Mooi!quote:Op woensdag 6 december 2017 17:40 schreef iBenny het volgende:
Oke.
De reeks is trouwens gereekst: Topicreeks: ESF-Land van de week
quote:Op donderdag 7 december 2017 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Tijd om dit topic weer eens een kickje te geven
Een schouderklopje voor Fred_B is meer dan op zijn plek
Elke week plaatst hij in ESF een zeer inhoudelijk stuk over de verschillende ESF-landen en hun inzendingen. Dit doet hij nu al een half jaar lang en inmiddels is daarmee al een aardig dossier opgebouwd. Check het eens! Topicreeks: ESF-Land van de week
No problemoquote:Op zondag 7 januari 2018 13:42 schreef Arcee het volgende:
ESF / Het beste Eurovisienummer aller tijden - Best of 32 graag aan Topicreeks: Het beste Eurovisienummer aller tijden toevoegen
quote:
Als we maar geen blauwtje lopen in Portugal nuquote:Op donderdag 11 januari 2018 12:59 schreef Greys het volgende:
Vanaf nu kunt u ook weer met prangende ESF-behoeftes (of klachten, maar liever niet) bij mij terecht!
DON'T JINX ITquote:Op donderdag 11 januari 2018 21:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Als we maar geen blauwtje lopen in Portugal nu
quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
DON'T JINX IT
Nee hoor we gaan keihard heul veel pwa binnenhalen daar. Ik voel het!
Ja die had ik al net aangepast en toegevoegd voordat ik dit in Feedback posttequote:Op maandag 29 januari 2018 20:28 schreef ato het volgende:
Tsjechië is bekend. Via televoting en vorige week jury is het Lie to me geworden. Zie topic.
Ik zie geen foutje!quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:50 schreef grazz het volgende:
Foutje gemaakt in het topic van Cyprus. Cyprus is onjuist geschreven, zie titel.
Ik heb gewoon geen leven ESF-hyperquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:16 schreef ijs_beer het volgende:
Greys is faster than the speed of light!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |