'fatsoenlijke' vreemdelingenhaatquote:Op donderdag 13 april 2017 13:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel nadat zijn partij een sterk PVV stemmer gerichte koers was gaan varen maar dan met de pretentie de fatsoenlijke variant te zijn.
Ik denk dat 40+ zetels halen voor iedere partij een probleem gaat worden zolang het aantal zetels in de tweede kamer niet fors omhoog gaat.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
CDA zal wel hopen dat ze hun 40+ zetels weer terugkrijgen. Maar ik gok dat ze daar naar kunnen fluiten met welk geluid dan ook.
Oh, ik dacht dat dat clubje van Baudet pretendeerde de fatsoenlijke PVV-variant te zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel nadat zijn partij een sterk PVV stemmer gerichte koers was gaan varen maar dan met de pretentie de fatsoenlijke variant te zijn.
300 extra zetels.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat 40+ zetels halen voor iedere partij een probleem gaat worden zolang het aantal zetels in de tweede kamer niet fors omhoog gaat.
Onder Balkenende is ze dat driemaal gelukt (vraag me niet hoe). Dat is nog niet eens heel lang geleden.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat 40+ zetels halen voor iedere partij een probleem gaat worden zolang het aantal zetels in de tweede kamer niet fors omhoog gaat.
Oh, die neem ik niet eens serieus, moest dat dan?quote:Op donderdag 13 april 2017 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat clubje van Baudet pretendeerde de fatsoenlijke PVV-variant te zijn.
Nee, de intellectuele/elitaire variant. Toch wel een verschilletje.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat clubje van Baudet pretendeerde de fatsoenlijke PVV-variant te zijn.
Fantastischquote:Op donderdag 13 april 2017 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En tijdens de ramadan zo duf van de honger achter het stuur stappen dat je je auto niet meer kunt parkeren zonder hem op een andere auto te knallen
Radio 1 noemt het 'glamourrechts'.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, de intellectuele/elitaire variant. Toch wel een verschilletje.
Met als extra'tje klimaat ontkenning want volgens Baudet zijn er ook hele goede boeken geschreven door klimaatsceptici en die worden niet onderwezen. Ja, ja, mensen, voor al uw pseudo-intellectueel en pseudo-wetenschap moet je bij Baudet en co. zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, de intellectuele/elitaire variant. Toch wel een verschilletje.
Er is dus potentie.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Denk dat er bij mij op de werkvloer ook geen homoseksueel gedrag geaccepteerd zou worden. Behalve als de homo in kwestie ze allemaal op hun bek slaat. Dan is meneer hoogstwaarschijnlijk wel een held.
Vroeger noemden we dat schreibtischmorder. Oh, sorry, dat was een Godwin.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Radio 1 noemt het 'glamourrechts'.
Toen hadden we nog geen 450 partijen, en dat was fantastischquote:Op donderdag 13 april 2017 13:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Onder Balkenende is ze dat driemaal gelukt (vraag me niet hoe). Dat is nog niet eens heel lang geleden.
Ja, da's wel zielig, eigenlijk.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Baudet wil erg graag serieus genomen worden.
Doodsverwensing!!1!1quote:Op donderdag 13 april 2017 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat iemand zich opoffeert om zijn leed te verzachten.
Oh, genoeg zielige blanke "mannetjes" op hun studentenkamertjes die hun maagdelijkheid koesteren en bewaren voor hem.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat iemand zich opoffeert om zijn leed te verzachten.
Krijg je toch een gekke visuele beleving van, zie zo Kaas Baudet op de piano nemenquote:Op donderdag 13 april 2017 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het hoeft niet iemand uit dit topic te zijn
Weet je wie ook van glamour hield?quote:Op donderdag 13 april 2017 13:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Radio 1 noemt het 'glamourrechts'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op donderdag 13 april 2017 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Krijg je toch een gekke visuele beleving van, zie zo Kaas Baudet op de piano nemen
quote:Op donderdag 13 april 2017 14:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weet je wie ook van glamour hield?Hoppa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
Staat die piano intussen al op het binnenhof trouwens?quote:Op donderdag 13 april 2017 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Krijg je toch een gekke visuele beleving van, zie zo Kaas Baudet op de piano nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |