Terecht, een beetje christen doet niets met dat heidense feest.quote:
Zo te zien aan de boze reacties stikt het echter van de christenen.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Terecht, een beetje christen doet niets met dat heidense feest.
Dit, en als je van een ouder van die school leest hoe met er tegenover staat, en dit feestje weer eens verpest is door de PVV die het onder de aandacht moest brengen is het helemaal triest.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de VVD zich helemaal niet te bemoeien met hoe men in het bijzonder onderwijs haar feesten viert.
De PVV-isering van de VVD....quote:
Volgens mij ook niet, maar niet geschoten is altijd mis, is het niet, wat hebben deze anders te doen?quote:Op woensdag 12 april 2017 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de VVD zich helemaal niet te bemoeien met hoe men in het bijzonder onderwijs haar feesten viert.
Zo klopt ie helemaalquote:Op woensdag 12 april 2017 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen enkele politieke partij zich te bemoeien met hoe men in het bijzonder onderwijs haar feesten viert.
Sowieso; pinkpop = roze pop = homo-normatief = anti-islam.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:02 schreef Tchock het volgende:
Laten we een nieuwsbericht verspreiden dat Pinkpop voortaan Junipop heet omdat moslims zich kunnen storen aan een verwijzing naar de term Pinksteren.
Kijken hoe het hele land vol verontwaardiging over elkaar heen buitelt.
Da's geen probleem waarschijnlijk, aangezien Pinkpop toch al iets is voor GL-welkom in ons land-miesjes. Jayden de boze en ontevreden steigerbuizenaangever gaat gewoon naar thunderdome.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:02 schreef Tchock het volgende:
Laten we een nieuwsbericht verspreiden dat Pinkpop voortaan Junipop heet omdat moslims zich kunnen storen aan een verwijzing naar de term Pinksteren.
Kijken hoe het hele land vol verontwaardiging over elkaar heen buitelt.
Alsof die mensen wel iets om Pasen geven.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's geen probleem waarschijnlijk, aangezien Pinkpop toch al iets is voor GL-welkom in ons land-miesjes. Jayden de boze en ontevreden steigerbuizenaangever gaat gewoon naar thunderdome.
Straks kan de EU een visumplicht instellen voor Britten. Dan laten we hooligans gewoon niet meer binnen.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:12 schreef skysherrif het volgende:
De oorlog om gibraltar is al begonnen:
https://twitter.com/thespainreport/status/852190626212982789
Kan zouden ze het doen?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Straks kan de EU een visumplicht instellen voor Britten. Dan laten we hooligans gewoon niet meer binnen.
Wel vrij met pasen?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
Wij hebben ook geen Paasontbijt dit jaar. En wel vrij op het Suikerfeest.
Pasen is oorspronkelijk een heidens vruchtbaarheidsfeest.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:27 schreef remlof het volgende:
ik vier nooit Pasen. Ben toch geen domme gristen.
Toch is Pasen de belangrijkste christelijke feestdag. Kerst is ook van origine heidens. Anders zouden we veel te veel vrije dagen hebben.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pasen is oorspronkelijk een heidens vruchtbaarheidsfeest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |