http://www.ad.nl/tilburg/(...)diamantino~a5d6c89d/quote:Suzanne Hendriks en Patrick Goes met hun twee jongste zoontjes Djyovanny en Diamantino (r)
Mannen met de naam Patrick staan dan ook niet bekend om hun intelligentie. Ken jij een slimme Patrick?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:01 schreef Nighthawk88 het volgende:
En ik maar denken dat kindjes met die namen afstammelingen zijn van "Nieuwe Nederlanders". Maar tis gewoon van Suzanne en Patrick.
Pareltje.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:01 schreef LurkJeRot het volgende:
Diamantino, dat is een nieuwe voor mij
Ik ken wel een jongen die Santino heet, dat vind ik van hetzelfde kaliber.quote:
Of juist wel, moet hij wel naar Tilburg verhuizen (waar die oplichtster woont), in Tilburg heet de sociale werkplaats de "Diamant groep", ligt mooi in lijn met zijn naam en die medewerkers worden "Diamantjes" genoemdquote:Op woensdag 12 april 2017 09:11 schreef mime_negert het volgende:
Blijkt het na de geboorte dus toch niet zo'n diamantje te zijn...
Hij gaat de 16 jaar waarschijnlijk niet halen, of mag kinderarbeid wel bij de Diamant groep?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:19 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Of juist wel, moet hij wel naar Tilburg verhuizen (waar die oplichtster woont), in Tilburg heet de sociale werkplaats de "Diamant groep", ligt mooi in lijn met zijn naam en die medewerkers worden "Diamantjes" genoemd
Dit is een Santino van een geheel ander kaliber.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ken wel een jongen die Santino heet, dat vind ik van hetzelfde kaliber.
Elke keer als ik ergens op een plee Satino wc papier zie hangen, moet ik aan hem denken.
Waarschijnlijk is niet zeker dus ik heb goede hoop dat hij de 18 haalt, machtig mooi als je Diamantino heet dat je bij de Diamant Groep mag werkenquote:Op woensdag 12 april 2017 09:21 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Hij gaat de 16 jaar waarschijnlijk niet halen, of mag kinderarbeid wel bij de Diamant groep?
Hmm probeer je nu Hans Teeuwen te imiteren of heb je gewoon niet door dat het om een doodziek kind gaat?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:28 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is niet zeker dus ik heb goede hoop dat hij de 18 haalt, machtig mooi als je Diamantino heet dat je bij de Diamant Groep mag werken
Daar kan de Santino die ik ken niet aan tippen, dat is een beetje een zielig figuur.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dit is een Santino van een geheel ander kaliber..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
Dacht even dat het over een nieuwe Marvel held ging
Toevallig wel.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:05 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Mannen met de naam Patrick staan dan ook niet bekend om hun intelligentie. Ken jij een slimme Patrick?
de trekhaak zit onder een auto, je bedoelt een dissel.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:13 schreef CoolGuy het volgende:
Man man man wat een kampnamen. Wonen die lui in een huis met een trekhaak?
quote:Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
Dacht even dat het over een nieuwe Marvel held ging
Maar een kansenparel.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:11 schreef mime_negert het volgende:
Blijkt het na de geboorte dus toch niet zo'n diamantje te zijn...
Anoniem solliciteren FTW!!quote:Op woensdag 12 april 2017 12:52 schreef karr-1 het volgende:
Het kind zal een baan moeten gaan zoeken... Als er iemand bij je solliciteert die Diamantino heet dan sta je toch al meteen op achterstand?
Mijn excuses dat ik niet alle ellende van de wereld kan voelen en dit ook niet kan verwoorden op een forum.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hmm probeer je nu Hans Teeuwen te imiteren of heb je gewoon niet door dat het om een doodziek kind gaat?
Mij wijzen op mijn gebrek aan respect voor Diamantino maar ondertussen zelf ook meedoen, goed bezigquote:Op woensdag 12 april 2017 12:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Anoniem solliciteren FTW!!
Ff nagedacht, nopequote:Op woensdag 12 april 2017 09:05 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Mannen met de naam Patrick staan dan ook niet bekend om hun intelligentie. Ken jij een slimme Patrick?
quote:Op woensdag 12 april 2017 14:29 schreef Mortaxx het volgende:
Als die ouders er zo uit zien en zo dom zijn vind ik het niet raar dat diamantino een ongeneeslijke ziekte heeft
Hun kind moet natuurlijk wel uniek zijn.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat bezielt die ouders? Of Djeliesa, die spruit van Peter Jan Rens
quote:Op woensdag 12 april 2017 17:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hun kind moet natuurlijk wel uniek zijn.
Eigenlijk zouden ze dit soort gare spellingswijzes voor namen gewoon moeten verbieden.
Heb je een kutnaam, mag je 'm ook nog eens overal 35X spellen.
quote:Op woensdag 12 april 2017 17:43 schreef Roces18 het volgende:
Echt van die ouders die niet wisten hoe ze Giovanni moesten spellen.
En heeft die Patrick maar Djiovaanie opgeschreven, tjonge jonge
Misschien autocorrect voor namen
FOK!quote:Op woensdag 12 april 2017 14:27 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Mij wijzen op mijn gebrek aan respect voor Diamantino maar ondertussen zelf ook meedoen, goed bezig
Dat is ook nog een mogelijkheid ja. Dat die ouders gewoon te dom zijn om Giovanni te spellenquote:Op woensdag 12 april 2017 17:43 schreef Roces18 het volgende:
Echt van die ouders die niet wisten hoe ze Giovanni moesten spellen.
En heeft die Patrick maar Djiovaanie opgeschreven, tjonge jonge
Misschien autocorrect voor namen
Nee joh, dit is bewust gedaan. Zo heeft hij een unieke naam.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat is ook nog een mogelijkheid ja. Dat die ouders gewoon te dom zijn om Giovanni te spellen![]()
Of als zo'n wannabe Italiaans pauperig kledingmerk.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Diamantino, dat klinkt als een heel goedkoop merk trouwringen. Oh nee, dat is Diamonde
Hahahahahaha ja. Met veel bling blingquote:Op woensdag 12 april 2017 18:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Of als zo'n wannabe Italiaans pauperig kledingmerk.
En grote Italiaanse vlaggen.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hahahahahaha ja. Met veel bling bling
Ik denk dat die kleine vrijwillig ongeneeslijk ziek is.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:29 schreef Mortaxx het volgende:
Als die ouders er zo uit zien en zo dom zijn vind ik het niet raar dat diamantino een ongeneeslijke ziekte heeft
Truequote:
He ho ho Tilburgs wauwele is dan weer wčnig mis mee he moatje.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
En het dan uitspreken met dat afschuwlijke Tilburgse accent
klinkt alsquote:Op woensdag 12 april 2017 08:59 schreef karr-1 het volgende:
Uiteraard vreselijk wat die ouders en het kind overkomt, maar die namen.....
[..]
http://www.ad.nl/tilburg/(...)diamantino~a5d6c89d/
gvdquote:Op woensdag 12 april 2017 22:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik denk dat die kleine vrijwillig ongeneeslijk ziek is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |