Gelukkig toch nog iemand blij met een Pineco :p 9 van mijn laatste 14 10kms waren Pineco's, kan die dingen niet meer zien hahaquote:Op vrijdag 14 april 2017 21:28 schreef Debsterr het volgende:
Phanpy, Totodile, Dunsparce, Pineco, Hoppip, Yanma toegevoegd aan de dex vanavond, nice.
Iedereen is blij met zijn eerste Pineco, de 2 erna zijn ook leuk vanwege de evolutie, dan begint de haat.quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:31 schreef Wechsel het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog iemand blij met een Pineco :p 9 van mijn laatste 14 10kms waren Pineco's, kan die dingen niet meer zien haha
Veel haat. Forretress en 211 candy nu..quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Iedereen is blij met zijn eerste Pineco, de 2 erna zijn ook leuk vanwege de evolutie, dan begint de haat.
Haha ja het is mijn eerste, ik ga 'm nog wel vervloekenquote:Op vrijdag 14 april 2017 22:31 schreef Wechsel het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog iemand blij met een Pineco :p 9 van mijn laatste 14 10kms waren Pineco's, kan die dingen niet meer zien haha
Gyarados zou eigenlijk Dragonite moeten zijn m.i.quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
Downizard, zo gaat mijn 3e Dragonite heten.
Lijkt een stuk beter he, dan Barney the Dragon.quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:56 schreef Wechsel het volgende:
[..]
Gyarados zou eigenlijk Dragonite moeten zijn m.i.
Wel heel veel idd. Af en toe ook 5 en 10.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:45 schreef Archibaltus het volgende:
Zijn er nog meer mensen die alleen 2km eieren krijgen? Al 6 achter elkaar
Weet ik, maar die had ik nog nietquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Arcanine is alleen niet meer zo nuttig, helaas.
Laatste dagen zovel mogelijk 5km eieren erdoorheen gejaagd zonder aan pokestops te draaien en nu dus ook al 6 2km eieren op een rij.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:45 schreef Archibaltus het volgende:
Klopt, dat tikt lekker aanquote:Op vrijdag 14 april 2017 23:45 schreef Archibaltus het volgende:
Cool een Wooper!!quote:Op zaterdag 15 april 2017 01:06 schreef edcetera het volgende:
[..]
Laatste dagen zovel mogelijk 5km eieren erdoorheen gejaagd zonder aan pokestops te draaien en nu dus ook al 6 2km eieren op een rij.
Eerste ei inmiddels uitgekomen met een Wooper erin
Ik eentje met 6 candy en eentje met 15 candy.quote:
Gisteren 27 eieren gehad. 2 daarvan 5 km, de rest 2 km.quote:Op vrijdag 14 april 2017 23:45 schreef Archibaltus het volgende:
Lvl 30?! Ik dacht dat er niets spawnde bij jou? Ik moet nog 70k tot lvl 30... Gaat tergend langzaam, zelfs met dubbel xp.quote:Op zaterdag 15 april 2017 08:25 schreef Pheno het volgende:
Na drie lucky eggs, heel veel pidgeys en weedles en anderhalf uur domweg constant hetzelfde doen op het schermpje: level 30!
En opeens heel veel ruimte in mijn Pokémon storageNog steeds 1778 pidgey candy over
Wel handig dat je blijkbaar met level 30 3 incubators erbij krijgt. Komt goed uit.
Wel vrachtwagenladingen vol pidgey, dus.quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lvl 30?! Ik dacht dat er niets spawnde bij jou? Ik moet nog 70k tot lvl 30... Gaat tergend langzaam, zelfs met dubbel xp.
Nu wel tijdelijkquote:Op zaterdag 15 april 2017 09:26 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn er mensen die eigenlijk 2km in incubators plaatsen?
Meen je dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |