63 jaar geleden al eens geprobeerd, niet gelukt.quote:Op donderdag 13 april 2017 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer wordt Arnhem nou eens van de kaart geveegd?
Als ze allebei weggaan krijgen we president Ryan.quote:Op donderdag 13 april 2017 09:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Als Trump verdwijnt krijgen we president Pence he. Daarom mag Trump toch wel aanblijven.
Sluit wel mooi aan op premier Omtzigt.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ze allebei weggaan krijgen we president Ryan.
Wat niet denkbeeldig is als uitkomst van Russiagate.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ze allebei weggaan krijgen we president Ryan.
Het is tenminste een stad en geen kutgristendorp waar je op zondag niets mag.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Godver, wat is Arnhem toch een paupere kutstad. Niet te geloven.
Zondag is dan ook om uit te kateren.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is tenminste een stad en geen kutgristendorp waar je op zondag niets mag.
Dat krijg je als je alleen op zaterdag uit je bol kan gaanquote:Op donderdag 13 april 2017 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zondag is dan ook om uit te kateren.
Dat mag na zonsondergang.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alleen op zaterdag uit je bol kan gaan
Oh, jij denkt ook echt dat in het bruisende Harderwijk de kroegen en restaurants op zondag dicht zijn?quote:Op donderdag 13 april 2017 10:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alleen op zaterdag uit je bol kan gaan
Ik denk in ieder geval dat je niet zo'n riante keus hebt als in een echte stad als Arnhem.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, jij denkt ook echt dat in het bruisende Harderwijk de kroegen en restaurants op zondag dicht zijn?
Zelfs broeken tot boven de enkels.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
In Arnhem kun je op zondag een broek kopen.
Poeh poeh, mensen.
Haha, sure.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat je niet zo'n riante keus hebt als in een echte stad als Arnhem.
quote:Op donderdag 13 april 2017 10:04 schreef Reya het volgende:
Ik moet nog een keer bij 't Nonnetje eten.
Ik hoorde gisteren dat de stad hier al voor de oorlog op zondag open was. Als een van de vier enige Nederlandse steden. M'n broek zakte er vanafquote:Op donderdag 13 april 2017 10:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat je niet zo'n riante keus hebt als in een echte stad als Arnhem.
Over recruiters gesproken. Er belde er net eentje.quote:Op donderdag 13 april 2017 09:56 schreef Reya het volgende:
Goede recruiters zijn goud waard, maar de meest recruiters zijn vooral cowboys.
Zeeuwen zijn altijd al gek op Duitsers geweestquote:Op donderdag 13 april 2017 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat de stad hier al voor de oorlog op zondag open was. Als een van de vier enige Nederlandse steden. M'n broek zakte er vanaf.
.NETquote:Op donderdag 13 april 2017 10:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Over recruiters gesproken. Er belde er net eentje.![]()
Een recruiter die alleen .NET doet. Ik kan en wil geen .NET en het staat nergens op mijn LinkedIN of CV en heb nooit contact gehad met die recruitertoko. Zodeflikker op. Kwam nog uit Groningen ook, om het erger te maken.
Ik vraag me altijd weer of hoe dergelijke mongolen hun brood verdienen.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Over recruiters gesproken. Er belde er net eentje.![]()
Een recruiter die alleen .NET doet. Ik kan en wil geen .NET en het staat nergens op mijn LinkedIN of CV en heb nooit contact gehad met die recruitertoko. Zodeflikker op. Kwam nog uit Groningen ook, om het erger te maken.
Zie dat jullie niet een sterrenrestaurant hebben.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeeuwen zijn altijd al gek op Duitsers geweest
Heeft niks met Duitsers te maken. Wel met de Belgen en het feit dat Sluis een grensstad is. En dus al meer dan 80 jaar de winkels alle dagen in de week open zijn. Op één naquote:Op donderdag 13 april 2017 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeeuwen zijn altijd al gek op Duitsers geweest
Kwestie van random veel schieten en hopen dat ze iets raken voor een comissietje.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd weer of hoe dergelijke mongolen hun brood verdienen.
Inderdaad. Numbers game. Als je maar vaak genoeg belt dan bel je op een gegeven moment de juiste man, op het juiste tijdstip met een min of meer het juiste aanbod.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kwestie van random veel schieten en hopen dat ze iets raken voor een comissietje.
Zo'n plek waar je nog heen gaat na een sterrenrestaurant omdat je nog steeds honger hebt maar geen geld meer bedoel jequote:Op donderdag 13 april 2017 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie dat jullie niet een sterrenrestaurant hebben.
Lekker naar de KFC en McD. Fijn proeven, Arnhem stijl.
PVV-dorp, dat Arnhem.quote:Op donderdag 13 april 2017 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zwemmen geen orka's in het Dolfinarium.
Maar ja, Arnhem he. Het is je vergeven.
Hehe. Als je na zes a zeven gangen nog steeds honger hebt weeg je nog meer dan ik.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo'n plek waar je nog heen gaat na een sterrenrestaurant omdat je nog steeds honger hebt maar geen geld meer bedoel je
Met een inkomen dat gelijkstaat aan hun IQ, kunnen Arnhemmers zich natuurlijk niet meerdere gangen veroorloven.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo'n plek waar je nog heen gaat na een sterrenrestaurant omdat je nog steeds honger hebt maar geen geld meer bedoel je
Burger.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben ook al geen fijnproever. Voor mij is eten ook niet meer dan brandstof inslaan. Natuurlijk moet het wel lekker zijn en liefst ook nog in fatsoenlijke hoeveelheden. En ook belangrijk: van laat eten word ik vreselijk chagrijnig.
Oh, ik vind lekker eten wel belangrijk. Maar goed, ik vind fastfood op zijn tijd ook wel lekkerquote:Op donderdag 13 april 2017 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben ook al geen fijnproever. Voor mij is eten ook niet meer dan brandstof inslaan. Natuurlijk moet het wel lekker zijn en liefst ook nog in fatsoenlijke hoeveelheden. En ook belangrijk: van laat eten word ik vreselijk chagrijnig.
Mijn ervaring is ook dat hoe meer je moet betalen in een restaurant hoe minder je te eten krijgt.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb liever een McD dan een sterrenrestaurant. Ben niet zo'n fijnproever en wil ook niet zoveel betalen voor gerechten waar ik de naam niet van uit kan spreken.
Gelukkig zijn er hier veel goed een betaalbare restaurants met goede porties eten.
Kakker, met je zeven gangen. En je VVD-onderkin.quote:
Die ervaring heb ik hier in de buurt niet. Maar ik ga dan ook niet naar sterrenrestaurants. Het lijkt me wel weer eens leuk, maar de prijs houdt me enorm tegen.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn ervaring is ook dat hoe meer je moet betalen in een restaurant hoe minder je te eten krijgt.
Doe maar een goeie Griek of Turk waar je voor max ¤40 pp meer geweldig vlees kan eten dan je opkan.
Houd gewoon van "lekker eten".quote:Op donderdag 13 april 2017 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kakker, met je zeven gangen. En je VVD-onderkin.
Fastfood is niet helemaal mijn ding. Tenzij Turks en om 4u snachts.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik vind lekker eten wel belangrijk. Maar goed, ik vind fastfood op zijn tijd ook wel lekker.
Ik heb zo'n vermoeden dat er in de NSB-provincie Drente er in de steden meer op de PVV is gestemd dan in Arnhem.quote:
Je gaat ook niet naar een restaurant voor de hoeveelheid eten, maar omdat het lekker is.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn ervaring is ook dat hoe meer je moet betalen in een restaurant hoe minder je te eten krijgt.
Doe maar een goeie Griek of Turk waar je voor max ¤40 pp meer geweldig vlees kan eten dan je opkan.
Geen zorgen, die hebben we ook in Harderwijk. Gemiddeld genomen behoort de restaurantdichtheid in die prachtige stad tot de hoogste van Nederland.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:18 schreef remlof het volgende:
Je moet eens een willekeurige hbo binnenstappen in Nederland - er lopen duizenden van dat soort mongolen rond.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd weer of hoe dergelijke mongolen hun brood verdienen.
Ha, u is Nederlander!quote:Op donderdag 13 april 2017 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
Ik eet het ook niet vaak. De laatste keer is toen ik met de trein onderweg was, broodje Döner.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Fastfood is niet helemaal mijn ding. Tenzij Turks en om 4u snachts.
Alles wat ten oosten ligt van Capelle a/d IJssel valt onder die benaming...en ten noorden...en ten zuiden.quote:
Same. Hitler zou me inzetten als broedmachine.quote:
En dan met honger naar buiten lopen.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je gaat ook niet naar een restaurant voor de hoeveelheid eten, maar omdat het lekker is.
Nee, dan Rotterdam, waar het stikt van de PVV-stemmers en zwartjoekels.quote:
Ah. Een claim die gefactcheckt kan worden:quote:Op donderdag 13 april 2017 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen zorgen, die hebben we ook in Harderwijk. Gemiddeld genomen behoort de restaurantdichtheid in die prachtige stad tot de hoogste van Nederland.
Mijn stad staat nog hogerquote:Op donderdag 13 april 2017 10:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah. Een claim die gefactcheckt kan worden:
http://www.missethoreca.n(...)-gemeenten-101126308
Harderwijk heeft plek 67. Deze claim wordt beschouwd als onwaar
Ik ben nog nooit in een goed restaurant met honger naar buiten gelopen. Een vier- of vijfgangenmenu is zo afgestemd dat mensen die hun maagwand niet opgerekt hebben met elke weer onbeperkt spareribs eten voldoende hebben aan wat je daar voorgeschoteld krijgt.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan met honger naar buiten lopen.
De pvv kiest enkel voor deelname aan de verkiezingen in plaatsen met een grote pvv-kern, zoals Arnhem. Mijn mooie stadje is natuurlijk niet eens overwogen.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er in de NSB-provincie Drente er in de steden meer op de PVV is gestemd dan in Arnhem.
Kut.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, een Lebensbornmatch.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same. Hitler zou me inzetten als broedmachine.
De eerste 15 zijn de toeristen-vallen.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
DM verstuurd.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het niet ruim hebt dan vraag na de amuse en het eerste glas wijn natuurlijk al om de rekening. Kan je nog snel naar de Turk voor een stevige kebab.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een goed restaurant met honger naar buiten gelopen. Een vier- of vijfgangenmenu is zo afgestemd dat mensen die hun maagwand niet opgerekt hebben met elke weer onbeperkt spareribs eten voldoende hebben aan wat je daar voorgeschoteld krijgt.
Yeah baby, plek 257.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat wel maar vergeleken met Harderwijk is het natuurlijk wel de hemelquote:Op donderdag 13 april 2017 10:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Achterbuurt van Rotterdam.
Hoewel nu wel strawberryblond/middenblondquote:
Dusquote:Op donderdag 13 april 2017 10:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
De eerste 15 zijn de toeristen-vallen.
Hij zou mij de gaskamer induwenquote:Op donderdag 13 april 2017 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel krullen trouwens.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoewel nu wel strawberryblond/middenblond.
Doet dat nou pijn? Dat iemand met zo weinig talent als ik stukken meer verdient dan jij.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:26 schreef Friek_ het volgende:
Wat blijft die KoisVogels toch een godse heikneuter. Ongelofelijk dat iemand bereid is die man een salaris te betalen.
Ik niet. Grove slagen. En mijn haar is idioot lang.quote:
Het doet pijn dat je überhaupt geld verdient en niet parasiteert op andermans belastingcenten.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doet dat nou pijn? Dat iemand met zo weinig talent als ik stukken meer verdient dan jij.
Typisch hè, van die mensen die alleen maar klagen over dat je zo weinig eten krijgt als je meer betaaltquote:Op donderdag 13 april 2017 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een goed restaurant met honger naar buiten gelopen. Een vier- of vijfgangenmenu is zo afgestemd dat mensen die hun maagwand niet opgerekt hebben met elke weer onbeperkt spareribs eten voldoende hebben aan wat je daar voorgeschoteld krijgt.
Die eten toch alleen stamppot. Grote pan op tafel en iedereen er uit lepelen.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
Zuid-west Friesland is een restaurant-woestijn. Geen restaurant te vinden daar.
quote:Op donderdag 13 april 2017 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Grove slagen. En mijn haar is idioot lang.
Zoals je zelf wel doet, bedoel je?quote:Op donderdag 13 april 2017 10:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het doet pijn dat je überhaupt geld verdient en niet parasiteert op andermans belastingcenten.
Ik heb ook van die collega's die, bij hun keuze voor een avondje tafelen, alleen maar kijken naar waar ze de meeste kilo's voor het minste geld krijgenquote:Op donderdag 13 april 2017 10:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Typisch hè, van die mensen die alleen maar klagen over dat je zo weinig eten krijgt als je meer betaalt![]()
Kook dan gewoon zelf tien kilo aardappelen, scheelt je een boel geld.
De FOK!-knokploeg moet nog steeds eens Reya in elkaar rammen. Eerst dat brilletje van die kop, daarna wat kopstoten.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
Nice. Ik voel een POL SC -broedprogramma aankomen.
Oh dat doe ik niet. Ik kijk gewoon welk menu mij het meeste aanstaat. Meestal komt daar geen sterrenrestaurant uit.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook van die collega's die, bij hun keuze voor een avondje tafelen, alleen maar kijken naar waar ze de meeste kilo's voor het minste geld krijgen
All you can eat en dan nog extra opscheppen want "je moet het er wel uit halen".quote:Op donderdag 13 april 2017 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook van die collega's die, bij hun keuze voor een avondje tafelen, alleen maar kijken naar waar ze de meeste kilo's voor het minste geld krijgen
Waaromquote:Op donderdag 13 april 2017 10:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De FOK!-knokploeg moet nog steeds eens Reya in elkaar rammen. Eerst dat brilletje van die kop, daarna wat kopstoten.
quote:Op donderdag 13 april 2017 10:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Smoel houden, met je haakneus.
Wist je al dat er kappers bestaan?quote:Op donderdag 13 april 2017 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Grove slagen. En mijn haar is idioot lang.
quote:Op RTLZ, een televisiezender die ik als enige Nederlander weleens bekijk, werd laatst een documentaire uitgezonden over all-you-can-eatrestaurants. Restaurants waar je een vaste prijs betaalt om je onbeperkt te buiten te gaan. Het was geen fraai tafereel. Vooral de mannen die hadden bedacht het systeem te kraken waren weerzinwekkend. Ze hadden uitgedokterd hoe je zo veel mogelijk waar voor je geld kon krijgen: neem geen pastagerechten waarvan de kostprijs laag is en wacht niet met het halen van een volgende lading voer tot het eten is gezakt - dan geeft het lichaam het signaal dat je genoeg hebt gegeten - maar schep onmiddellijk opnieuw op als je bord leeg is.
Een ongezonde, moddervette man vertelde na een bord of negen hoezeer hij in zijn nopjes was met zijn strategie: 'Als ik de paniek in de ogen van de restauranteigenaar zie, is het alsof ik een medaille op de Olympische Spelen heb gewonnen.' Dat hij zelf het voornaamste slachtoffer is van zijn sport, beseft hij niet.
Ja. Maar ik wil het niet korter.quote:Op donderdag 13 april 2017 10:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wist je al dat er kappers bestaan?
Kotsmisselijk weer naar buiten, maar wat hebben we het fijn gehad!quote:Op donderdag 13 april 2017 10:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
All you can eat en dan nog extra opscheppen want "je moet het er wel uit halen".
Wist je ook al dat hippe vrouwen een naam hebben voor hun haar?quote:
Zo noemt GS zijn haar "Egbert".quote:Op donderdag 13 april 2017 10:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wist je ook al dat hippe vrouwen een naam hebben voor hun haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |