Lees dat hij in de afgelopen 24u om is gegaan in 5 belangrijke campagnebeloften. Scheelt dat zijn electoraat daar toch geen fuck om geeft.quote:Op donderdag 13 april 2017 00:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Toch heerlijk: geen ene drol te hoeven geven om consistentie of principes?
De isolationistgekkies zijn nu toch wel boos volgens mij.quote:Op donderdag 13 april 2017 00:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lees dat hij in de afgelopen 24u om is gegaan in 5 belangrijke campagnebeloften. Scheelt dat zijn electoraat daar toch geen fuck om geeft.
En godverdomme ook al geen muur.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
De isolationistgekkies zijn nu toch wel boos volgens mij.
Nouja, dat kun je nog volhouden dat de liberals dat tegenhouden. Zeggen dat je van mening bent veranderd over ingrijpen in Syrië is wel wat lastiger te verteren.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En godverdomme ook al geen muur.
Ja, en een persvoorlichter die bij een dergelijk onderwerp zeer ongelukkig zijn woorden kiest is absoluut geen probleem..quote:Op donderdag 13 april 2017 01:04 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik vind de commotie om Spencer zijn uitspraak trouwens maar overdreven. Buiten het feit dat zijn woorden ongelukkig zijn gekozen, probeerde hij echt niet de Holocaust te ontkennen. Dit is gewoon weer lekker Trump-bashen.
Niet als daar geen intentie achter zit. Hij is ook maar een mens.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, en een persvoorlichter die bij een dergelijk onderwerp zeer ongelukkig zijn woorden kiest is absoluut geen probleem..
Het is vooral een blijk van onvermogen. En dat op zo'n belangrijke positie.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:04 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik vind de commotie om Spencer zijn uitspraak trouwens maar overdreven. Buiten het feit dat zijn woorden ongelukkig zijn gekozen, probeerde hij echt niet de Holocaust te ontkennen. Dit is gewoon weer lekker Trump-bashen.
Niet geheel onverwacht.quote:
Dat is ook niet wat hem, volgens mij, wordt verweten. Maar voor het gemak maar even vergeten dat er miljoenen joden/homo's/gehandicapten zijn vergast of fenol-injecties hebben gekregen om een punt proberen te maken staat gewoon ontzettend dom.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet als daar geen intentie achter zit. Hij is ook maar een mens.
Gewoon verschrikkelijk incompent. Wat dat betreft wel een goed uithangsbord voor z'n eigen president.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet als daar geen intentie achter zit. Hij is ook maar een mens.
Bij Trump zijn de ergste nationaalpopulisten ook wel écht heel erg. En corrupt. Én landverraders.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:10 schreef remlof het volgende:
De Trump-administration is net zo'n zooitje als Balkenende-I
Gelukkig werken ze nu wel één voor één de ergste nationaalpopulisten eruit.
Alle nationaalpopulisten zijn landverraders. Al beweren ze nog zo hard dat juist niet te zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bij Trump zijn de ergste nationaalpopulisten ook wel écht heel erg. En corrupt. Én landverraders.
Volgens mij valt dat helemaal niet onder de classificatie ''chemische wapens''.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat hem, volgens mij, wordt verweten. Maar voor het gemak maar even vergeten dat er miljoenen joden/homo's/gehandicapten zijn vergast of fenol-injecties hebben gekregen om een punt proberen te maken staat gewoon ontzettend dom.
Want?quote:Op donderdag 13 april 2017 01:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat helemaal niet onder de classificatie ''chemische wapens''.
Het ging er dan ook vooral om dat Spencer beweerde dat Assad erger zou zijn dan Hitler.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat helemaal niet onder de classificatie ''chemische wapens''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |