quote:Op woensdag 12 april 2017 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:SchaardenburgV twitterde op maandag 10-04-2017 om 22:43:08@BvNonTour https://t.co/rUDZn7iJlr reageer retweet
Knorr kip teriyaki.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tering dit lijkt wel een kippetje uit de oven
Gelukkig je hebt het gelezen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:19 schreef JanCees het volgende:
Uitslagen van andere wedstrijden in de CL die nu aan de gang zijn hier>> VBL / [2016/17] Champions League #24 Heja Dortmund
Goede link
Dit ook:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik vind de kerstversie toch het leukst alleen kan je die dus nooit zingen.quote:
Waarom heb jij zo veel foto's van CR7 in zijn zwembroek? :Squote:Op woensdag 12 april 2017 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Knorr kip teriyaki.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit ook:Dat is gewoon een digitaal getekende afbeelding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hoe gaat die?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de kerstversie toch het leukst alleen kan je die dus nooit zingen.
CR"e:Op woensdag 12 april 2017 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo veel foto's van CR& in zijn zwembroek? :S
Waarom zouden ze nu tijd willen rekken?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijdrekken is nu al begonnen bij Real.
Dat heeft iedere heteroman, 23,67 GB hier.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo veel foto's van CR7 in zijn zwembroek? :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |