Het probleem in deze is niet de Gutmensch die meent dat de moslim aanstoot neemt, maar de rechts-extremist die meent dat het draait om aanstoot-nemende moslims.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ken ook geen enkele moslim die aanstoot neemt aan openbare pasen- of kerstvieringen (ik ken sowieso geen moslims natuurlijk). Wel autochtone gutmenschen die menen dat moslims aanstoot nemen aan pasen- of kerstvieringen. Braafste jongetje van de klas, weg-met-ons-mentaliteit, oikofobie, enzovoort.
Mooi verwoord.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het probleem in deze is niet de Gutmensch die meent dat de moslim aanstoot neemt, maar de rechts-extremist die meent dat het draait om aanstoot-nemende moslims.
http://www.uitgeverijpodium.nl/book/530/Ik-was-een-van-henquote:Op donderdag 13 april 2017 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het probleem in deze is niet de Gutmensch die meent dat de moslim aanstoot neemt, maar de rechts-extremist die meent dat het draait om aanstoot-nemende moslims.
Correct. Er mist nog iets over rechts extremisten die mensen te denken wat er om zou gaan in de hoofden van de zogenaamde "Gutmensch".quote:
Hou toch op, de ouders van de kinderen op die school waar het om gaat maakt het helemaal niet uit dat sommige kinderen de paaswandeling doen met een kruis dat incompleet is door het ontbreken van het bovenste stuk, maar de PVV moet van iets dat er helemaal niet toe doet weer drama schoppen.quote:
Linksdraaiende yoghurt.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Correct. Er mist nog iets over rechts extremisten die mensen te denken wat er om zou gaan in de hoofden van de zogenaamde "Gutmensch".
Niet alleen de PVV. CDA en VVD doen intussen ook alweer een tijdje gezellig mee.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op, de ouders van de kinderen op die school waar het om gaat maakt het helemaal niet uit dat sommige kinderen de paaswandeling doen met een kruis dat incompleet is door het ontbreken van het bovenste stuk, maar de PVV moet van iets dat er helemaal niet toe doet weer drama schoppen.
En persoonlijk zou ik ook niet met een kruis hoeven lopen, maar dat zul jij ook wel weer "weg-met-ons" vinden.
Je gaat zondag en maandag wel naar de kerk mag ik hopen?
Ik niet trouwens.
Ik heb in m'n jonge jaren gewoon ten overstaan van iedereen m'n baas de middelvinger gegeven, vond ie alleen maar mooi.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nope. Hoewel ik wel een keer ontslagen ben. Had vroeger nog altijd behoorlijk wat moeite om niet uit te vallen tegen m'n baas en dat ging wel eens te ver.
Ja, dat die zo dom zijn zich voor het karretje van de PVV te laten spannen, onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niet alleen de PVV. CDA en VVD doen intussen ook alweer een tijdje gezellig mee.
'In je jonge jaren'quote:Op donderdag 13 april 2017 13:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb in m'n jonge jaren gewoon ten overstaan van iedereen m'n baas de middelvinger gegeven, vond ie alleen maar mooi.
Ze moeten toch wat, hun kiezers verdwijnen naar de PVV.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat die zo dom zijn zich voor het karretje van de PVV te laten spannen, onvoorstelbaar.
Jaartje of wat geleden denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
'In je jonge jaren'
Dit was afgelopen maand?
Jo Nesbo is een geweldige schrijver.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:22 schreef remlof het volgende:
Heeft iemand de serie Okkupert (TV Series 2015– ) - IMDb al bekeken? Staat op Netflix.
[ afbeelding ]
In the near future, Norway is occupied by Russia on behalf of the European Union, due to the fact that the newly elected environmental friendly Norwegian government has stopped the all important oil- and gas-production in the North Sea.
Je zou kunnen stellen dat dat een gevolg is van hun PVV koersquote:Op donderdag 13 april 2017 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is gebleken dat dat behoorlijk meevalt.
Diabeticiquote:Op donderdag 13 april 2017 13:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, maar wie maakt zich eigenlijk druk om Suikerfeest, behalve PVV-ers?
Ik kan m'n baas beter geen vinger geven want gezien m'n levensstijlkeuzes kan dat verkeerd opgevat worden.quote:
Mwah, Rutte is heel duidelijk geweest in zijn afstand tot de PVV, en volgens mij heeft dat hem de meeste stemmen opgeleverd.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je zou kunnen stellen dat dat een gevolg is van hun PVV koers
En tijdens de ramadan zo duf van de honger achter het stuur stappen dat je je auto niet meer kunt parkeren zonder hem op een andere auto te knallenquote:
Wel nadat zijn partij een sterk PVV stemmer gerichte koers was gaan varen maar dan met de pretentie de fatsoenlijke variant te zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, Rutte is heel duidelijk geweest in zijn afstand tot de PVV, en volgens mij heeft dat hem de meeste stemmen opgeleverd.
Denk dat er bij mij op de werkvloer ook geen homoseksueel gedrag geaccepteerd zou worden. Behalve als de homo in kwestie ze allemaal op hun bek slaat. Dan is meneer hoogstwaarschijnlijk wel een held.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan m'n baas beter geen vinger geven want gezien m'n levensstijlkeuzes kan dat verkeerd opgevat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |