Zit misschien ook een beetje in zijn eigen aard heb ik het idee en niet alleen moeder natuur.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
we hadden echt niveautje messi/ronaldo gehad als die gast niet zo vaak geblesseerd was
kkmoeder natuur![]()
Dat krijgen we morgen al met Ajaxquote:Op woensdag 12 april 2017 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beste moet je als laatste doen.
OEEEE
Hoe dan? Die gast is altijd topfit.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit misschien ook een beetje in zijn eigen aard heb ik het idee en niet alleen moeder natuur.
Noem eens namen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
Er zijn mensen die de Primera Division de sterkste competitie van Europa vinden.
Ik heb alvast een nieuwtje voor morgen. Dan ben je een keer snel erbij.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat heeft Frontpage hier mee te maken?
Welke anders?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
Er zijn mensen die de Primera Division de sterkste competitie van Europa vinden.
Dat mis ik helaas. Lkkr zuipen in Groningen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijgen we morgen al met Ajax
Welk nieuwtje?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alvast een nieuwtje voor morgen. Dan ben je een keer snel erbij.
Wat is dit nou weer.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat mis ik helaas. Lkkr zuipen in Groningen.
Hij moet soms gewoon afgeremd worden. Zijn intensiteit op het trainingsveld is bizar hoog. Soms is hij na een terugkeer binnen 1 of 2 wedstrijden weer geblesseerd.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe dan? Die gast is altijd topfit.
Kan gelijk weer meer op het allerhoogste niveau na zijn blessures.
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:28 schreef Caland het volgende:
Wat gaan jullie eten in de rust jongens?
Ik heb trek in een club sandwich maar te lui om te maken.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:28 schreef Caland het volgende:
Bierquote:Op woensdag 12 april 2017 21:28 schreef Caland het volgende:
Niks. Dan wordt er gehaxbaldquote:Op woensdag 12 april 2017 21:28 schreef Caland het volgende:
Gewoon in een kroeg zitten waar ze het uitzendenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Srry. Gelukkig heb ik een liveuitslagen app.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |