http://www.ad.nl/tilburg/(...)diamantino~a5d6c89d/quote:Suzanne Hendriks en Patrick Goes met hun twee jongste zoontjes Djyovanny en Diamantino (r)
Mannen met de naam Patrick staan dan ook niet bekend om hun intelligentie. Ken jij een slimme Patrick?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:01 schreef Nighthawk88 het volgende:
En ik maar denken dat kindjes met die namen afstammelingen zijn van "Nieuwe Nederlanders". Maar tis gewoon van Suzanne en Patrick.
Pareltje.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:01 schreef LurkJeRot het volgende:
Diamantino, dat is een nieuwe voor mij
Ik ken wel een jongen die Santino heet, dat vind ik van hetzelfde kaliber.quote:
Of juist wel, moet hij wel naar Tilburg verhuizen (waar die oplichtster woont), in Tilburg heet de sociale werkplaats de "Diamant groep", ligt mooi in lijn met zijn naam en die medewerkers worden "Diamantjes" genoemdquote:Op woensdag 12 april 2017 09:11 schreef mime_negert het volgende:
Blijkt het na de geboorte dus toch niet zo'n diamantje te zijn...
Hij gaat de 16 jaar waarschijnlijk niet halen, of mag kinderarbeid wel bij de Diamant groep?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:19 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Of juist wel, moet hij wel naar Tilburg verhuizen (waar die oplichtster woont), in Tilburg heet de sociale werkplaats de "Diamant groep", ligt mooi in lijn met zijn naam en die medewerkers worden "Diamantjes" genoemd
Dit is een Santino van een geheel ander kaliber.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ken wel een jongen die Santino heet, dat vind ik van hetzelfde kaliber.
Elke keer als ik ergens op een plee Satino wc papier zie hangen, moet ik aan hem denken.
Waarschijnlijk is niet zeker dus ik heb goede hoop dat hij de 18 haalt, machtig mooi als je Diamantino heet dat je bij de Diamant Groep mag werkenquote:Op woensdag 12 april 2017 09:21 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Hij gaat de 16 jaar waarschijnlijk niet halen, of mag kinderarbeid wel bij de Diamant groep?
Hmm probeer je nu Hans Teeuwen te imiteren of heb je gewoon niet door dat het om een doodziek kind gaat?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:28 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is niet zeker dus ik heb goede hoop dat hij de 18 haalt, machtig mooi als je Diamantino heet dat je bij de Diamant Groep mag werken
Daar kan de Santino die ik ken niet aan tippen, dat is een beetje een zielig figuur.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dit is een Santino van een geheel ander kaliber..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
Dacht even dat het over een nieuwe Marvel held ging
Toevallig wel.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:05 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Mannen met de naam Patrick staan dan ook niet bekend om hun intelligentie. Ken jij een slimme Patrick?
de trekhaak zit onder een auto, je bedoelt een dissel.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:13 schreef CoolGuy het volgende:
Man man man wat een kampnamen. Wonen die lui in een huis met een trekhaak?
quote:Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
Dacht even dat het over een nieuwe Marvel held ging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |