SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Nee, het is bijna Pasen. Dan zijn wij van de Joods-Christelijke cultuur vrolijk en vergevingsgezind.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Perrin is er ook weer. Je nog een beetje druk lopen maken om moslims deze ochtend?
Happy Italy, daar wil ik nog eens heen.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:40 schreef Ryon het volgende:
Dan zaterdag lekker met het voetbalteam naar Grill Restaurant gaan. Kan je zondag met het vrouwtje lekker naar de IKEA en dan romantisch dineren bij de Humphreys of Happy Italy.
Samen met Ton naar KFCquote:Op donderdag 13 april 2017 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga liever kipkluiven met Ton Elias.
quote:Op donderdag 13 april 2017 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga liever kipkluiven met Ton Elias.
Ach ja, je hebt wel in de McDonalds-hemel geleefd. Ook wat waard.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan heb je dus nooit een kans gehad om gezond te leven. Dat is wel heel triest.
Oh, ik denk dan altijd een beetje terug met weemoed naar het jaar 1099.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, het is bijna Pasen. Dan zijn wij van de Joods-Christelijke cultuur vrolijk en vergevingsgezind.
Gewoon kindermishandeling.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan heb je dus nooit een kans gehad om gezond te leven. Dat is wel heel triest.
Een maatje dat naar de VS is verhuisd heeft een stiefzoon die er ook zo uit ziet.quote:
Doe de ouders dan ook maar. Voordat ze er nog één maken.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een maatje dat naar de VS is verhuisd heeft een stiefzoon die er ook zo uit ziet.
Lekker postnataal aborteren, dat kleine varken.
Mooie tijden.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, ik denk dan altijd een beetje terug met weemoed naar het jaar 1099.
Trump kan er ook niks aan doen dat zijn handjes te klein zijn om een stukje kip vast te houden.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo eet je kip inderdaad. Niet zo:
[ afbeelding ]
Toch ben ik het hier eens met Trump, die een gastronomisch visionair blijkt door zijn kleine handjes niet te willen bevuilen. Eten doe je met mes en vork. Klaar.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo eet je kip inderdaad. Niet zo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 april 2017 10:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Trump kan er ook niks aan doen dat zijn handjes te klein zijn om een stukje kip vast te houden.
Ligt aan de omstandigheden. Brood bij je soep snijd je ook niet met een mes, toch?quote:Op donderdag 13 april 2017 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toch ben ik het hier eens met Trump, die een gastronomisch visionair blijkt door zijn kleine handjes niet te willen bevuilen. Eten doe je met mes en vork. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |