Nee, Einstein heeft de VVD geleid ten tijde van de Tachtigjarige Oorlog, maar de twee heren hebben wel intensief samengewerkt.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daar was Einstein hem toch voor of niet?
Zou Sander Dekker nog gelijk krijgen?quote:Op woensdag 12 april 2017 23:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, Einstein heeft de VVD geleid ten tijde van de Tachtigjarige Oorlog, maar de twee heren hebben wel intensief samengewerkt.
Klopt. Maar ik ben met één begonnen en na een jaar met de tweede gestart, dus als ik al klaar was had die tweede als een tweede master gegolden met instellingstarief. Ik had in principe ergens halverwege dit jaar kunnen afstuderen en dan in augustus nog een keer maar dat leek me wat onzinnig.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo? Als je de tweede master begonnen bent terwijl je nog bezig was met je eerste betaal je het studententarief. Maakt dan niet uit of je die eerste eerder afrondt of niet volgens mij.
Op de UL betaal je voor de tweede master aansluitend op de eerste het wettelijk tarief, maar dat werkt dus niet zo op de UvA? Vreemd.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben met één begonnen en na een jaar met de tweede gestart, dus als ik al klaar was had die tweede als een tweede master gegolden met instellingstarief. Ik had in principe ergens halverwege dit jaar kunnen afstuderen en dan in augustus nog een keer maar dat leek me wat onzinnig.
Nerddddd.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Op de UL betaal je voor de tweede master aansluitend op de eerste het wettelijk tarief, maar dat werkt dus niet zo op de UvA? Vreemd.
Ik kan mij wel voorstellen zo langzamerhand hoe dat evt met die betonschaar kan zijn gegaan?quote:Op woensdag 12 april 2017 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nederlandse scheldwoorden behoren sowieso tot de betere van de wereld.
Wat?quote:
Noord korea correspondent.twitter:willripleyCNN twitterde op woensdag 12-04-2017 om 23:19:33Woken up before dawn and told to prepare for a 'big event.' Even our North Korean minders don't know where we're go… https://t.co/SECarxTN0K reageer retweet
Geleuter over studies, nerdieboy.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Noord korea correspondent.twitter:willripleyCNN twitterde op woensdag 12-04-2017 om 23:19:33Woken up before dawn and told to prepare for a 'big event.' Even our North Korean minders don't know where we're go… https://t.co/SECarxTN0K reageer retweet
quote:I hope for the sake of all of us it's the opening of an ultra-modern chicken farm.
NUCLEAR LAUNCH DETECTED.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Jawel, indien je een vak niet afrond ben je op papier nog niet afgestudeerd en betaal je dus geen instellings, geldt eveneens voor UL.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Op de UL betaal je voor de tweede master aansluitend op de eerste het wettelijk tarief, maar dat werkt dus niet zo op de UvA? Vreemd.
Morgenochtend wakker worden likequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 april 2017 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morgenochtend wakker worden likeDenk niet dat ik dan nog wakker worden doe, of slaap jij ondergronds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zoals je bent. Was ik maar zo'n patser die lekker de hele dag kon uitvogelen hoeveel belasting Jopie nog moet betalen, dan ben je pas cool.quote:
Nja in zeeland slapen we beneden zeeniveau he.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dan nog wakker worden doe, of slaap jij ondergronds?
quote:Op woensdag 12 april 2017 23:33 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Jawel, indien je een vak niet afrond ben je op papier nog niet afgestudeerd en betaal je dus geen instellings, geldt eveneens voor UL.
Voor bepaalde opleidingen geldt überhaupt geen instellingsgeld indien je ze volgt als tweede opleiding.
Verhoogd collegegeld op zich is pas paar jaar geleden ingevoerd.
Erger je je eveneens aan Wierd die UL Oxord van Nederland noemt?
Niet van gehoord, maar vind het wel geinig. Buiten het feit dat het onzin isquote:Masterstudenten van de Universiteit Leiden die zich direct aansluitend aan de eerste master in Leiden voor een tweede master inschrijven, betalen het lage collegegeld.
Dan komt er veel water over iemand heen als er zo eentje aankomen doet!quote:Op woensdag 12 april 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja in zeeland slapen we beneden zeeniveau he.
Soms zelfs in de zee.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja in zeeland slapen we beneden zeeniveau he.
Wut, bedoel je dat me post onzin is? Vgm niet, heb info van 'twee studies topic'.quote:Op woensdag 12 april 2017 23:36 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[..]
Niet van gehoord, maar vind het wel geinig. Buiten het feit dat het onzin is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |