Die hebben ook niet een absolute super ster. Die hebben er een handje vol die ongeveer even hoog staan. Lijkt mij ook lastig voor een trainer.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, bij een Bayern zie ik dat minder snel gebeuren dat één iemand daarin mag blijven falen.
Beter dan een spermban.quote:
Kunnen we niet een herhalinkje van Kroatie - Portugal van vorig jaar aanslingeren?quote:
Je moeder heeft een absolute super ster.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die hebben ook niet een absolute super ster. Die hebben er een handje vol die ongeveer even hoog staan. Lijkt mij ook lastig voor een trainer.
Lijkt me juist beter dan afhankelijk zijn van één speler. Beetje rouleren, dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die hebben ook niet een absolute super ster. Die hebben er een handje vol die ongeveer even hoog staan. Lijkt mij ook lastig voor een trainer.
Dat weten we nu welquote:Op woensdag 12 april 2017 21:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Hij kan hier zelf niet zo goed tegen volgens mij
Wil je ons allemaal dood hebben?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we niet een herhalinkje van Kroatie - Portugal van vorig jaar aanslingeren?
wnnenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
slecht dus ze zullen denk ik wel wnnen
Nouja dan lijkt deze wedstrijd nog watquote:Op woensdag 12 april 2017 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je ons allemaal dood hebben?
Ik heb hoogstens een paar weken geleden gezegd dat, zonder blessures, Müller niet in de basis zou staan.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Hij kan hier zelf niet zo goed tegen volgens mij
Voorbereid juichenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eens.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:11 schreef skysherrif het volgende:
zou leuk zijn als in kwartfinale alle spaanse ploegen eruit vliegen
Uh, neequote:Op woensdag 12 april 2017 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar Dortmund blijft het cluppie van mij en Kingroland.
een cluppie hebben in het buitenlandquote:Op woensdag 12 april 2017 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar Dortmund blijft het cluppie van mij en Kingroland.
wat een domme stellingquote:Op woensdag 12 april 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Dortmund >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Bayern
Eredivisie club supportenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
een cluppie hebben in het buitenland![]()
Neenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rip koffieplanterquote:Op woensdag 12 april 2017 21:11 schreef skysherrif het volgende:
zou leuk zijn als in kwartfinale alle spaanse ploegen eruit vliegen
NEEquote:Op woensdag 12 april 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Realgenotquote:Op woensdag 12 april 2017 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niets mis mee.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op welk vlak?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Patrice, ik denk dat Ronaldo andere zorgen heeft, namelijk zichzelf niet slopen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ronaldo gaat Bayern straks slopen.
Real geeft eerst wat valse hoop.
Laat Drizzt het maar niet horenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind dat echt raar
ben je dan net zo blij als wanneer ADO scoort?
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Barca ook nooitquote:Op woensdag 12 april 2017 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens mij boeit het Real niet zoveel wie er op doel staat bij ze
ik nooitquote:Op woensdag 12 april 2017 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind dat echt raar
ben je dan net zo blij als wanneer ADO scoort?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Oke, ik rij alvast aanquote:Op woensdag 12 april 2017 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kom, laten we dan doen.
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:14 schreef Caland het volgende:
Kun je hier nog een leuk verhaal bij vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Spannend als je zo autoritair doetquote:Op woensdag 12 april 2017 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Uitslagen van andere wedstrijden in de CL die nu aan de gang zijn hier>> VBL / [2016/17] Champions League #24 Heja Dortmund
ik ga niet weer waarschuwen
WAAROM?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Uitslagen van andere wedstrijden in de CL die nu aan de gang zijn hier>> VBL / [2016/17] Champions League #24 Heja Dortmund
ik ga niet weer waarschuwen
Wat zijn de lyrics?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe Kluivert liedje al gehoord?
Daar mag ik geen uitsluitsel over geven.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe Kluivert liedje al gehoord?
Vooral als hij een hattrick maakt in De Kuipquote:Op woensdag 12 april 2017 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken alleen deze
wordt wel genot in de kuip volgend seizoen
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken alleen deze
wordt wel genot in de kuip volgend seizoen
twitter:SchaardenburgV twitterde op maandag 10-04-2017 om 22:43:08@BvNonTour https://t.co/rUDZn7iJlr reageer retweet
Tering dit lijkt wel een kippetje uit de ovenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ronaldo gaat straks shinen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ronaldo gaat straks shinen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:SchaardenburgV twitterde op maandag 10-04-2017 om 22:43:08@BvNonTour https://t.co/rUDZn7iJlr reageer retweet
Hij komt er wel.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom post je plaatjes van die jongen. Die valt nog ontzettend tegen he
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:SchaardenburgV twitterde op maandag 10-04-2017 om 22:43:08@BvNonTour https://t.co/rUDZn7iJlr reageer retweet
Knorr kip teriyaki.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tering dit lijkt wel een kippetje uit de oven
Gelukkig je hebt het gelezen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:19 schreef JanCees het volgende:
Goede link
Dit ook:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik vind de kerstversie toch het leukst alleen kan je die dus nooit zingen.quote:
Waarom heb jij zo veel foto's van CR7 in zijn zwembroek? :Squote:Op woensdag 12 april 2017 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Knorr kip teriyaki.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit ook:Dat is gewoon een digitaal getekende afbeelding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hoe gaat die?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de kerstversie toch het leukst alleen kan je die dus nooit zingen.
CR"e:Op woensdag 12 april 2017 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo veel foto's van CR& in zijn zwembroek? :S
Waarom zouden ze nu tijd willen rekken?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijdrekken is nu al begonnen bij Real.
Dat heeft iedere heteroman, 23,67 GB hier.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo veel foto's van CR7 in zijn zwembroek? :S
Jingle bells, jingle bells, Kluivert in de celquote:
Haags is kapot domquote:Op woensdag 12 april 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze nu tijd willen rekken?
Het was nogal sarcastisch.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze nu tijd willen rekken?
Real Madrid.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brancard komt eraan, speler staat op
U verwacht het niet
Wat leuk bedacht zeg.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Jingle bells, jingle bells, Kluivert in de cel
Autorijden kan ie niet
Verkrachten dan weer wel
hey
Een doelpunt van CR&?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:23 schreef Caland het volgende:
Real Madrid is totaal niet gevaarlijk dus die maken nog wel 1-1
Einde van deze Davy immitatie
Huh?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:23 schreef Caland het volgende:
Real Madrid is totaal niet gevaarlijk dus die maken nog wel 1-1
Einde van deze Davy immitatie
Hoezo?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat ze Juve als eerste deden.
Zit misschien ook een beetje in zijn eigen aard heb ik het idee en niet alleen moeder natuur.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
we hadden echt niveautje messi/ronaldo gehad als die gast niet zo vaak geblesseerd was
kkmoeder natuur![]()
Dat krijgen we morgen al met Ajaxquote:Op woensdag 12 april 2017 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beste moet je als laatste doen.
OEEEE
Hoe dan? Die gast is altijd topfit.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit misschien ook een beetje in zijn eigen aard heb ik het idee en niet alleen moeder natuur.
Noem eens namen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
Er zijn mensen die de Primera Division de sterkste competitie van Europa vinden.
Ik heb alvast een nieuwtje voor morgen. Dan ben je een keer snel erbij.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat heeft Frontpage hier mee te maken?
Welke anders?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
Er zijn mensen die de Primera Division de sterkste competitie van Europa vinden.
Dat mis ik helaas. Lkkr zuipen in Groningen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijgen we morgen al met Ajax
Welk nieuwtje?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alvast een nieuwtje voor morgen. Dan ben je een keer snel erbij.
Wat is dit nou weer.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat mis ik helaas. Lkkr zuipen in Groningen.
Hij moet soms gewoon afgeremd worden. Zijn intensiteit op het trainingsveld is bizar hoog. Soms is hij na een terugkeer binnen 1 of 2 wedstrijden weer geblesseerd.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe dan? Die gast is altijd topfit.
Kan gelijk weer meer op het allerhoogste niveau na zijn blessures.
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:28 schreef Caland het volgende:
Wat gaan jullie eten in de rust jongens?
Ik heb trek in een club sandwich maar te lui om te maken.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:28 schreef Caland het volgende:
Bierquote:Op woensdag 12 april 2017 21:28 schreef Caland het volgende:
Niks. Dan wordt er gehaxbaldquote:Op woensdag 12 april 2017 21:28 schreef Caland het volgende:
Gewoon in een kroeg zitten waar ze het uitzendenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Srry. Gelukkig heb ik een liveuitslagen app.
Ik heb ooit een keer een keuringsdienst van waarde over kroepoek gezien en sindsdien ben ik op een zoektoch naar ekte kroepoek maar faal ik hopeloos.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb trek in een club sandwich maar te lui om te maken.
Misschien ligt er nog wat kroepoek
Wrapje met tonijn.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:28 schreef Caland het volgende:
Ja die heb ik ook gezien ja, erg weinig garnalen in die standaard kroepoekquote:Op woensdag 12 april 2017 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een keuringsdienst van waarde over kroepoek gezien en sindsdien ben ik op een zoektoch naar ekte kroepoek maar faal ik hopeloos.
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerlijk als Real een onterechte pingel krijgt
Kan je nog wel even wachtenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerlijk als Real een onterechte pingel krijgt
Scorebordjournalistiekquote:Op woensdag 12 april 2017 21:30 schreef hafcfan het volgende:
Vidal zo 2 goals. Kan er niks van.
Opperr
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerlijk als Real een onterechte pingel tegen krijgt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |