Daar gaat m'n doodsverwensing.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Aanvoegende wijs is stam + n in meervoud.
Discusie meneer heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangen doet, of zou hij het alleen bij figa houden?quote:
Gefeliciteerd met je chickie remlove.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze is vandaag 51 geworden, dus we houden het bij oefenen.
Doet me hier aan denken:quote:
Zo rechts ben ik niet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:15 schreef Disana het volgende:
Wat moet die bagger nou weer hier. Deze sc lijkt wel een dumpplaats geworden voor extreem rechtse figuren.
Wel grappig, als een blanke christen zoiets zegt staat zo'n figuur altijd op zijn achterste poten te blaaten over zelfhaat en hoe dat onze ondergang wordt tegenover de islamquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:15 schreef Disana het volgende:
Wat moet die bagger nou weer hier. Deze sc lijkt wel een dumpplaats geworden voor extreem rechtse figuren.
Lekker met je zusje in de BMW cruisen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken:
[ afbeelding ]
Ze blaten maar een eind weg, maar moet dat hier.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel grappig, als een blanke christen zoiets zegt staat zo'n figuur altijd op zijn achterste poten te blaaten over zelfhaat en hoe dat onze ondergang wordt tegenover de islam
Liever niet, nee.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze blaten maar een eind weg, maar moet dat hier.
Ik zeg: nuke op Moskou. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:21 schreef remlof het volgende:
Uhoh, nu weten de Amerikanen zeker dat de Russen weten dat Assad chemische wapens inzet.
https://www.nytimes.com/2(...)ons-white-house.html
Nerd.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:27 schreef Ryon het volgende:
Ik heb ook net Fallout 4 uitgespeeld dus ik zit sowieso wel in de post-nucleaire sferen.
PS4.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |