Sint en zijn Pieterman?quote:
iets met strange effectquote:
Met een zaklamp?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:33 schreef Melting het volgende:
Symph is helemaal geen heilige. Hooguit een schijnheilige.
Sint Pieter bestaat echt, lijkt op Sinterklaasquote:
ik heb hier een foto die het bewijstquote:Op woensdag 12 april 2017 19:33 schreef Melting het volgende:
mijn aureool is voor onderhoudquote:Op woensdag 12 april 2017 19:33 schreef Melting het volgende:
Als je Sinterklaas een zaklantaarn in de handen drukt, is -ie ook een schijnheilige.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:33 schreef Melting het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2017 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb hier een foto die het bewijst
quote:Op woensdag 12 april 2017 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je Sinterklaas een zaklantaarn in de handen drukt, is -ie ook een schijnheilige.
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je Sinterklaas een zaklantaarn in de handen drukt, is -ie ook een schijnheilige.
Showcoproductiequote:
Deze moest Knokkels van me draaien.quote:
absoluutquote:Op woensdag 12 april 2017 19:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Deze moest Knokkels van me draaien.
Zo geniaal.
quote:Op woensdag 12 april 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet willen draaien en dan toch nog de show stelen...
Chinese troep is het. Allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 12 april 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet willen draaien en dan toch nog de show stelen...
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op woensdag 12 april 2017 19:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zo geniaal.
Vout = Heldquote:Op woensdag 12 april 2017 19:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zo geniaal.
quote:Op woensdag 12 april 2017 19:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Chinese troep is het. Allemaal![]()
Gewoon een kwade mail sturen en dreigen met je leger aan advocaatjesgadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Hij kijkt wel verlegen hè?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de luie kinderen...
Holy damn, zeg Symph. Ik hoop dat je me gaat vertellen dat je nog nooit Sinterklaas gespeeld hebt bij het Sinterklaashuis in Bergen?quote:
Mezze Bambi oogjesquote:
en dat ga ik zo houden ookquote:Op woensdag 12 april 2017 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Holy damn, zeg Symph. Ik hoop dat je me gaat vertellen dat je nog nooit Sinterklaas gespeeld hebt bij het Sinterklaashuis in Bergen?
alleen op zijn werkquote:Op woensdag 12 april 2017 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Holy damn, zeg Symph. Ik hoop dat je me gaat vertellen dat je nog nooit Sinterklaas gespeeld hebt bij het Sinterklaashuis in Bergen?
O ja, ik ging koffie pakkenquote:Op woensdag 12 april 2017 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ja, koken
* OscarMopperkont luistert gewoon mee hoor...
Maar even wat stiller
Ja, dreigen dat ze die advocaatjes opgestuurd krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |