevolking erkent niet deze niet legitiem gekozen minister-president Mark Rutte.
Als dat grote deel bestaat uit mensen zoals jij dan hoeven we ons in ieder geval niet druk te maken dat ze enige betekenis gaan hebben.
Conscience do cost.
  maandag 17 april 2017 @ 12:48:21 #113
56724 Wombcat
rent wiel
pi_170282564
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het herhalen van dezelfde linkse onzin wint echt niet aan overtuigingskracht.

Ten eerste heeft de PVV verifieerbaar gewonnen en niet verloren. Ze zijn opgeklommen tot de tweede partij van Nederland die nu door een ondemocratisch ingesteld cordon sanitair buiten de coalitieonderhandelingen wordt gehouden. Dat is dus niet aan de PVV te wijten maar aan de zittende kartelpolitiek die de democratische spelregels hebben overtreden. Nederland is sinds de laatste verkiezingen geen echte democratie meer.
Met wie zou de PVV een kabinet moeten vormen dan? VVD-CDA-50+? 76 zetels in TK, geen meerderheid in de EK.
Hoezo is dat democratischer dan een kabinet VVD-CDA-D66-GL? 85 zetels in TK, 39 in EK.
in a crowd you lose humanity
pi_170282574
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:46 schreef Hexagon het volgende:
In welke spelregels staat eigenlijk dat je geen cordon sanitair mag opwerpen?
En erg ondemocratisch is het ook niet. Het schept juist vooraf duidelijkheid. Anders krijg je weer van die figuren die achteraf roepen dat de coalitie VVD-PvdA kiezersbedrog zou zijn...
  maandag 17 april 2017 @ 12:49:13 #115
56724 Wombcat
rent wiel
pi_170282593
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 12:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En erg ondemocratisch is het ook niet. Het schept juist vooraf duidelijkheid. Anders krijg je weer van die figuren die achteraf roepen dat de coalitie VVD-PvdA kiezersbedrog zou zijn...
Van die figuren als Elzies bedoel je?
in a crowd you lose humanity
pi_170282601
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Van die figuren als Elzies bedoel je?
Bijvoorbeeld.
  maandag 17 april 2017 @ 12:52:56 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170282697
Zullen we anders meteen maar in de grondwet vastleggen dat niemand de PVV mag uitsluiten als regeringspartner. Wel zo democratisch. :')
pi_170282741
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Het herhalen dat andere meningen links zijn maakt ze nog niet links. Sowieso kinderachtig, dat hele links/rechts gedoe. Hoog tijd dat je ook daar overheen groeit.

[..]

En ze hebben vrijwel exact evenveel macht als ervoor _O- Ze hebben misschien meer zetels maar door een oerdom politiek spel staan ze alsnog aan de zijlijnen. Dat is inderdaad hoe verliezen eruit ziet. Misschien nog wel meer dan als ze zetels hadden verloren.

[..]

Dit is dus een leugentje van iemand in de ontkenningsfase.

[..]

Nee, dat is in z'n geheel aan de PVV te verwijten. Zij hebben zichzelf op tactische wijze buitengesloten.

[..]

En weer krokodillentranen. Ik denk dat zelfs Wilders zich voor jou zou schamen.

[..]

Als dat grote deel bestaat uit mensen zoals jij dan hoeven we ons in ieder geval niet druk te maken dat ze enige betekenis gaan hebben.
Je blijft hetzelfde verbeeldingsvermogen herhalen. Alsof ik hier tranen met tuiten zou huilen. Sorry, maar dit kun je toch echt niet meer serieus blijven nemen? :')

Links of rechts. Ach, het zijn woorden en aanduidingen. Ik spreek zelf liever van ideologische tegenstanders waarvan onze opvattingen onoverbrugbaar zijn. Daarom vervallen dit soort discussies ook in een eindeloos ja-nietus.

Maar zoals ik al eens eerder opschreef. De anti-Wilders figuren onder ons gedragen zich als een stelletje verslaafde vliegen op een zoete pot stroop. Post de term Wilders en ze komen van alle hoeken en gaten. Ik blijf het een interessant psychologisch fenomeen vinden. Vooral het fanatisme wat ze ten toon spreiden. Hoogst hilarisch en amusant. :)
pi_170282788
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:54 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je blijft hetzelfde verbeeldingsvermogen herhalen. Alsof ik hier tranen met tuiten zou huilen. Sorry, maar dit kun je toch echt niet meer serieus blijven nemen? :')
Ik neem je ook niet heel serieus hoor. Maar ik vind het wel vermakelijk om de pro-Wilders argumentatie te horen van sociaal zwakkere lagen.
quote:
Links of rechts. Ach, het zijn woorden en aanduidingen. Ik spreek zelf liever van ideologische tegenstanders waarvan onze opvattingen onoverbrugbaar zijn. Daarom vervallen dit soort discussies ook in een eindeloos ja-nietus.
Wederom een leugentje want er is al gebleken dat je een heuse fetish hebt voor mensen links noemen. Vooral als ze het niet met je eens zijn.
quote:
Maar zoals ik al eens eerder opschreef. De anti-Wilders figuren onder ons gedragen zich als een stelletje verslaafde vliegen op een zoete pot stroop. Post de term Wilders en ze komen van alle hoeken en gaten. Ik blijf het een interessant psychologisch fenomeen vinden. Vooral het fanatisme wat ze ten toon spreiden. Hoogst hilarisch en amusant. :)
Ik ben niet anti-Wilders. Wederom lachwekkend dat je iedereen die het niet met je eens is afschrijft als anti of links. Hoe oud ben je eigenlijk?
Conscience do cost.
pi_170282885
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik neem je ook niet heel serieus hoor. Maar ik vind het wel vermakelijk om de pro-Wilders argumentatie te horen van sociaal zwakkere lagen.

[..]

Wederom een leugentje want er is al gebleken dat je een heuse fetish hebt voor mensen links noemen. Vooral als ze het niet met je eens zijn.

[..]

Ik ben niet anti-Wilders. Wederom lachwekkend dat je iedereen die het niet met je eens is afschrijft als anti of links. Hoe oud ben je eigenlijk?
Ach gut, 'sociaal zwakkere' lagen. Opnieuw dezelfde linkse dooddoener. Wat een triest simplistisch links volkje om elke keer dezelfde linkse langspeelplaat te herhalen en te doen voorkomen alsof ze iets origineels aan de man brengen. Het is echt het toppunt van puur simpel zijn. :')
pi_170282904
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:01 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach gut, 'sociaal zwakkere' lagen. Opnieuw dezelfde linkse dooddoener. Wat een triest simplistisch links volkje om elke keer dezelfde linkse langspeelplaat te herhalen en te doen voorkomen alsof ze iets origineels aan de man brengen. Het is echt het toppunt van puur simpel zijn. :')
Je bent zelf links, Anne-Fleur ;)
Conscience do cost.
pi_170282933
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Je bent zelf links, Anne-Fleur ;)
Na mijn komma-avontuur. Tja, ze bleek wel leuk en komma waardig. :)
pi_170287021
Het komt er gewoon op neer dat Elzies teleurgesteld is dat zijn zo zwaar gewenste bijltjesdag weer eens uitgesteld is. Leuk en grappig om te lezen, maar laten we allemaal even onze hoed afnemen en twee minuten stilte nemen voor het jammerlijke feit dat we ons hoofd nog hebben.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 17 april 2017 @ 18:31:34 #124
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_170289434
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:01 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach gut, 'sociaal zwakkere' lagen. Opnieuw dezelfde linkse dooddoener. Wat een triest simplistisch links volkje om elke keer dezelfde linkse langspeelplaat te herhalen en te doen voorkomen alsof ze iets origineels aan de man brengen. Het is echt het toppunt van puur simpel zijn. :')
Je hebt een bijna seksuele fixatie met het woordje links lijkt het wel.

Wanneer ik je posts zo lees dan zie ik een ex PvdA stemmer voor me die ernstig teleurgesteld is in de maakbaarheid van de samenleving.

Ongeveer zoals een ex-roker.
  dinsdag 18 april 2017 @ 07:13:01 #125
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170299821
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ah we gaan ineens over wat anders beginnen. Dat sort rookgordijnen daar trap ik niet in. :')

Kennelijk is het voor jou ook alleen maar democratisch als de PVV in de regering zit
Stel nou eens dat Pechtold een kogel door zijn kop krijgt, zijn opvolger 24/7 bewaakt moet worden anders wordt hij ook vermoord. Zijn opvolger vervolgd wordt in een politiek proces. D66-politici thuis belaagd worden, ramen ingegooid worden, auto's bekrast worden. Bij elke D66-demonstratie een knokploeg van tegenstanders met andere ideeën aanwezig zijn. Alle andere partijen elkaar opstoken om een cordon sanitaire rond D66 te vormen. De staatspropaganda-omroep het hele jaar door D66 demoniseert. Zeg maar delfde wijze waarop de PVV-stemmer, die voorheen op Fortuyn gestemd heeft, de laatste 16 jaar verwend is. Zou je dan ook zeggen "doe niet zo gek, niks aan de hand met onze democratie"?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')