quote:Op woensdag 12 april 2017 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Op ons feest komt er niks van dit soort muziek
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou Nolleke familie zijn van de Snollebollekes, denk je?
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Denk je en hoop je. Totdat ineens dat ene onverwachte, ingestudeerde stukje van een ijverig familielid komtquote:Op woensdag 12 april 2017 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Daarom, kan het nu nogquote:Op woensdag 12 april 2017 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Knokkels was er weer uitgesprongen.quote:
SAM had even een zenuwinzinkingquote:
de familie heeft massaal afgezegdquote:Op woensdag 12 april 2017 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Denk je en hoop je. Totdat ineens dat ene onverwachte, ingestudeerde stukje van een ijverig familielid komt
Geen speech čn geen feestmuziek?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen toespraken, geen bloemen....
En geen 'feestmuziek'
Ik zei het in het begin al... Vanaf het einde van de show wordt het alleen maar beterquote:Op woensdag 12 april 2017 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
En geen 'feestmuziek'
Komt door die muziekquote:
het is jullie feestjequote:Op woensdag 12 april 2017 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
En geen 'feestmuziek'
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de familie heeft massaal afgezegd
[..]
Ik heb geen idee.quote:
[..]
ik denk dat Melting jou maar thuis moet laten
Denk dat ik dat maar doe.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog iemand minder...quote:Op woensdag 12 april 2017 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat verkleint de risico's op foute stukjes...quote:Op woensdag 12 april 2017 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vout is toch familiequote:
quote:
Ja, ligt aan mijn computer die er praktisch naast zitquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dé BBQ?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:15 schreef just me het volgende:
1999 het jaar dat ik Symph online leerde kennen, veel in de mirc chat gezeten en zoals jullie wellicht weten hebben we geraden hoe zijn dochter zou komen te heten die ongeveer tijdens Big Brother geboren is. Buzzer away from topic
Het heeft tot 2016 geduurd voordat we elkaar voor het eerst zouden ontmoeten.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:15 schreef just me het volgende:
1999 het jaar dat ik Symph online leerde kennen, veel in de mirc chat gezeten en zoals jullie wellicht weten hebben we geraden hoe zijn dochter zou komen te heten die ongeveer tijdens Big Brother geboren is. Buzzer away from topic
des te spannender was hetquote:
dat waren echt gavr tijdenquote:Op woensdag 12 april 2017 20:15 schreef just me het volgende:
reclamespel!!!quote:
Je hebt wat gemist, vooral het ontstaan van Fok! toen...quote:Op woensdag 12 april 2017 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het maar even nagevraagd, ik kende dit niet, maar ik heb Big Brother dan ook nooit gezien
ik liep Bart in Utrecht nog wel eens tegen het lijf, ze hebben me moeten uitleggen waar hij bekend van wasquote:Op woensdag 12 april 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist, vooral het ontstaan van Fok! toen...
aan Big Brother heb je volgens mij niet al te veel gemist. En uiteindelijk heb je er hoe dan ook een leuke man aan over gehoudenquote:Op woensdag 12 april 2017 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het maar even nagevraagd, ik kende dit niet, maar ik heb Big Brother dan ook nooit gezien
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:19 schreef just me het volgende:
Ik vraag me af of DDM dit vanaf het 1e moment van de ontmoeting gedacht heeft
Het was gewoon love at first sight
nou, ik deed bijna de deur meteen weer dichtquote:Op woensdag 12 april 2017 20:19 schreef just me het volgende:
Ik vraag me af of DDM dit vanaf het 1e moment van de ontmoeting gedacht heeft
Het was gewoon love at first sight
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, ik deed bijna de deur meteen weer dicht
Die fokte later ook nog wel eens trouwensquote:Op woensdag 12 april 2017 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik liep Bart in Utrecht nog wel eens tegen het lijf, ze hebben me moeten uitleggen waar hij bekend van was
Daar kunnen wij niets aan doenquote:Op woensdag 12 april 2017 20:19 schreef Symphonic het volgende:
Whehe, deze achtervolgt me al mijn hele leven
Ik moet er nog steeds aan wennen dat FOK! is ontstaan dankzij Big Brother en dergelijke. Ik heb niks met dat soort tv-programma's. Wel met FOK! natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist, vooral het ontstaan van Fok! toen...
[..]
zijn broertje was ook leuk! Jump Aroundquote:Op woensdag 12 april 2017 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die fokte later ook nog wel eens trouwens
[..]
Klachten deponeer je maar bij mama Symphquote:Op woensdag 12 april 2017 20:19 schreef Symphonic het volgende:
Whehe, deze achtervolgt me al mijn hele leven
Geen idee.. Ik let niet zo op jonge mannen jmquote:Op woensdag 12 april 2017 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
zijn broertje was ook leuk! Jump Around
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik let niet zo op jonge mannen jm
je kent mama Symph, die gaat het meteen zelf zingenquote:Op woensdag 12 april 2017 20:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klachten deponeer je maar bij mama Symph![]()
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kent mama Symph, die gaat het meteen zelf zingen
Nee dus
Die romantiek...quote:Op woensdag 12 april 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het ging zo: goh, heb jij over twee weken op dinsdagochtend wat te doen?
ik weet het nog heel goed, het regende pijpenstelenquote:Op woensdag 12 april 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het ging zo: goh, heb jij over twee weken op dinsdagochtend wat te doen?
peacequote:
Nu ook weer...quote:Op woensdag 12 april 2017 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet het nog heel goed, het regende pijpenstelen
welkom in mijn showquote:
Hebben wij nou dezelfde moeder?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kent mama Symph, die gaat het meteen zelf zingen
Nee dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |